6-vuotias muuttaa pois kotoota...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yainaba
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Yainaba

Aktiivinen jäsen
11.05.2005
2 743
0
36
...jo koolmannen kerran tänään :whistle:
Nyt sen takia että en anna myllätä mun sänkyä. Omansa saa vaikka myllätä mutta ei mun sänkyä. Tokihan se on jo kotoota lähtemisen syy. Tossa aikaisemmin oli muuttamassa kun en antanut syödä jääkaapista lihistä kun tarjolla oli kalakeittoa. Siinäkin hyvä syy lähteä vetämään.
Ja aiemmin oli muuttamassa siksi että joutui hakemaan koulureppunsa eteisen lattialta ja viemään omaan huoneeseen.

Ja mä sanon että "et muuten muuta mihinkään ennenku oot täysi-ikäinen"
No jätkä vannoo sit olevansa syömättä "enää ikinä"

Onnkes unohtaa noi vannomisensa aina ennen seuraavaa ruokailua :xmas:

Mä kans ite pikkuplikkana olin muuttamas pois. Kerran pakkasin pikkukassiin tarpeelliset (nalle ja pari autoo). Oli jalassa sukkahousut ja kumpparit (talvella pakkassäällä) ja t-paita yllä =) No en lähteny kuitenkaan :D

Mä kans ite pikkuplikkana olin muuttamas pois. Kerran pakkasin pikkukassiin tarpeelliset (nalle ja pari autoo). Oli jalassa sukkahousut ja kumpparit (talvella pakkassäällä) ja t-paita yllä =) No en lähteny kuitenkaan :D

Heh mulla aika sama vaatetus paitsi huopatossut. Salkussa rakas unilelu pupu mut muuttaminen tyssäs ku en saanu ovea edes auki. Olisin muuttanu Ruotsiin sukulaisten luokse :xmas:

[QUOTE="Rico";22188315]Hyvä että on kaverilla luja tahto, pärjää vielä elämässä :)[/QUOTE]

Mutta kun sitä tahtoa koettelee alvariinsa äitinsä kanssa, niin se alkaa kieltämättä vähän nyppiä....

Terveisiä vaan, vahvatahtoisten lasten äidiltä jonka anoppila on naapurissa ja näin ollen siis tenavien erittäin helppo sinne muuttaa.
Seuraavalla kerralla mä kyllä sanon että ei tarvi palauttaa, takokoon anoppi välillä päätään kiviseinään :D