4v3kk poika 116cm ja 22kg

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "elina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23361226]Meidänkin poika 4v 104,5 cm ja 15,4 kg. Eikä kukaan sanonut pieneksi vaan ihan normaalikokoinen oli. Mutta hän onkin nykyään jo 17v (185 cm). Ehkä lapset on nykyään isompia?[/QUOTE]

ton mun pojan aikuispituudeksi ennustettu 198cm. Jännä juttu, koska me miehen kanssa ei olla mitään kovin pitkiä. Mä 173cm ja ukko 182cm. Pojan isoveli taas pikkanen ikäisekseen. On 12v 147cm ja 36kg.

[QUOTE="elina";23361251]ton mun pojan aikuispituudeksi ennustettu 198cm. .[/QUOTE]

Missä ne muka enää nykyään tekevät noita ennustuksia?
Eikös noista luovuttu jo aikapäivää sitten turhina ja väärinä?

Missä ne muka enää nykyään tekevät noita ennustuksia?
Eikös noista luovuttu jo aikapäivää sitten turhina ja väärinä?

Meillä annettiin joku arvio viime vuonna, taisi olla 182 cm. Mutta terkkari sanoi, ettei noita kannata ottaa vakavasti ja että meidänkin poika voi kasvaa pidemmäksi koska isänsä on 195 cm ja mäkin 169 eli en mikään pätkä.

Meillä annettiin joku arvio viime vuonna, taisi olla 182 cm. Mutta terkkari sanoi, ettei noita kannata ottaa vakavasti ja että meidänkin poika voi kasvaa pidemmäksi koska isänsä on 195 cm ja mäkin 169 eli en mikään pätkä.

Minä en ole enää aikoihin kuullut että niitä edes arvottaisiin.
Turhaahan se on. Oma keskikäyrälapsi kasvaa erittäin suurella todennäköisyydellä yli 190 senttiseksi vaikka käyrän mukaan olisi varmaan 180 cm. Kaikki suvun miehet ovat monessa sukupolvessa pitkiä.
Ja kaverin lapsi on +2 käyrällä pituudessa ja vanhempien koosta arvellen tulee varmaan noin 170-senttinen aikuisena ;) Kuten koko suku.
Joten "herran hallussa" enemmän kuin jonkun tietyn iän kohdalla käyrästä, sanoisin ; )

Yhteistyössä