H
"hmmm"
Vieras
Siis mun on pakko jo kysellä täältä vinkkejä. Meidän 4v kitisee ja vinkuu melkein kaikki asiat. Ei edes tarvita mitään kunnon syytä, vaan KAIKKI ilmoitetaan vikinällä tai poraamalla. Tätä jatkunu jo varmaan yli vuoen. Väliin helpottaa vähäksi aikaa, mutta taas alkaa pahempana. Myöskin muut ovat huomanneet tämän. Aletaan miehen kanssa olla ihan loppu tähän märinään. Ollaan yritetty vaikka mitä. Sanottu, etää voi ihan nätisti ilmoittaa asiansa. On kehuttu hyvästä käytöksestä ja saa huomiota. Isosiskokin oli haastava tuossa iässä, mutta ei mitään tähän verrattuna. Tänäänki aamu alkoi taas vinkumalla. Omassa huoneessa alkoi vinkumaan, kun halusi että peti tullaa tekemään. ei edes tullut sanomaan tai kysymään tekisinkö pedin. Vinkui vain omassa huoneessa. Isosisko sitten tarjoutui tekemään, mutta ei sopinut hänelle. Äidin olisi pitäny. Ja en suostunu, vaan sanoi että antaa siskonsa tehdä, kun itse siivosin keittiötä. Ja huuto yltyi niin että vein jäähylle. Edelleenki huuto jatkuu, vaikka muut ovat jatkaneet jo hommiaan. Siis miten ton käytöksen saa loppumaan, mä olen aivan loppu!!!