4D- Urheat kymmenkesäiset. Joko keskusteltu täällä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ei oo totta!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siiis herranjumala mää sanon. Musta tuntuu et poika oli hänelle vain apuri. 10-vuotias oman äidin huoltaja.. :/ Säälin tuota pientä poikaa todella. Äiti tuntui liioittelevan tilaansa. Ihan varmasti pystyisi itse tekemään asioita mitä pisti pojan tekemään.

Eukolla oli joku nivelten yliliikkuvuusongelma ja se teki hänestä "täysin" invalidin!! Ymmärrän sen että 10v käy kaupassa, mutta että ruuankin jotui tekemään ja kaikki muutkin kotityöt. Miten tuo nivelten yliliikkuvuus estää mm. ruuanlaiton?? Tai heräämisen aamulla että saattelee lapset kouluun??
Oli kyllä päässyt rappuja alas sohvalle röhnöttää läppärinsä kanssa ja poika passas sitä kokoajan. Kun teki ruokaa niin ei voinut edes ylös nousta ruokapöytään vaan passuutti lasta tuomalla ruuan sohvalle!

Mä katsoin sitä äitiä tämännäköisenä: :o :o :o

On se kumma, että pyörätuolissakin istuvat pystyvät käymään kaupassa, tekemään ruokaa, siivoamaan, mutta yksi jalkavaivainen nainen ei...sohvalle pääsee löhöämään muttei pysty heräämään herätyskellon soittoon, jne. Laiska paska :attn:

Sen Terryn tarina järkytti tosissaan :'(

Teilatkaa vaa mut, mut musta olisi ollut ehkä parempi Terryn kannalta että olisi menehtynyt. Miettikää esimerkiksi sitä kun tulee teini-ikä vastaan.. Ja see sai silmät kostumaan kun tyttö sanoi että haluaa isona naimisiin ja lapsia. Ei ole mahdottomuus, mutta.. Surullista, todella.

Jep, sama reaktio oli mulla pojan äidistä että hei haloo ämmä! Pojan ei kuulu tehdä noita asioita joka päivä, hyvä että auttaa mutta mutta... liika on liikaa!

Ja samaa mieltä Jessiinahin kanssa Terrystä.

Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:
Teilatkaa vaa mut, mut musta olisi ollut ehkä parempi Terryn kannalta että olisi menehtynyt. Miettikää esimerkiksi sitä kun tulee teini-ikä vastaan.. Ja see sai silmät kostumaan kun tyttö sanoi että haluaa isona naimisiin ja lapsia. Ei ole mahdottomuus, mutta.. Surullista, todella.

Se, että hän olisi menehtynyt jo vauvana/vuoden vanhana eli heti tapahtuneen jälkeen, olisi varmaan ollut armollisinta. Mutta jos hän kuolisi nyt, niin se olisi isälle ja äitipuolellekin varmaan järkyttävä shokki :(

Teini-ikä tulee varmaan olemaan karu kokemus. Ihmiset osaavat olla julmia. Mutta kuten lääkärikin sanoi, tyttö on vahva kuin mikä, fiksu ja hyväsydäminen. Täytyy vaan toivoa, että hän pärjää :)

Mutta miettikää nykyajan taknologiaa. Kyllä uskon että hän saa vielä "normaalit kasvot". Niin lapselle he eivät ala edes vielä tekemään.

Alkuperäinen kirjoittaja sweet baby J:

Mutta miettikää nykyajan taknologiaa. Kyllä uskon että hän saa vielä "normaalit kasvot". Niin lapselle he eivät ala edes vielä tekemään.

Uskotko todella että Terry tulee saamaan "normaalin" näköiset kasvot?

Alkuperäinen kirjoittaja Ei oo totta!:
Katsoiko joku eilen 4D- dokkarin? Mitäs mieltä olitte siitä viimeisen pojan ÄIDISTÄ...?

Mä vaan mietin koko ajan onko tollanen edes laillista??? Miksi äiti ei voinut sitten olla pyörätuolissa, jos ei kerta voinut yhtään kävellä? Ja miten sen pojan lapsuus on pilalla kun on joutunut kasvamaan aikuiseksi noin varhain...

kuules nyt, kyllä ulkonäöltään poikkeava todellakin voi saada miehen ja lapsia. eikä se ole mitenkään edes epätodennäköistä.

Menepä nyt katsomaan peiliin oikein pitkään ja hartaasti ja mieti vaikka sitä onko suurin osa ihmisistä yhtä pinnallisia ja typeriä kuin sä olet.

Ja kyllä, itsekin vammaisena vedin todellakin herneet nenään...

Mua ihmetyttää, että miten se nainen kehtas telkkarissa hehkuttaa, että poika hoitaa kaiken, luulis että hävettäis jos lapsi joutuu huolehtia aikuisesta. Ja sitten se joku nainen vielä kertoi siinä kirkkain silmin, että tyypillinen "lapsihoitaja" on 12-vuotias. Onkohan tuo Briteissä yleistäkin, että lapset huolehtii vanhemmistaan?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kuules nyt, kyllä ulkonäöltään poikkeava todellakin voi saada miehen ja lapsia. eikä se ole mitenkään edes epätodennäköistä.

Menepä nyt katsomaan peiliin oikein pitkään ja hartaasti ja mieti vaikka sitä onko suurin osa ihmisistä yhtä pinnallisia ja typeriä kuin sä olet.

Mutta eihän Terryn ihokaan veny, miten vatsan kasvaminen onnistuisi arpikudosten ja ihosiirteiden takia?

Miehen hän kyllä saa, siitä olen varma :)

Alkuperäinen kirjoittaja anteeksi etukäteen..:
En katsonut dokkaria, mitä tälle Terrylle oli käynyt?

1,5vuoden ikäisenä joutui palo-onnettomuuteen. Paloi 90% kropasta. Kaikki sormet piti poistaa, toinen jalka nilkasta alaspäin, korvia ei ole, nenää ei ole (Tai siis nenänpäätä), omia hiuksia ei kasva enään koskaan ja vaikka mitä muuta.

Alkuperäinen kirjoittaja anteeksi etukäteen..:
En katsonut dokkaria, mitä tälle Terrylle oli käynyt?

Oli yksivuotias kun hänen huoneessaan syttyi tulipalo. Huone oli ilmiliekeissä, kukaan ei päässyt pelastamaan lasta, ja palomiehetkin huomasivat hänet vain siksi että hän sattui vetämään henkeä oikealla hetkellä ja joku kuuli äänen. Pikkuinen paloi noin 90-prosenttisesti, menetti kätensä ja toisen jalkansa, päänahka oli palanut aivoihin asti, nenä palanut pois, yms :'(

Musta Terryn ei olis pitänyt kuolla, kuten ei kuollutkaan. Hän itse on tottunut elämään sellaisena kuin on joten se ei varmasti ole ongelma. Ja varmasti hän on niin vahva että kestää typerienkin ihmisten mauttomat kommentit ulkonäöstä.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:

Mutta eihän Terryn ihokaan veny, miten vatsan kasvaminen onnistuisi arpikudosten ja ihosiirteiden takia?

No, ei niiden lasten tarvitse omassa kohdussa välttämättä kasvaa :) adoptoiminen tai kohdunvuokraus on ihan laillista kumpikin suurimmassa osassa maailmaan.
Ja nuo ihonsiirtotekniikatkin kehittyy koko ajan.

Mutta pointti oli lähinnä se että nämä muutamat vammaisia surkuttelevat palstailijat jotka toivovat että lapsi olisi kuollut, voisivat vähän miettiä sitä että minkälaisten ihmisten takia elämä poikkeavana ei välttämättä ole aina kovin herkkua...

Alkuperäinen kirjoittaja sweet baby J:

Mutta miettikää nykyajan teknologiaa. Kyllä uskon että hän saa vielä "normaalit kasvot". Niin lapselle he eivät ala edes vielä tekemään.

Uskotko todella että Terry tulee saamaan "normaalin" näköiset kasvot?

Melko normaalit, kyllä uskon.

En halunnut loukata ketään MINUN MIELIPITEELLÄ. Ja en sanonut että olisi mahdottomuus että Terry saisi miehen lapsia, mutta jos realistisesti ajattelee..

Ja voin sanoa rehellisesti että en ole pinnallinen. Vaikka susta tämä nyt saattaakin siltä kuulostaa. Mutta Terryn kannalta olisi ollut ehkä paras vaihtoehto että olisi menehtynyt. Minun mielestäni.

Pahoittelut sinulle jos loukkaannuit, mutta tuskin sinulla on läheskään samanlainen tilanne kun tällä tyttöressulla.

En halunnut loukata ketään MINUN MIELIPITEELLÄ. Ja en sanonut että olisi mahdottomuus että Terry saisi miehen lapsia, mutta jos realistisesti ajattelee..

Ja voin sanoa rehellisesti että en ole pinnallinen. Vaikka susta tämä nyt saattaakin siltä kuulostaa. Mutta Terryn kannalta olisi ollut ehkä paras vaihtoehto että olisi menehtynyt. Minun mielestäni.

Pahoittelut sinulle jos loukkaannuit, mutta tuskin sinulla on läheskään samanlainen tilanne kun tällä tyttöressulla.

Mä kyllä luulen että hän on varsin onnellinen jäädessään henkiin.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:

No, ei niiden lasten tarvitse omassa kohdussa välttämättä kasvaa :) adoptoiminen tai kohdunvuokraus on ihan laillista kumpikin suurimmassa osassa maailmaan.
Ja nuo ihonsiirtotekniikatkin kehittyy koko ajan.

Mutta pointti oli lähinnä se että nämä muutamat vammaisia surkuttelevat palstailijat jotka toivovat että lapsi olisi kuollut, voisivat vähän miettiä sitä että minkälaisten ihmisten takia elämä poikkeavana ei välttämättä ole aina kovin herkkua...

Tuo on kyllä erittäin totta =), tuota en tullut ajatelleeksi :ashamed:

Terry ei vaikuttanut kärsivän kivuistakaan, mikä on hieno juttu. Ei hänen elämänsä yhtä kärsimystä ole, järki leikkaa kuin partaveitsi ja raajat toimii. Ei hänen mun mielestä pitäisi olla kuollut, vaikkakin kertomukset siitä miten pieni tyttö piti aina vaan uudestaan ja uudestaan elvyyttää & leikata saivat miettimään että olisiko ollut armollisinta antaa hänen nukkua pois :/ . Taatusti hän kärsi silloin. Mutta nyt ei kärsi ja se on hienoa :)

Yhteistyössä