60 päivää jouluun ja arvatkaa mitä kilttimies toivoo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Voin vain kuvitella millaisissa omantunnontuskissa se rehtori on elänyt kaikki nämä vuodet. Annan hänelle mahdollisuuden sovittaa tekonsa julkisella anteeksipyynnöllä. Tämä on täysin hänen koulun järjestyssääntöjen mukaista, sillä nykyään niissä sanotan että anteeksi pitää pyytää jos tekee jotain väärin ja anteeksi on annettava jos joku sitä pyytää.

Voin vain kuvitella millaisissa omantunnontuskissa se rehtori on elänyt kaikki nämä vuodet. Annan hänelle mahdollisuuden sovittaa tekonsa julkisella anteeksipyynnöllä. Tämä on täysin hänen koulun järjestyssääntöjen mukaista, sillä nykyään niissä sanotan että anteeksi pitää pyytää jos tekee jotain väärin ja anteeksi on annettava jos joku sitä pyytää.
Voitko antaa anteeksi jonkun pyytämättä?

• Rakkaus
Reactions: Lispetti
No olipa tylsä.

Mä toivon että olen löytänyt sen hetken kotikylästä kivan tuulensuojaisan paikan kallioisesta rannasta missä heitellä viehettä, minkä olen ostanut saaren pääkaupungista ostamastani kalastusvälineliikkeestä, ja saan saaliiksi joulupöytään kelpaavan kalan.

Äh, lausehirviö, muten jaksa korjata.

Toivottavasti ymmärrystä.
Että omassa katkeruudessaan eläminen ei tuo hänelle itselleen mitään hyvää mutta ei myöskään ympäristölleen.
(enkä edes usko, että jos tämä ap:n toive toteutuisi, että tämäkään asia toisi tullessaan hänelle mielenrauhaa.)
Toivottavasti ap ymmärtää toivoa itselleen myös joulumieltä. Sekä kykyä iloita niistä asioista, mitkä hänen elämässään on hyvin.

Yhteistyössä