5vkon ikäiselle huoneenlämpöistä korviketta..?

Oltaisiin lähdössä jazzeille ja tuli mieleen, että jos nälkä yllättää niin uskaltaako antaa huoneenlämpöistä korviketta kun mikroa ei välttämättä ole saatavilla...? Tyttö siis nyt 5vkoa ja muutama päivä päälle =)

Toki voi jos vaan kelpaa :wave: sillä se lämmityshän on vaan siksi kun vaavi tottunut lämpimään, esim tisumaitoon. Ite annoin esikoiselle jossain vaiheessa aina reisussa huoneenlämpöstä nan:a kun ei lämmitysmahkuja ain ollu. Pääasia toki et on avaamaton purkki.

Joo kyllä uskaltaa, meille jopa sairaalassa suositeltiin totuttelemaan mahdollisimman nopeasti huoneen lämpöseen maitoon, on helpompaa.. mutta meidän silkkikurkulle ei kelvannutkaan huoneenlämpöinen maito, eikä suostunut sitä juomaan kunnes pitkän totuttelun jälkeen.. eli kannattaa ensi kokeilla, kun on tällanenkin mahdollisuus.

Anna vaan. Me alettiin antaa huoneenlämpöistä jo alle kuukauden ikäisenä, jotta tottuisi siihen jos/kun pitää muuallakin antaa. Pian poika joi sekä lämmitettyä, huoneenlämpöistä että jääkaappikylmää eikä moittinut yhtään. Viikkoa alle puolen vuoden ikäisenä ei yhtäkkiä enää huolinut pulloa ja nyt ainoastaan imetän joka aterian jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:
Oltaisiin lähdössä jazzeille ja tuli mieleen, että jos nälkä yllättää niin uskaltaako antaa huoneenlämpöistä korviketta kun mikroa ei välttämättä ole saatavilla...? Tyttö siis nyt 5vkoa ja muutama päivä päälle =)

vesihananki alla saa maidon lämpimaks.sillä minä oon aina korvikkeen lämmittäny jos ei ole mikroa ollu lähellä....tietty riippuu siitä tuleeko hanasta tarpeeks kuumaa vettä

Alkuperäinen kirjoittaja hipsis-hässiäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:

vesihananki alla saa maidon lämpimaks.sillä minä oon aina korvikkeen lämmittäny jos ei ole mikroa ollu lähellä....tietty riippuu siitä tuleeko hanasta tarpeeks kuumaa vettä
Juu noin mekin lämmitimme alussa kokonaan, kotonakin. Siellä jazzeilla kun ei vaan hanoista tule kuumaa vettä, bajamajojen vieressä on vaan käsienpesupaikat joista tulee kylmää vettä :/

Yhteistyössä