5-v tutti suussa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fifi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

fifi

Vieras
Kävin sitten kylässä kaverillani, asuu kunnan vuokrakämpässä. Pihalla tuli vastaan arviolta noin 5-v tyttö - päätellen siitä kuinka hienosti polkupyörällään ajeli pihassa - ja söi koko ajan tuttia. Tuli juttelemaan meillekin eikä sitä tuttia ottanut silloinkaan pois vaan puheli tutti hampaiden välissä. Oli vähän oudon näköistä!

*ei siis vielämitään kiirettä vierottaa 1,5v:tä tutista*

Mä oon syönyt tuttia 5-vuotiaaksi, ei mulla tosin koko ajan tutti suussa ollut, mutta päivittäin kuitenkin. Äitinikin sanoi, että ihmetteli suuresti miten nopeasti tutti-purenta hävisi tutinsyönnin lopettamisen jälkeen.

Minäkin käytin tuttia saman ikäiseksi. Tosin en kai päivisin ainakaan usein. Ja purennassakaan eivät ole hammaslääkärit kommentoineet tuon vuoksi mitään vikaa (ihan suorassa hampaat eivät ole, mutta käsittääkseni ihan muista syistä vinossa ja eri tavalla).

Ja kun se nyt varmaankin oli olennaista asian kannalta, niin asuimme uudessa omakotitalossa ns. keskiluokkaisella alueella. Ja vanhemmat ovat ihan tavallisia suomalaisia eivätkä eronneet tai muuta paheksuttavaa:D

Yhteistyössä