5-piste valjaat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kesä82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kesä82

Jäsen
31.08.2004
612
0
16
on rattaissa varmaan ihan kiva juttu juu, mutta kun Pikkis (kohta 2 v.) nukkuu vielä päikkärit ulkona, ni niistä seuraa omat ongelmansa... :/

Että noita valjaita (siis turvallisuussyistä) vois käyttää, ni siellä vaunun pohjalla ei voi olla mitään pehmustetta. :\| Ja meidän rattaissa tuo selkänojan ja istuimen välinen "porras" makuuasennossa on näköjään aika kova. :/

Ei tässä kait auta, kun rei'ittää tuo äp:n makuupussi, että saa sinne edes jokinlaisen "patjan".

Mutta osaako hän jo tulla rattaista itse pois? Vai onko rattaat jossain vaarallisella paikalla, että voi sieltä tippua?
Meillä on 2v. neiti alkanut taas nukkua päikkäreitä pihalla vuoden tauon jälkeen ;) ja hän tulee itse rattaista pois kun herää.

Meillä poika nukkui vaunuissa 4-vuotiaaksi ja kertaakaan en pitänyt valjaita kun nukkui eikä tipahtanut kertaakaan. Osaan taas varautua että sataa #&%?$!* niskaan kun en huolehdi lapsen turvallisuudesta. Mutta sepä ei minua haittaa sillä poika on edelleen täysissä ruumiiin ja sielun voimissa kuin olla voi.

Sehän siinä on, että Pikkis ei osaa tulla sieltä pois silleen "turvallisesti", mutta nyt kun vaatteet on vähentyny niin, että siellä mahtuu rymystämään, ni keikkuu kyllä kun päätön kana... :whistle: :headwall:

Entisissä vaunuissa oli semmoset kohdat, joihin sai semmoset "irtovaljaat" kiinni eli niiden alle pysty pujottamaan jonkun pehmukkeen. Se oli ihan kätevä, kun niiden kanssa Pikkis pysty vähän kylkeäkin kääntämään.

Yhteistyössä