5v kavereista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytönjapojanmama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tytönjapojanmama

Vieras
Joko 5v lle on kovin tärkeitä kaverit? Tarkoitan, että olen ajatellu, että tässä iässä kaverit nyt vaihtuu ja olis helppo vaikka muuttaa toiselle paikkakunnallekin sen puoleen. Mutta 5v tyttöni nyt lopettamassa kerhon ja alottaa päiväkodissa, niin nyt suree niin kauheasti niitä kerhokavereita ja sanoo, ettei halua päiväkotiin, pelottaa jne. Olen koittanu kannustaa ja jutella, onneksi tyttö osaa jutella asioistaan. Mutta rankaa äitille tää vaan. No elämä on toki tällasta joskus, lapsenkin opittava luopumaan. Kovin on tietoinen tyttö jo asioista, sanoi, että vilkutti kerhokavereille, kun ei näe enää...hyvä, ettei mulla tullu itku. Kuitenkin tyttö on tosi aktiivinen ja kerho ei enää riitä.

meijän 5 vuotias poika on enimmäkseen 6-vuotiaan veljensä kanssa,mutta toki tykkää käydä samanikäisen kaverinsakki luona. mutta ei mitään ongelmaa ois muuttaa nyt sen suhteen. meillä vaan on 7-vuotias tytöki ja se kyllä ikävöis heti kavereitaan.kuten myös eskarilainen poikaki

Niin kun en tiedä olisko parempi, että tyttö nyt kokonaan unohtaisi ne kerhokaverit vai että koittaisin pitää niihin joihinki kuitenkin yhteyttä, kun muutaman äidin tunnen. Voi, että muakin nyt jotenkin jännittää koko päiväkotijuttu...

Oppii nopeasti uusien kavereiden kanssa leikkimään. :) KAverit alkaa kyllä olla jo rasittavankin tärkeitä, ainakin meidän 6vuotiaalle. Pitä jatkuvasti toppuutella, ettei olis pihalla ja kylillä.