5 sukunimeä ovessa, onko se kamalaa?

jos yksi on äidin, toinen on miehen ja heidän lapsen ja heillä on 3 lasta kasvatettavana niin mikä tuosta tekee niin kamalan? aina kun on hyvä huudella ja kauhistella rappukäytävissä kuinka tuollakin akalla on lapsia sinne sun tänne :whistle:

No kyllä aika ihmeellisenä pitäisin. Miksei äidillä ja lapsella ole samaa sukunimeä tai isällä ja lapsella? Miten saa aikaan viisi sukunimeä?

no ehkäpä äiti on möttönen ja lapsi on mattonen jos isä on mattonen. sillonhan on ovessa kaks eri nimeä.

sitte jos äiti möttönen eroaa mattosesta ja muuttaa muttusen kanssa yhteen niin ovessa on kolome eri nimeä.

ja voihan siinä ovessa olla vaikka niitten luona asuvien sukulaislapsienki nimet. sillon voi tulla esim. viis eri nimeä.

WTF
Alkuperäinen kirjoittaja shedevil:
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
JUUH!Ei kyllä mun persettä millään lailla rapsuttas vaik ois 50 nimeä! :whistle:
pitäskö naapureiden iloks käydä rustaamassa tuohon postilootaan vaikka 14 sukunimeä :LOL:
Teeppä se!Ois niillä taas uutta jutun juurta!! :)
siinä olis sitte naapureilla päät ruvessa raaputelusta, ku alhaal helvetillinen litanja nimiä :LOL: :LOL: :LOL:

Miä
JUUH!Ei kyllä mun persettä millään lailla rapsuttas vaik ois 50 nimeä! :whistle:
pitäskö naapureiden iloks käydä rustaamassa tuohon postilootaan vaikka 14 sukunimeä :LOL:
Pistät ihan jumalattoman litanian, osa sitten vähän ulkomaalaisen kuulosia ja suomalaisia ja parit von sciccelböögelit kans että on aatelistakin mukana :D

vieras
Meillä ainakin posti ajoittain narisee siitä kun ei ole kaikkia nimiä laatikossa. Ihan kuin eivät osaisi numeron mukaan postia jakaa

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä ainakin posti ajoittain narisee siitä kun ei ole kaikkia nimiä laatikossa. Ihan kuin eivät osaisi numeron mukaan postia jakaa
Katsos kun kaikki jakajat eivät lajittele kaikkea jakamaansa postia,näin ollen on vähän vaikeaa,kun on kädessä kirje Virtaselle ja luukussa lukee Meikäläinen.Ja jos se sinne silti laittaa,niin voi saada hyvin kiukkuista palautetta,kun on jaettu väärän ihmisen postia yms.Ei se ole ilkeyttä,vaan se auttaa postinjakajaa suuresti.

Yhteistyössä