4d ultra.onko pitänyt sukupuoli paikkansa?

odottaja
kuulemma on niin että jos pojan sukupuolielimet erottaa niin ei voi erehtyä...meillä näkyi pojan kivekset. Pippeliä ei erottanut mutta kaipa sekin siellä on...itsekin kyllä näin kuvasta että pojasta on kyse...mies ei kuitenkaan kuulemma usko ennen kuin näkee "livenä"
 
jontus mam
paljonko tämmöiset ultrat ovat teillä maksaneet? ihan mielenkiinnolla kysyn, kun en itse ole koskaan käynyt muuta kuin niissä mitä kunta tarjoaa, eli se rakenneultra viikolla 20..
 
Alkuperäinen kirjoittaja jontus mam:
paljonko tämmöiset ultrat ovat teillä maksaneet? ihan mielenkiinnolla kysyn, kun en itse ole koskaan käynyt muuta kuin niissä mitä kunta tarjoaa, eli se rakenneultra viikolla 20..
Itsellä maksoi 4d-ultra 100? Kela-korvauksen jälkeen.
Ultra kesti yli 30min ja saatiin 10kpl kuvia ja dvd jolla oli se yli 30min ultra.
Aivan mahtava kokemus :heart:
 
jonus mam
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Alkuperäinen kirjoittaja jontus mam:
paljonko tämmöiset ultrat ovat teillä maksaneet? ihan mielenkiinnolla kysyn, kun en itse ole koskaan käynyt muuta kuin niissä mitä kunta tarjoaa, eli se rakenneultra viikolla 20..
Itsellä maksoi 4d-ultra 100? Kela-korvauksen jälkeen.
Ultra kesti yli 30min ja saatiin 10kpl kuvia ja dvd jolla oli se yli 30min ultra.
Aivan mahtava kokemus :heart:
ihanaa.. missäpäin suomea kävitte? täällä kuumeillaan parasta aikaa, ja tommoinen olis kyllä aivan ihana..

 
rapu
Felicitaksessa rakenneultrassa rv 18 sanoi että poikahan tämä. Selkeät oli vehkeet 2D-ultralla.
Sitten samassa paikassa käytiin vielä kaksi kertaa ultrassa ja edelleen pojalta näytti.
Ja poika tuli.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jonus mam:
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Alkuperäinen kirjoittaja jontus mam:
paljonko tämmöiset ultrat ovat teillä maksaneet? ihan mielenkiinnolla kysyn, kun en itse ole koskaan käynyt muuta kuin niissä mitä kunta tarjoaa, eli se rakenneultra viikolla 20..
Itsellä maksoi 4d-ultra 100? Kela-korvauksen jälkeen.
Ultra kesti yli 30min ja saatiin 10kpl kuvia ja dvd jolla oli se yli 30min ultra.
Aivan mahtava kokemus :heart:
ihanaa.. missäpäin suomea kävitte? täällä kuumeillaan parasta aikaa, ja tommoinen olis kyllä aivan ihana..
Kävin Kaarinassa Varsinais-Suomen lääkärikeskuksessa.
Muut ultrat kävin Turussa Medisonarissa ja sieltäkin olisi saanut 4D-ultran mutta oli paljon kalliimpi.
Meillä oli isommatkin lapset mukana ultrassa ja he olivat ihan innoissaan kun saivat nähdä tulevan sisarruksensa.

:heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 11:37 Malviina kirjoitti:
Kuulin jostain, että kokenut 4d ultra lääkäri katsoo sukupuolen virtsateiden rakenteista eikä ulkoisista elimistä ja se ei voi mennä pieleen.
Samaa olen kuullut

Näin mullekin sanottiin.. ja tosiaan pojaksi kutsui rv 22 4D-ultrassa ja poikahan sieltä tuli.. :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja odottaja:
Eikö kukaan ole käynyt tampereella 4d:ssä? Haluaisin vähän kokemuksia ja hintoja...

Mä kävin :wave: hinnat ja tietoa löytyy googlella "tampere 4D ultra" ja kokemuksena oli mahtava! Lääkäri oli mukava, lämmin ja asiallinen, ultrasi 45minuuttia, .saatiin koko setti dvd:lle talteen ja pari valokuvaa albumiin.
Lääkäri kertoi kokoajan mitä näki ja kyseli mitä halutaan tietää. Saatiin hyvinkin tarkkoja kokoarvioita ja mittoja paperille, tieto sukupuolesta vaikka sitä ei todellakaan oltu selvittämässä.. se vaan ei enää jäänyt epäselväksi kun 4d on todella tarkka, lähes valokuvaan verrattavissa.. lääkäri vahvisti epäilymme sukupuolesta ja sanoi että 4D laitteella ei sukupuoli voi jäädä arvailujen varaan sen kummemmin kuin sekään onko kaikki sisäelimet kehittyneet normaalisti.. eli kyllä asiansa osaavan lääkärin pitäisi tunnistaa kumpi siellä masussa myllertää.. jos ei sukupuolta näe niin näkeekö varmasti kaiken muun tarpeellisen..? :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja baby2003:
kyllä mulla piti paikkansa kävin vk:lla 24 esikoisesta sanoi että tyttö 100% tyttöhän sieltä tuli--Brunolla kävin ja sinne taas menossa 3.5 =)
brunolla kävin kanssa. tyttöä veikattiin ja tuli. jollain viikolla 24myös.oli kyllä upea juttu. oli dvd kovassa käytössä loppuraskauden.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Käytiin rv 26, Bruno sanoi että tyttö tulee (lupasi, että ostaa kaikki vaaleanpunaiset vaatteet pois jos on väärässä) ja niinhän meille tyttö tuli :)
Ja hinta oli muistaakseni noin 100?, saatiin DVD ja varmaan 30 kuvaa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja mokoma:
Alkuperäinen kirjoittaja odottaja:
Eikö kukaan ole käynyt tampereella 4d:ssä? Haluaisin vähän kokemuksia ja hintoja...

Mä kävin :wave: hinnat ja tietoa löytyy googlella "tampere 4D ultra" ja kokemuksena oli mahtava! Lääkäri oli mukava, lämmin ja asiallinen, ultrasi 45minuuttia, .saatiin koko setti dvd:lle talteen ja pari valokuvaa albumiin.
Lääkäri kertoi kokoajan mitä näki ja kyseli mitä halutaan tietää. Saatiin hyvinkin tarkkoja kokoarvioita ja mittoja paperille, tieto sukupuolesta vaikka sitä ei todellakaan oltu selvittämässä.. se vaan ei enää jäänyt epäselväksi kun 4d on todella tarkka, lähes valokuvaan verrattavissa.. lääkäri vahvisti epäilymme sukupuolesta ja sanoi että 4D laitteella ei sukupuoli voi jäädä arvailujen varaan sen kummemmin kuin sekään onko kaikki sisäelimet kehittyneet normaalisti.. eli kyllä asiansa osaavan lääkärin pitäisi tunnistaa kumpi siellä masussa myllertää.. jos ei sukupuolta näe niin näkeekö varmasti kaiken muun tarpeellisen..? :whistle:
minäkin kävin tampereella ja tosi positiivinen oli kokemus,tarkkaan katsoi ja selvitti myös mitä näkyy MUTTA kirkinen sanoi että tulossa on POIKA (rv 19+6)vaan tyttö syntyi!!!
 

Yhteistyössä