D
:D
Vieras
"Pojilla on pippeli, tytöillä on pimppi. Iskällä ja muilla miehillä kikkeli, äipällä ja muilla naisilla pimppa. Naiset on mutkasempia ja miehet suorempia. Mun äipällä toooosi pullukka pylly ja möllykkä tissit ym." 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miten niin? Varmasti jokainen 5-vuotias tietää, että isillä ja pojalla on pippeli ja äitillä ja tytöllä pimppi. Ja loputhan on sitten vain hänen tarkkanäköisiä huomioitaan.Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Oli aika hyvin kyllä asioista perillä 5-vuotiaaksi. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja jeps:Miten niin? Varmasti jokainen 5-vuotias tietää, että isillä ja pojalla on pippeli ja äitillä ja tytöllä pimppi. Ja loputhan on sitten vain hänen tarkkanäköisiä huomioitaan.Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Oli aika hyvin kyllä asioista perillä 5-vuotiaaksi. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Alkuperäinen kirjoittaja jeps:Miten niin? Varmasti jokainen 5-vuotias tietää, että isillä ja pojalla on pippeli ja äitillä ja tytöllä pimppi. Ja loputhan on sitten vain hänen tarkkanäköisiä huomioitaan.Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Oli aika hyvin kyllä asioista perillä 5-vuotiaaksi. :xmas:
Meinasin lähinnä tätä filosofista kohtaa: Naiset on mutkasempia ja miehet suorempia.
Alkuperäinen kirjoittaja juuei:Päästäkääs se 5-v katsomaan Olipa kerran elämää, niin opitte itsekin hyvän määrän fysiologiaa ja anatomiaa...
nim. arvatkaa mikä on suosikki-ohjelma tänä talvena?
Alkuperäinen kirjoittaja meah:Ei liity näihin sukupuolieroihin, mutta kuitenkin.
Keskimmäinen huusi pää punaisena eilen mulle, kuinka hän haluaa "Vissii väliä ja huumahalia".
Sen vähän aikaa mitä tyttö on puhunut, se on ollut erittäin selkeää, ja jäin vähän haavi auki, että mitä se oikein tahtoo.
Tyttö ilmoitti: "Tulepas", ja vei mut kädestä pitäen askartelukaapille.
Se oli vesiväriä ja muovailuvahaa vailla....
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Alkuperäinen kirjoittaja jeps:Miten niin? Varmasti jokainen 5-vuotias tietää, että isillä ja pojalla on pippeli ja äitillä ja tytöllä pimppi. Ja loputhan on sitten vain hänen tarkkanäköisiä huomioitaan.Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Oli aika hyvin kyllä asioista perillä 5-vuotiaaksi. :xmas:
Meinasin lähinnä tätä filosofista kohtaa: Naiset on mutkasempia ja miehet suorempia.
Alkuperäinen kirjoittaja Tähtisumu:2 kk sitte:
Istuin sohvalla kattomassa telkkaa ja soin jalkiruokaa. Poika oli silloin viela 5-v, toi mulle omenan. Sanoin ei kiitos. Mihin poika: syo vaan, omena auttaa sua saamaan sun mahan pienemmaks. Ja mikset muuten tee koskaan jumppaa? (Edelleen mussutan sita jalkiruokaa sohvalla kun toivotan hyvaa yota pojalle). Mennessaan jattaa omenan viereen poydalle ja sanoo: muista sitte syoda se omena.
2
Alkuperäinen kirjoittaja mus musculus:3-vuotias ihmetteli minun raskausarpia ja ehdin selittamaan etta ne tuli kun pikkusisko oli vatsassa. Poika meni heti komentamaan vauvaa: "tuhma vauva! ei aitin mahaan saa piirtaa." Poika tuli sitten sanomaan minulle: "ela huoli, kylla ne voidaan pesta pois."kumpa voisikin
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja meijän muksu:meijän 2,5v tyttö sano pari päivää sitte vihasesti 'HITTU HAATANA'. ei yleensä sano tuommosia, vaikka meiltä aikusilta joskus rumia sanoja suusta pääseeki.