5v tyttö 97,5 cm. Onko ihan mini?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kirpun äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kirpun äiti

Vieras
Täytti 5 vuotta lauantaina ja tänään oli neuvola, menee siis syksyllä jo eskariin. Kasvaa reilusti miinuskäyrillä, mutta ei aihetta huoleen koska kasvu on johdonmukaista ja etenee omilla käyrillään. Syntyessään rv 41+1 oli 46,5 cm pitkä ja painoa oli 2425 grammaa. Normaalisti on kehittynyt, neuvolan 5v testit meni moitteetta läpi, liki täydet pisteet kaikesta. Minä oon 157 cm ja mies 170 cm tasan.

Alkuperäinen kirjoittaja kirpun äiti;22409883:
Täytti 5 vuotta lauantaina ja tänään oli neuvola, menee siis syksyllä jo eskariin. Kasvaa reilusti miinuskäyrillä, mutta ei aihetta huoleen koska kasvu on johdonmukaista ja etenee omilla käyrillään. Syntyessään rv 41+1 oli 46,5 cm pitkä ja painoa oli 2425 grammaa. Normaalisti on kehittynyt, neuvolan 5v testit meni moitteetta läpi, liki täydet pisteet kaikesta. Minä oon 157 cm ja mies 170 cm tasan.

Meillä on pieni kanssa. On tosin vasta 1,5vee mutta 1v3kk oli 74cm. Syntyessään 38+4 oli 46,5cm ja 2800g. Kasvaa tasaisesti -2 käyrällä eli odotettavissa että sama kasvu jatkuu. Itse olen 156cm ja mies 172cm. Onneksi on tyttö, ei niin haittaa että on lyhkänen.

Yhteistyössä