4kk unikääntyily

Oletteko huolissanne kun vauva kääntyy sängyssään unissaan mahalleen?
Meillä on nukuttu yöt vieressä, mutta nyt on meno mennyt niin villiksi vatsalleen kääntymisen oppimisen jälkeen, että haaveilen omaan sänkyyn siirtämisestä. Poika on kyllä nukkunut omaan sänkyyn, mutta huomaan kyttäävänä ja valvovani itse ettei käänny mahalleen ja saa henkeä ym. Olenko ylihuolehtiva neurootikko vai saako vauva kääntyillä sängyssään miten haluaa?
 
Jos yhtään rauhoittaa sinua, niin käännän 3,5 kk pojan joka yö mahalleen nukkumaan n klo 5 kun vähän ähisee unissaan, muuten nukkuu koko yön rauhallisesti ja jatkaa tämän kääntämisen jälkeen uniaan vielä pari tuntia. Olen näin tehnyt joka yö jo kuukauden ajan ja vauva voi hyvin. Oppi noin viikko sitten itse kääntymään mahalleen. En syötä vauvaa enää lainkaan yöllä, tämä mahalleenkääntö on ainoa yön aikana tapahtuva toimenpide. Vauvan sänky on oman sänkyni vieressä.
 
Meillä poika on 1kk-> nukkunut aina mahallaan(paitsi vaunuissa selällään) kunnes sitten noin pari viikkoa sitten alkoi yht.äkkiä nukkumaan selällään, eli illalla jos yritän mahalleen laittaa, niin kääntyy selälleen ennen nukahtamista..
 

Yhteistyössä