S
syöminen
Vieras
Oonkohan tulossa ihan mökkihöpöksi.... Oon ihan ""paniikissa"" tytön syömisen suhteen. Neiti siis pian 5kk vanha ja on saanut nyt korviketta tisun lisäksi n. 1kk ajan. Pullo ei edelleenkään kelpaa kuin huijaamalla (=livautan pullon tisun tilalle, kun tyttö puoli unessa). Hereillä ollessaan ei siis pullolle ala mitenkään ja erilaisia tutteja ja pulloja on testattu, on lämmitetty ja oltu lämmittämättä. Tisusta syöminenkin on ollut viimeisen viikon tosi takkuista, kiukkuaa vaan. Onkohan jotenkin hämmennyksissä tastä tisu pullo härdellistä? Teksi mieli lopettaa koko imetys, että sais muutkin syöttää ja taistella. Oon ihan kyllästyny jo välillä koko touhuun. Mitenkähän saisin opetettua tuon pullottelun? Toivoa kai on, kun edes ""unissaan"" pullosta hyvin imee. Niin joo ja taikamukikaan ei kelpaa.
Sit vielä.. Kuinka apljon kerralla teidän 5kk muruset syö kerralla maitoa? Mites kiinteiden kanssa? Meillä maistellaan vasta, että siitä ei varmaan mainittavasti masu täyty (1/4 purkkia ehkä parhaimmillaan). Neiti pitää välillä 4h taukoa päivisinkin syönnissä... Oon ihan hermona ja koitan tarjota tissiä ja pulloa...rääkyy vaan. Saakohan kuitenkaan tarpeeksi mammaa.... Pitäsi varmaan vaan ottaa rauhallisemmin, aistiihan se vaavikin mun hermoilun... Apuaaaaaaaa!!!
Sit vielä.. Kuinka apljon kerralla teidän 5kk muruset syö kerralla maitoa? Mites kiinteiden kanssa? Meillä maistellaan vasta, että siitä ei varmaan mainittavasti masu täyty (1/4 purkkia ehkä parhaimmillaan). Neiti pitää välillä 4h taukoa päivisinkin syönnissä... Oon ihan hermona ja koitan tarjota tissiä ja pulloa...rääkyy vaan. Saakohan kuitenkaan tarpeeksi mammaa.... Pitäsi varmaan vaan ottaa rauhallisemmin, aistiihan se vaavikin mun hermoilun... Apuaaaaaaaa!!!