K
kastehelmi
Vieras
Meillä viikko soseiden aloituksesta ja menisi reilu pieni pilttipurkki soseita päivässä. Miten muilla, millaisia määriä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kastehelmi:Meillä viikko soseiden aloituksesta ja menisi reilu pieni pilttipurkki soseita päivässä. Miten muilla, millaisia määriä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:teettekö kasvissoseita itse, ja hedelmätsoseet purkista, vai miten? missä vaiheessa banaania uskaltaa antaa, neuvolassa vain sanoivat että kovettaa mahan. yritän mennä tuonne 6kk asti maidolla, jos vain tyttö kasvaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:teettekö kasvissoseita itse, ja hedelmätsoseet purkista, vai miten? missä vaiheessa banaania uskaltaa antaa, neuvolassa vain sanoivat että kovettaa mahan. yritän mennä tuonne 6kk asti maidolla, jos vain tyttö kasvaa.
Anna banaania ja luumua. Ei koveta mahaa sillioin. Kasvissoseet tein joskus itse, lähinnä perunaa ja äidinmaitoa sekaisin tai porkkanaa... mutta yleensä meni kyllä purkkitavarana kaupan hyllystä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:teettekö kasvissoseita itse, ja hedelmätsoseet purkista, vai miten? missä vaiheessa banaania uskaltaa antaa, neuvolassa vain sanoivat että kovettaa mahan. yritän mennä tuonne 6kk asti maidolla, jos vain tyttö kasvaa.
Anna banaania ja luumua. Ei koveta mahaa sillioin. Kasvissoseet tein joskus itse, lähinnä perunaa ja äidinmaitoa sekaisin tai porkkanaa... mutta yleensä meni kyllä purkkitavarana kaupan hyllystä.
Joillakin kovettaa.
Enkä kyllä ymmärrä miksi kysellään ekana jostain banaanista,sen takia ku se on helppo lusikoida suoraan kuoresta?
Eka jotain muuta ku hedelmää...