4d-ultra Kotkassa? Apua tarvitaan..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pieniananas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pieniananas

Jäsen
09.12.2007
218
0
16
Heipä hei,
luin tuolta yhdeltä toiselta foorumilta, että joku kirjoitti Kotkan äitiyspolilla saavan vauvasta myös 4D-kuvaa! Rakenneultran yhteydessä kuulemma.
Pitääkö tämä paikkaansa, osaisiko joku sanoa?
Tai tehdäänkö Kotkassa muualla 4D-ultrauksia?
Kiitos oikein paljon etukäteen vastauksista.. :flower:

Eipä taida Kotkassa olla missään 4D:tä...ei ainakaan mun tietääkseni.

Äitipolilla minä pääsin "koekaniiniksi", kun siellä oli kokeilussa(???) 4D-ultra :D Mutta kuulemma olisi ollut vain kokeilussa, ettei sitä enää olis...en tiedä sitten :/

Jahvetti 39+1

Alkuperäinen kirjoittaja pikkumyy84:
Huomenta, minäkin olen kuullut että siellä olisi se 4 d, tosin sellaisen version että sitä käytettäisiin ainostaan silloin kun olisi epäilys että kaikki ei ole vauvalla hyvin.. Mutta siis varmaa tietoa ei ole! :|

Tähän voisin yhtyä...koska miksi sinne olis sellanen raahattu vaan kokeiluun ja viety sit pois??? :wave:
Mulle ihan sanottiin sillon, että koekaniiniksi pääsen, kun oli vasta vähän aikaa ollut ja se kätilö (no oli niitä yhteesä 3) ekaa kertaa sillä harjotteli =)
Ehkei ne siit'ä vaan numeroa tee, kun kaikki alkas sitä sit vaatia :/ En tiedä..

mä käsitin sen kätilön puheista (soitin asiasta koksiin :whistle: ) että olis tosiaan vaan kokeilussa eikä vakituisessa käytössä. ei siis enää siellä. ihme oliski jos olis varaa sellanen hommata tolla sairaanhoitopiirillä B)

Alkuperäinen kirjoittaja kaalimaankakara:
tää ei varsinaisesti kuulu tähän ketjuun mutta olen maanantaina menossa koksiin ultraan niin kertooko ne siellä sukupuolen? mä haluan sen tietää

Jotku kertoo jotku ei, esim yksi lääkäri ei kerro.
Mulle olis kertonu, mut ei nähny kunnolla...arvaulksen sitten heitti.

Kiitoksia vastauksistanne!
Hmm, eikös Kotkassa rakenneultran tee sama kätilö kuin np-ultrankin? Ainakin niin minä käsitin, kun varasi mulle aikaa siihen rakenneultraan "itselleen".
Pitänee mennä Lahteen 4d-ultraan sitten ehkäpä, ellei nyt sitten tyydytä ihan perus rakenneultraan.
Tosi mukava oli muuten se, joka teki np-ultraa meille Kotkassa, oikeen hyvä mieli jäi kun puhui vauvastakin niin kauniisti. :heart:

Yhteistyössä