5. päivä ilman redbullia, jes!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierastus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierastus

Vieras
Joo, tiedän et nyt moni tulee sanomaan et miten joku voi edes juoda moista moskaa.... Mä olen ikävä kyllä itseni koukuttanut moiseen sillon kun olin töissä ja en kahvin mausta pitänyt enkä sitä kahvia ikinä ehtinyt edes lämpimänä juomaan niin red bullilla sain itteni aamusin hereille. Miehelle sanoin et jos vauva tulee niin sit otan itteeni niskasta kiinni ja mä tein sen! Turhaa hehkutusta joo mut olen itestäni ylpeä kun aiemmin on ollu sillee et olen saanut oltua aamupäivän ilman ja sit viimestään iltapäivällä on ollu pakko ottaa kun on iskeny niin kauhee päänsärky ettei tosikaan.

Mä olin koukussa Batteryyn... Ja ihan oikeesti koukussa, join sitä yölläkin ja jos ei sattunut olemaan ni lähdin ABC:lle ostamaan, oli kello mitä tahansa. Saatoin juoda monta monituista tölkkiä päivässä, et joo tiedän tunteen kun koittaa siitä vierottautua :) Tsemppiä =)

Nyt mä sit lipittelen kivennäisvettä... kauhee miten jostain jutusta voi tulla ihan vaan tapakin. :(
No, jotku lopettaa tupakanpolton plussan saatuaan niin mä lopetin ton. :D

On kyllä aihettakin olla ylpeä!
Ite olen lopetellu juuri kofeiinin käyttöä myös ja se on yllättävän vaikeeta! ekat 3 päivää mä todellakin nukuin, sitten olin loppuviikon helkkarin ärtyny kaikille ja kaikesta ja nyt kun olen sen jo lopettanut, mielenhäiriössä menin juomaan ison redBullin lauantaina töissä, tuli ihan järkky olo! Tärisytti ja oli vaikea keskittyä. Ei tarvi kun yhden Pepsin ja juku kun seuraava päivä on vaikea, siis ei sitä osaa yhdistää heti, mutta kaava on täysin selvä, kun sitä hetken seuraa: vähänkin kofeiinia ja seuraava päivä nukutaan.

Tosi hienoa!! Itse lopetin pepsi maxin juomisen kun tulin raskaaksi. Alku teki tiukkaa, mutta sitten alkoi raskauspahoinvointi ja en olisi voinut enää kuvitellakaan juovani pepsiä!

Mutta varoitus: Kun vauva syntyi ja tuli vähän univelkaa, niin aloitin pepsi maxin juomisen uudestaan! Ja en ole vieläkään päässyt siitä eroon. Ehkä sitten kun/jos alan odottaa pikkukakkosta.. Enkä varmasti enää aloita uudestaan!

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Tosi hienoa!! Itse lopetin pepsi maxin juomisen kun tulin raskaaksi. Alku teki tiukkaa, mutta sitten alkoi raskauspahoinvointi ja en olisi voinut enää kuvitellakaan juovani pepsiä!

Mutta varoitus: Kun vauva syntyi ja tuli vähän univelkaa, niin aloitin pepsi maxin juomisen uudestaan! Ja en ole vieläkään päässyt siitä eroon. Ehkä sitten kun/jos alan odottaa pikkukakkosta.. Enkä varmasti enää aloita uudestaan!

Varoitus tuli hieman myöhässä sillä meillä on jo kaksi lasta ennestään ja nyt siis kolmas tulossa. Aiemmin on käynyt niin et imetysajan olen saanut tsempattua mut sit taas ratkesin. Ja siksi kun kaksi kertaa jo käynyt niin ja niin monta purkkia on tota moskaa mennyt et nyt aion yrittää ihan tosissani.
Pitäs varmaan perustaa joku eroon energiajuomista/pepsi maxista-kerho. :D

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Mä liityn sitten siihen kerhoon! On ne ihmeen kouluttavia aineita. Pakko kuitenkin sanoa, että kyllä se kylmä pepsi max maistuu ihanalta iltäpäiväväsymykseen =)

Älä nyt väännä puukkoa haavassa! Tosin mä en tykkää mistään colajuomista (tai no, poikkeuksena oli Olvin vaniljacola, se oli ihanaa mut menivät mokomat lopettamaan sen! ) mut se kylmä red bull on kuulunut mun "päiväohjemaan" siinä vaiheessa kun pinempi on nukahtanut.
No, syy lopettamiseen on niin hyvä et taidampa käydä keittämässä teetä vaikkei se ole lähellekään sama kokemus mut jos pala suklaapiirakkaa helpottais. :)

Yhteistyössä