5kg pois kuukaudessa :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Muma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Muma

Vieras
Että Jeeeeeeeeeeeeee! Hitaasti hyvä tulee. 20 vielä jäljellä. Ainoa on mikä ärsyttää, kun sanon enkkumiehelleni "I've lost 5kg" - vastauksena on aina "hope you'll find them soon" ei siinä ettei hän haluaisi painoni tippuvan, kaikki vaan pitää vetää vitsiksi.

Siinäpä minun onnenpisarani ja napinani tälle päivälle :D

Mukavaa tiistain jatkoa!

Tjaa-a... mä vaan ainakin lisäsin liikuntaa, jätin herkuttelun pois ja tavan vuoksi syömisen. Ei siinä mitään muuta onnistumisniksiä ole kuin oman motivaation riittävyys.
Mä haluan olla taas normaalipainoinen ja löytää vaatteeni normiosastolta :)

Alkuperäinen kirjoittaja läski täällä kyselee:
KERRO miten mäkin tossa onnistuisin? Vinkit jakoon?

Ensin tarvit sen motivaation. Se voi tulla vain itseltä. Mulle viimeinen niitti oli se, kun mut töissä sekoitettiin henkilöön, joka on mun mielestä vanha ja paksu akka. Katsoin peiliin ja huomasin ,että olenkin yhtä paksu. No perkele, päätin että pikkujouluihin mennessä on todellakin olemassa havaittava ero (edellisen vuoden kaksoileuka - pikkujoulukuvat oli jotain niin kaameaa, että...)

lisäksi olin kettuuntunut siihen ,että pitää ostaa vaatteet läskiosastolta, ne on niin kaameita riepuja.

Söin kaikkea samaa kuin ennenkin (paitsi en sipsejä, keksejä, karkkia) mutta vain vähemmän. Hankin keittiövaa'an ja laskin kalorit (max 1400 kcal plus vihannekset). aloin käydä kävelyllä, noin 2 km lenkkejä alkuksi, koska olin myös rapakuntoinen.

NYT on paras aika aloittaa, koska saa ihania tuoreita vihanneksia ja hedelmiä!

Mulla lähti karppauksella 7 kiloa kuussa, olen niiiiin iloinen. En edes ole ylipainoinen (aika lähellä kyllä, 24,5 bmi kun aloitin), että sikäli jännä että lähti noinkin paljon. Menenpä tästä paistelemaan pekonimunakasta... nams.

Etsiskelen tässä hyviä laihdutusvinkkejä... Olen 13-vuotias, 158 cm ja 45,3 kg, olen laihduttanut 3 kiloa kahdessa kuukaudessa <-- ihan liian hidasta!! tavoitteena pudottaa painoa vielä semmoset 8 kiloa, niin kehtaan mennä koulun kanssa uimaan :)

Yhteistyössä