4D: Täydellinen penis

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Orion-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Orion-

Aktiivinen jäsen
18.05.2007
21 085
4
38

Nelonen
4D: Täydellinen penis (K15)

12.6.2007 22:00

Penistrilogian ensimmäisessä osassa tutustutaan miehen itsetunnon peruselimeen, penikseen. Täydellisen peniksen metsästys on ajanut miehiä mitä oudoimpiin tekoihin. Dokumentissa nähdään muun muassa venäläisiä kirurgeja, jotka siirsivät miehen peniksen tavanomaisesta paikasta käsivarteen. Ohjelma sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille. Dokumentti.

Hmm... mielenkiintoista :D

cj_71035.jpg

juu ei tuolla lihamöykyllä voi hommia tehdä. siinä dokkarissahan se mies nautti vain isosta etumuksestaan. sillä oli sairaalloinen vimma kasvattaa sitä. etova kuva, ja sitten kun se mies kehu kuinka hankala on toimittaa päivittäiset tarpeensa. mutta se kasvatus ja pienet ongelmat oli sen mielestä parempaa kuin normaali rakastelu.

Minusta peniksen ei tarvitse olla mikään 25cm heppi, oman mieheni 14cm riittää ainakin minulle mainiosti :). Ja vaikka ei olekaan ihmeellinen, mielestäni myös kaunein penis mitä olen nähnyt!

[QUOTE="vaimo";23631679]Minusta peniksen ei tarvitse olla mikään 25cm heppi, oman mieheni 14cm riittää ainakin minulle mainiosti :). Ja vaikka ei olekaan ihmeellinen, mielestäni myös kaunein penis mitä olen nähnyt![/QUOTE]

Kaunis penis?