sijoituslasten nimiä ei yleensä laiteta oveen...Alkuperäinen kirjoittaja Pömppiäisten äiti:Siis sijaislapsia? No, ohikulkijathan saavat vetää ihan omia johtopäätöksiään... :headwall:
pitäskö naapureiden iloks käydä rustaamassa tuohon postilootaan vaikka 14 sukunimeäAlkuperäinen kirjoittaja shedevil:JUUH!Ei kyllä mun persettä millään lailla rapsuttas vaik ois 50 nimeä!
Teeppä se!Ois niillä taas uutta jutun juurta!!Alkuperäinen kirjoittaja plääh:pitäskö naapureiden iloks käydä rustaamassa tuohon postilootaan vaikka 14 sukunimeäAlkuperäinen kirjoittaja shedevil:JUUH!Ei kyllä mun persettä millään lailla rapsuttas vaik ois 50 nimeä!
No kyllä aika ihmeellisenä pitäisin. Miksei äidillä ja lapsella ole samaa sukunimeä tai isällä ja lapsella? Miten saa aikaan viisi sukunimeä?
siinä olis sitte naapureilla päät ruvessa raaputelusta, ku alhaal helvetillinen litanja nimiäAlkuperäinen kirjoittaja shedevil:Teeppä se!Ois niillä taas uutta jutun juurta!!Alkuperäinen kirjoittaja plääh:pitäskö naapureiden iloks käydä rustaamassa tuohon postilootaan vaikka 14 sukunimeäAlkuperäinen kirjoittaja shedevil:JUUH!Ei kyllä mun persettä millään lailla rapsuttas vaik ois 50 nimeä!
Pistät ihan jumalattoman litanian, osa sitten vähän ulkomaalaisen kuulosia ja suomalaisia ja parit von sciccelböögelit kans että on aatelistakin mukanaAlkuperäinen kirjoittaja plääh:pitäskö naapureiden iloks käydä rustaamassa tuohon postilootaan vaikka 14 sukunimeäAlkuperäinen kirjoittaja shedevil:JUUH!Ei kyllä mun persettä millään lailla rapsuttas vaik ois 50 nimeä!
Alkuperäinen kirjoittaja shedevil:JUUH!Ei kyllä mun persettä millään lailla rapsuttas vaik ois 50 nimeä!
Meillä ainakin posti ajoittain narisee siitä kun ei ole kaikkia nimiä laatikossa. Ihan kuin eivät osaisi numeron mukaan postia jakaaAlkuperäinen kirjoittaja plääh:pitäskö naapureiden iloks käydä rustaamassa tuohon postilootaan vaikka 14 sukunimeäAlkuperäinen kirjoittaja shedevil:JUUH!Ei kyllä mun persettä millään lailla rapsuttas vaik ois 50 nimeä!
Katsos kun kaikki jakajat eivät lajittele kaikkea jakamaansa postia,näin ollen on vähän vaikeaa,kun on kädessä kirje Virtaselle ja luukussa lukee Meikäläinen.Ja jos se sinne silti laittaa,niin voi saada hyvin kiukkuista palautetta,kun on jaettu väärän ihmisen postia yms.Ei se ole ilkeyttä,vaan se auttaa postinjakajaa suuresti.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä ainakin posti ajoittain narisee siitä kun ei ole kaikkia nimiä laatikossa. Ihan kuin eivät osaisi numeron mukaan postia jakaaAlkuperäinen kirjoittaja plääh:pitäskö naapureiden iloks käydä rustaamassa tuohon postilootaan vaikka 14 sukunimeäAlkuperäinen kirjoittaja shedevil:JUUH!Ei kyllä mun persettä millään lailla rapsuttas vaik ois 50 nimeä!