5D: Elämäni lautana, tuo sopii mulle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
5D: Elämäni lautana
Maanantai 24.06.2013 - klo 23:20 TV5

(12) Miltä tuntuu pienirintaisesta, kun media pursuaa uhkeita muotoja? 5D-dokumentissa seurataan kolmea brittityttöä, jotka ovat menettäneet itsevarmuutensa pienten rintojensa takia. Yksi haaveilee silikoneista, toinen kokeilee vaihtoehtohoitoja ja kolmas kuvaterapiaa. (My Small Breasts & I, dokumentti, Iso-Britannia, 2011)

pitääpä katsoa jos jaksaa

Kummasti sitä on pärjännyt pienirintaisena, vaikka media pursuaa valtavia tissejä. Ehkä siksi, että maailma ei ole yhtä kuin media ja enemmän maailmasta selviää katselemalla ympärilleen.

Pienestäpä hyvinkin :D
No ei nyt sentään enää mutta joskus yläasteella oli kun laudaksi haukuttiin.

En tiedä milloin olet ollut yläasteella, mutta silloin kun mä olin, oli kovasti hieno muotijuttu, kun julkkiksilla oli näitä kumitissejä. Onhan niillä tietty nykyäänkin, mutta se ei ole enää niin "hieno" juttu. Silloin se jotenkin tuntui enemmän tärkeältäkin se rintojen koko. Mä pääsin eroon koko asian ajattelusta kun synnytin lapsen ja rinnat tuli maidon noustessa todella kipeäksi. Lupasin itselleni, etten enää ikinä ole tyytymätön rintoihini, kunhan ei vaan enää sattuisi niin paljoa. Kaikenlaiset kauhukuvat nousi tietysti mieleen kun ne turposi kolminkertaisiksi ja tuntui kireiltä.

Auttaisikohan ketään rinnoistaan alemmuutta tuntevaa, jos niille näyttäisi kuvaa naisesta, jolta on poistettu toinen tai jopa molemmat rinnat... Jotta niinkin voi käydä.

En tiedä milloin olet ollut yläasteella, mutta silloin kun mä olin, oli kovasti hieno muotijuttu, kun julkkiksilla oli näitä kumitissejä. Onhan niillä tietty nykyäänkin, mutta se ei ole enää niin "hieno" juttu. Silloin se jotenkin tuntui enemmän tärkeältäkin se rintojen koko. Mä pääsin eroon koko asian ajattelusta kun synnytin lapsen ja rinnat tuli maidon noustessa todella kipeäksi. Lupasin itselleni, etten enää ikinä ole tyytymätön rintoihini, kunhan ei vaan enää sattuisi niin paljoa. Kaikenlaiset kauhukuvat nousi tietysti mieleen kun ne turposi kolminkertaisiksi ja tuntui kireiltä.

-91 -->

Toisaalta kyllä ymmärrän, että yhtä hyvin joku voi rintojen pienuudestakin kärsiä, mutta sanotaanko näin, että ei oo liian isotkaan kivat :P Pienempiin on helppo lisätä täytettä ja ne harvemmin kuitenkaa kipuja ja vaivoja aiheuttaa, henkiset vaivat nyt toki erikseen.

Mä tykkään pienistä, kuvittelen olevani joku villi-ihminen, joka ei edes välitä miten ne siinä on. Laitan päälle kumminkin vaikka helminauhoja ja sulkia ja kaivan simpukoita pelkkä lannevaate päällä jossain kivalla rannalla ja lekottelen välillä riippumatossa.

Auttaisikohan ketään rinnoistaan alemmuutta tuntevaa, jos niille näyttäisi kuvaa naisesta, jolta on poistettu toinen tai jopa molemmat rinnat... Jotta niinkin voi käydä.

Aivan varmasti auttaa. Kunhan vielä viitsii muistuttaa, että olisit nyt kiitollinen siitä, että sinulla sentään on rinnat. Kaikillahan ei niitä ole... Kyllä siinä itsetunto nousee kohisten. =)

[QUOTE="vieras";28648054]Aivan varmasti auttaa. Kunhan vielä viitsii muistuttaa, että olisit nyt kiitollinen siitä, että sinulla sentään on rinnat. Kaikillahan ei niitä ole... Kyllä siinä itsetunto nousee kohisten. =)[/QUOTE]

Tokkopa sentään nousee mutta antaisi vähän ajattelemista. Ja minä olen ihan tosissani.

Joskus ihailen eräiden luonnonkansojen suhtautumista rintoihin. Niitä ei peitetä eikä niistä olla kovinkaan kiinnostuneita. Ne ovat maitorauhaset, lapsille tarkoitetut :) Niissä saa näkyä naisen ikä ja kaikki se, mitä ne ovat kokeneet.

Yhteistyössä