5kk ja uimaan??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuutikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuutikki

Vieras
voiko tuollaisen 5kk viedä uimaan?
tietääkseni kuntoaltaassa on vesi 36 asteista. ei olla käyty vauvauinneissa, mutta ajateltiin itsekseen mennä pulikoimaan, mitä tulisi ottaa huomioon?

Alkuperäinen kirjoittaja tuutikki:
voiko tuollaisen 5kk viedä uimaan?
tietääkseni kuntoaltaassa on vesi 36 asteista. ei olla käyty vauvauinneissa, mutta ajateltiin itsekseen mennä pulikoimaan, mitä tulisi ottaa huomioon?

Tosi lämmintä vettä? miten onkin? Täällä kuntoaltaassa on 26 ja lasten altaassa 30. Mut kyllähän sitä uimaan kait voi viedä. Me ollaan käyty 5kk asti vauvauinnissa. Puoli tuntia kerrallaan on mun mielestä aika max aika, ei vauva kauempaa edes jaksa. Suosittelen menemään heti aamusta, silloin vesi on puhtaimmillaan.

mäki oon ymmärtäny et tuo 1v on hyvä ikä.. varsinkin lämpimässä vedessä pöpöt kasvavat!
Ja toiseksi mietin sitäkin, et yleisen vuoron aikaan uimahallissa on aika iso meteli! Itelläki tekis mieli mennä ton 10kk vesipedon kanssa uimahalliin, mut en usko et se siitä osaa vielä nauttia.. kaikuu ja iso tila..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Yleisissä vuoroissa ei kai suositella käytävän ennen 1v pöpöjen takia. En mä muuta osaa sanoa kun en ole noin pienen kanssa ollu.

miten niitä pöpöjä on vähemmän vauvauinnin aikaan??

Koska se vesi vaihdetaan ennen vauvauimaireiden tuloa.

Yleisissä vuoroissa ei kai suositella käytävän ennen 1v pöpöjen takia. En mä muuta osaa sanoa kun en ole noin pienen kanssa ollu.

miten niitä pöpöjä on vähemmän vauvauinnin aikaan??

vauva uinnit järjestetään aamulla.. tai puhdistetussa vedessä!

Ei kai ne pöpöt ainakaaan siitä vedestä mihinkään häviä, vaikka ne muut olisikin jo lähteneet pois siitä altaasta. En siis ymmärrä tuota pointtia, että ei voi yleisellä vuorolla viedä.

Yhteistyössä