5v. Poikani potki hoitajia osastolla...

  • Viestiketjun aloittaja Väsynyt tähän
  • Ensimmäinen viesti
Väsynyt tähän
Viime yönä. Poika oli saanut kamalan raivokohtauksen. Kävin aamulla 7.00 osastolla ja hoitaja kertoi että oli huoneesta kuulunut meteliä. Poika oli hakannut itseään, lyönyt päätä seinään. Kun hoituri oli mennyt huoneeseen oli poika hyökännyt kimppuun. Pää punaisena oli potkinut ja huutanut. Poika oli pitänyt viedä ensiapuun tarkastukseen ja oli sielläkin riehunut. Paha ongelma pojalla on. Todella paha. Tällähetkellä eristyshuoneessa odottamassa kahden hoitajan ja isän kanssa pään tietokone kuvausta. Pojalle oli pitänyt antaa rauhoitus piikki. On tämä järkyttävää. Hoitaja vain sanoi että poika varmaan täytyy lähettää helsinkiin ja että täällä tuskin voidaan hoitaa koska tilanne on vakava ja on vielä itselleenkin jo vaaraksi. Jotain on pielessä ja pahasti. Te jotka olette lukeneet aikaisemmat kirjoitukseni tiedätte mista on kysymys. Olen niin väsynyt että itken jo koko ajan. Tämä on äärimmäisen vaikea tilanne.
 
Rohmu
Mietinkin jo illalla teidän tilannetta, meillä samanikäinen poika melkeen, niin jäi mieleen... kovasti voimia ja toivotaan, että selviää, mikä vikana pikkumiehellä!
 
vieras
Voimia! Ja anteeksi kun utelen, mutta muuttuiko pojan käytös siis hetkessä vai onko hänellä ollut lievempiä käytöshäiriöitä aikaisemmin? ylivilkkautta tai muuta.
 
Ap
Pyysin myös täydellistä tilanne kartoitusta meidän kotioloista ja kaikesta, sosiaalityöntekijältä aivan sen vuoksi että ei jää epäselväksi mitään. Kotiolot on hyvin mutta haluan täyden selvityksen kaikesta. Tämä asia pitää penkoa juuria myöten pojan syntymästä asti tähän päivään saakka. Olen antanut kaikille vapaat kädet ja suostun aivan kaikkeen jotta asiat selviävät. Meidän puolelta ei ole mitään salattavaa. Pyydän myös täyttä selvitystä päiväkodissa olo ajalta ja pyydän että siellä olevat lastenhoitajat tulevat kuulluksi asiassa myös. Päiväkodissa on täytynyt tapahtua jotain ellei pojan päästä löydy kuvauksessa mitään poikkeavaa. Olen kysynyt pojalta onko tarhatädit olleet kilttejä tai onko sinua kiusattu mutta poika ei puhu muuta kuin vihaan kaikkea. Vihaan sua, vihaan hauhauta, vihaan vihaan vihaan. Soittivat muuten osastolta ja pyysivät minua sinne. Pojan pääkuvaus alkaa puolen tunnin päästä. Saamme tulokset tänään kolmeen mennessä joten kirjoitan taas sitten kuulumiseni.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Pyysin myös täydellistä tilanne kartoitusta meidän kotioloista ja kaikesta, sosiaalityöntekijältä aivan sen vuoksi että ei jää epäselväksi mitään. Kotiolot on hyvin mutta haluan täyden selvityksen kaikesta. Tämä asia pitää penkoa juuria myöten pojan syntymästä asti tähän päivään saakka. Olen antanut kaikille vapaat kädet ja suostun aivan kaikkeen jotta asiat selviävät. Meidän puolelta ei ole mitään salattavaa. Pyydän myös täyttä selvitystä päiväkodissa olo ajalta ja pyydän että siellä olevat lastenhoitajat tulevat kuulluksi asiassa myös. Päiväkodissa on täytynyt tapahtua jotain ellei pojan päästä löydy kuvauksessa mitään poikkeavaa. Olen kysynyt pojalta onko tarhatädit olleet kilttejä tai onko sinua kiusattu mutta poika ei puhu muuta kuin vihaan kaikkea. Vihaan sua, vihaan hauhauta, vihaan vihaan vihaan. Soittivat muuten osastolta ja pyysivät minua sinne. Pojan pääkuvaus alkaa puolen tunnin päästä. Saamme tulokset tänään kolmeen mennessä joten kirjoitan taas sitten kuulumiseni.
:hug: En ole myöskään aiemmin lukenut, mutta voisia toivottelen!
 
Ap
Tilanne muuttui kuukausi sitten kun hain pojan päiväkodista. Kirjoitukseni ovat otsikoilla 5 vuotias poikani pääsi hoitoon ja poika/poikani repii koiraa. Sanajärjestyskin unohtui mutta nuo kirjoitin eilen nimimerkillä väsynyt tähän. Olen vain valvonut ja olen erittäin väsynyt. Muisti tässä pätkii ja itkettää. Mutta nyt on lähdettävä osastolle. Kirjoittelen taas ja miljoonat kiitokset tuesta. Olette minulle tärkeitä ja kiitos kun olette jaksaneet olla tukenani. Palataan asiaan.
 

Yhteistyössä