50 v miehet kuolaavat kaksikymppisiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neitinati
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

neitinati

Jäsen
12.04.2011
250
0
16
täytän itse 21 ja olen huomannut että kaupungilla kävellessä vanhat miehet katsovat, kuolaavat. Jos itse katsoo niihin päin, ne hymyilee inhottavasti (lue: Flirtisti)
mun mielestä tää on kurjaa, koska mun oma isä on viiskymppinen enkä ikimaailmassa voisi kuvitella hänen tekevän moista. Se tuntuu niin kamalan likaselta.
Pahinta tässä on se, että tosiaan tätä ei oo käynyt kerran vuodessa vaan lähes päivittäin kun menen töihin yleisillä.
Mulle tulee ittelle tosi huono olo, ja pelokkaana vaan käännän katseen pois. En tiedä olisiko sitten välttämättä edes järkevää avata suutaan ja kysyä että miksi katsot.
Onko muilla nyt tai joskus ollut tallaista ongelmaa? itse koen sen ongelmaksi koska se on todella ahdistavaa.

Kokemuksia. ja mielipiteitä kuinka näissä tilanteissa tulis toimia ja ylipäätään onko idioottimaista ahdistua moisesta?

Parikymppisten himoitseminen on ihan normaalia. Hedelmällisyys huipussaan, hyvää parittelumateriaalia siis.

Kyllä miehet katsovat. Kiinnität asiaan varmasti liikaa huomiota, normaalisti tuollainen sivuutetaan. Kerran kun alkaa kiinnittää johonkin huomiota, ei tavasta pääse eroon. Yritä olla huomioimatta katseita, keskity vain omaan olemiseesi. Kuulostaa vähän siltä, että sulla olisi jotain, öh, "ongelmia" miesten tai seksuaalisuuden suhteen? En tiedä, kunhan arvelin.

No on joo tuo aika "hassu" suhtautumistapa. Viisikymppiset sedät ahdistelivat jo ala-asteikäisenä, niin siihen verrattuna tuosta ruikuttaminen on vähän noloa.

Ihan normaaliahan tuo miehiltä on. Ja kyllä minä tiedän tapauksia, joissa 20-vuotias nainen ja 50-vuotias mies ovat harrastaneet seksiäkin. Hyvin kuulemma meni ja molemmat nauttivat.

Parikymppisten himoitseminen on ihan normaalia. Hedelmällisyys huipussaan, hyvää parittelumateriaalia siis.

Kyllä miehet katsovat. Kiinnität asiaan varmasti liikaa huomiota, normaalisti tuollainen sivuutetaan. Kerran kun alkaa kiinnittää johonkin huomiota, ei tavasta pääse eroon. Yritä olla huomioimatta katseita, keskity vain omaan olemiseesi. Kuulostaa vähän siltä, että sulla olisi jotain, öh, "ongelmia" miesten tai seksuaalisuuden suhteen? En tiedä, kunhan arvelin.

Joo, no itseasiassa Trauma taustalla! Juuri ala-aste ikäisenä 50 mies yritti saada autoon (ei käsin mutta seurasi autolla ja huuteli), Kereksin karkuun.
Voi olla että jäänyt siitä sitten sellanen pelko VANHOIHIN miehiin jotka tuijottaa/flirttaavat..? mutta luulisin että ilman tätäkin kokemusta kokisin sen epämukavaksi. uskon että aika moni nuori kokee kun oman isän ikäset katsovat pyllyä.

Viimeksi muokattu:
Ukot tulkitsevat ilmeisesti pälyilemisesi ja reagoimiseksi joksikin kutsuksi. Normaalisti naama peruslukemilla oleminen, pois katsominen ja välinpitämättömyys yleensä auttavat.

Siis juuri se, että reagoit jotenkin, on monelle miehelle se kiinnostava tekijä. Siinä on ikään kuin valta miehellä, kun huomaa, että saa sinut epämukavaksi ja että olet herkkä. Ihan piruuttaankin on kiva kiusata silloin.

se voi olla että ruo reagointi just lisää sitä... niinku joku mainitsi.
En mä niitä kyllä tippaakaan pelkää, mut vaan tekee vihaseks se että mun iskän ikäset miehet kattovat... Kamalaa jos mun isä tekis noin.. mun mielestä se ei ole tervettä.

Muoks: ja ymmärrättehän eron katsoa "onpa nätti" ja "panettavan näkönen sähäkkä nuori tyttö"

Jotain tällaista ajattelinkin. Mitä jos kävisit juttelemassa vaikka psykologin kanssa asiasta? Varmaan ahdistavaa liikkua ulkona.

Ei mulla kyllä ulkona ahdista liikkua :) mä en vaan pidä siitä että ton ikäset miehet katsoo himottavasti. Pidän kyllä siitä että esimerkiksi oman isän kaverit sanovat että on sinulla nätti tyttö.Tässä on huomattava ero.
Ahdistaa kun VANHAT miehet tulevat katsellaan ikään kuin paidan alle.

Yhteistyössä