5vuotiaalla uhmaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyyhkytin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyyhkytin

Vieras
Poika on ihan järjetön inttämään.Ihan joka asiasta laitetaan vastaan,ihan pienestäkin asiasta. :o
Ja kaikenkukkuraksi on alkanut sanoo että äiti on tyhmä. :( :o

Onko tää nyt jotain uhmaa vai kiikutanko jonnekkin terapiaan meidän perheen? Mua oikeasti hieman loukkaa, kun lapsi sanoo että sä olet tyhmä. Otan ehkä sen liian suuresti jonkun mielestä,mutta en ole koskaan moista tuon suusta kuullut,päinvastoin.

Valitettavasti sama uhma on löytänyt meillekkin tien. :/ :kieh: Ja saan myös kuulla välillä, että oon tyhmä.
Väillä tuntuu, että mitä tekis tuon jätkän kans, kun tuntuu että mikään ei auta käytöksen parantumiseen. Kaippa se aika tekee tehtävänsä.

Alkuperäinen kirjoittaja Elli Etikka:
Valitettavasti sama uhma on löytänyt meillekkin tien. :/ :kieh: Ja saan myös kuulla välillä, että oon tyhmä.
Väillä tuntuu, että mitä tekis tuon jätkän kans, kun tuntuu että mikään ei auta käytöksen parantumiseen. Kaippa se aika tekee tehtävänsä.

Miksei kukaan ole keksinyt uhmia vastaan rokotetta?!! aika raastavaa välillä taistella pojan kanssa ihan pikku asioistakin. Kaupassa tänään viel nolaskin minut,kun kassalla sanoi että mun äiti on ihan tyhmä.
Ja just olin ostamassa sille pikkuautoja. Olisin muuten kyl vienyt ne takaisin,mutta just olin ne maksanut. Poika varmaan odotti oikeaa hetkeä siin sivussa, et koska on "turvallista" hieman haukkua äitiä. :o

Yhteistyössä