V
vieras
Vieras
ja mun tekis mieli jo seksiä
oikeestaan tehny jo monta päivää mieli..no pitänee malttaa vielä kuitenkin 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:Ei kai siinä kun annat palaa vaan.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja MB:No jos vuodot on loppunu niin siitä sitten vaan... Muuten kyl vielä odottelisin.. En muista mikä virallinen kanta on, pitikö sitä odottaa peräti sinne lääkärin tarkastukseen asti? tuskin kaikki odottaa ainakaan.
Alkuperäinen kirjoittaja MB:No jos vuodot on loppunu niin siitä sitten vaan... Muuten kyl vielä odottelisin.. En muista mikä virallinen kanta on, pitikö sitä odottaa peräti sinne lääkärin tarkastukseen asti? tuskin kaikki odottaa ainakaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:Ei kai siinä kun annat palaa vaan.![]()
mua pelottaa tulehdukset,ja mies ei oo oikeen innostunu ku pelkää että jos siitä tulee jotain just tulehduksia mullehän ei oikeen oo kortsujen ystävä...tuli vaan sellanen fiilis että oonko mä outo ku näin äkkiä halut tuli,kuvittelin että siinä menee aikaa ennenku halut palaa..no ehkä siihen vaikutti sekin että en revenny yhtään tms.
Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:Ei kai siinä kun annat palaa vaan.![]()
mua pelottaa tulehdukset,ja mies ei oo oikeen innostunu ku pelkää että jos siitä tulee jotain just tulehduksia mullehän ei oikeen oo kortsujen ystävä...tuli vaan sellanen fiilis että oonko mä outo ku näin äkkiä halut tuli,kuvittelin että siinä menee aikaa ennenku halut palaa..no ehkä siihen vaikutti sekin että en revenny yhtään tms.
Ei kai seksin tartte olla yhdyntä? :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Sukkapari:Muista että se "ekakerta" ei synnytyksen jälkeen aina ole niin mukava :x
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:voi oon niin kade,vuotoa vielä vähäsen.mä vuosin n.10 viikkoo...ja kun alotin pillerit ni vaan vuosin ja vuosin ja vuosin...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:voi oon niin kade,vuotoa vielä vähäsen.mä vuosin n.10 viikkoo...ja kun alotin pillerit ni vaan vuosin ja vuosin ja vuosin...
mä luulin että tää vuoto ois runsasta ja kestäis kauan,mulla jo sairaalassa väheni vuoto ja koko aikana sitä on ollu vähemmän ku mun normaali menkka-aikana.oon itekkin ihan yllättyny.