4D ultra rv19+0, liian aikaisin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taiju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

taiju

Vieras
Kannattaako mennä 4D ultran rv 19+0? Näkyykö sukupuoli varmasti ja onko 4D ominaisuudesta silloin mitään hyötyä? Olen lukenut netistä juttuja 4D:stä ja toisissa sanotaan rv22-27 olevan paras aika, toisissa taas 19-22. Miten asia on?

viikolla 19 vauva on pienempi joten helpommin saadaan näkyvyyttä kohdun sisälle. Uskon että sukupuolikin selviää. Itse olin viikolla 25 ja vauva niin hassussa asennossa ettei päästy haaroihin kurkkimaan. Me käytiin 4d:ssä down-epäilyn vuoksi.

viikolla 19 vauva on pienempi joten helpommin saadaan näkyvyyttä kohdun sisälle. Uskon että sukupuolikin selviää. Itse olin viikolla 25 ja vauva niin hassussa asennossa ettei päästy haaroihin kurkkimaan. Me käytiin 4d:ssä down-epäilyn vuoksi.

Kiitos paljon vastauksesta. Toisilla sivuilla sanotaan että nimenomaan rv22-25 näkyvyys on paras lapseveden määrän ja kohdun koon perusteella. En sitten tiedä menisinkö varattuna aikana vai siirtäisinkö aikaa. Klinikalle soittaessa vastaanottovirkailija vain sanoo ettei ota kantaa milloin kannattaa tulla...

Viimeksi muokattu:
missä olette käyneet 4D ultrassa ja minkä hintasta on ollut? tilasin itse aijan terveystalolta ja se maksoi 335€?

Onpas kallista lystiä..! (Ihmettelin tovin tuota "Aijan terveystaloa:)) Olisi hauska tietää josko jossain muualla olisi hieman halvempaa, näistä ei taida mitään korvauksiakaan saada, jos siis menee ihan "muuten vaan"?

Viimeksi muokattu:
Onpas kallista lystiä..! (Ihmettelin tovin tuota "Aijan terveystaloa:)) Olisi hauska tietää josko jossain muualla olisi hieman halvempaa, näistä ei taida mitään korvauksiakaan saada, jos siis menee ihan "muuten vaan"?

Menen Femedaan 4D ultraan raskasuviikolla 21. Ajanvarauksessa sanottiin, että Kela-korvauksen saa, kun tulee ennenkuin 24 raskausviikkoa on täynnä. Hinta-arvio oli 168 euroa. Femedassa 4D ultria tekee Bruno Cacciatore, joka kuulemma alansa huippu.

Viimeksi muokattu: