4D: Kasvain keskellä kasvoja

ti 8.1. klo 22:00
5-vuotias Novemthree on indonesialainen poika, joka kärsii suuresta kasvaimesta kasvoissaan. Dokumentissa seurataan Novemthreen elämän käännekohtaa, leikkausta, joka pelasti hänen elämänsä. Dokumentti.

Katseliko kukaan?Itse sivu silmällä vilkuilin.Pojalla oli kasvot ihan muodottomat silmistä alas päin kun oli kasvaimia täynnä.Ei nähnytkään juuri mitään.Monta leikkausta tehtiin ja vielä tehdään yksi sitten isompana kun luut kasvaneet :'(
 
juu u
Alkuperäinen kirjoittaja vaimoke:
Alkuperäinen kirjoittaja juu u:
Siis aivan kauhean näköinen ja näköistä!!!
eipä se sille itse mitään voi. Ja aikasempaan verrattuna tuli kyllä komee poika.
Ai jaa? Oletko tosissas? Eikö ne tahallaan päästäneetkään poikaa sen näköiseksi.
Totuus mitä säkään et varmasti voi kieltää on se, että se oli kamalan näköinen. Ja leikkaukset oli kauheata katseltavaa.

Ihme jeesustelijoita täällä, kun mitään OIKEITA tunteita ei saa sanoa!!!
 
tove
Kyllä oli urhoollinen ja ihana poika! Hän oli aivan ihastuttava nauraessaan. Oli koskettavaa kuinka aidosti hän iloitsi saadessaan taas näkökykynsä takaisin ja kasvainta pienemmäksi. :)

Valitettavasti hän kuoli puolitioista vuotta tämn dokumentin jälkeen. :'( Mutta varmasti hän sai nauttia tuon puolitoistavuotta, jonka leikkaukset antoivat hänelle "lisäaikaa" ja helpompaa elämää.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja juu u:
Ai jaa? Oletko tosissas? Eikö ne tahallaan päästäneetkään poikaa sen näköiseksi.
Totuus mitä säkään et varmasti voi kieltää on se, että se oli kamalan näköinen. Ja leikkaukset oli kauheata katseltavaa.

Ihme jeesustelijoita täällä, kun mitään OIKEITA tunteita ei saa sanoa!!!
No enpä ole koskaan nähnyt mukavannäkäistä leikkausta :D Jopa suonikohjuleikkau son aika ällöä katseltavaa.

Eihän se poik atoki vieläkään "normaalin" näköinen ollut, mutta ei ollut tarkoituskaan. Nyt poika näkee, pystyy hengittämään jne. Lopulliset plastiikkakirurgiset leikkauksethan pojalle tehdään vasta aikuisena. Varmasti saavat hyviä tuloksia vielä aikaan, onhan tämänkin naisen kasvot olleet aikanaan tuhannen päreinä ja silti näyttää ihan hyvältä
http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/ohjelmat/tanssii_tahtien_kanssa/tanssit_2007/411345.jpg

 
tove
Olisi suonut pojalle pitkän ja onnellisen elämän, mutta toivottavasti leikkauksen jälkeinen aika oli hänelle hyvää. :'(

Tässä on lyhyesti hänestä:
http://en.wikipedia.org/wiki/Novemthree_Siahaan
 
Alkuperäinen kirjoittaja tove:
Olisi suonut pojalle pitkän ja onnellisen elämän, mutta toivottavasti leikkauksen jälkeinen aika oli hänelle hyvää. :'(

Tässä on lyhyesti hänestä:
http://en.wikipedia.org/wiki/Novemthree_Siahaan
On September 15, 2005, Novemthree died in his sleep, due to a respiratory infection in his chest. The Tzu Chi foundation gave him a proper burial.

:'(
 
en katsonut
Kasvain valitettavasti uusi ja paljon nopeammin kuin oli odotettu. Toinen vaikeampi leikkaus oli valmisteilla kun lääkäri lähetti pojan takaisin kotikylään, jossa hän valitettavasti menehtyi 2kk kuluttua nukkuessaan.15.09.2005-7 vuoden ikäisenä.
Näin heikolla englannillani ymmärsin noista linkeistä, saa korjata jos olen ymmärtänyt väärin.
 
pahamieli
Mulla vaan teki niin pahaa kun poika ei saanu tuotettua ääntä ollenkaan :( siis silloin kun oli se hengitysputki ja tehtiin 2 isoa leikkausta ja toinen ei voinu edes itkeä saatikka sanoa että sattuu tai huutaa kipua :( ja kipu on ollut valtava... ja itkuun antoivat rauhottavaa eikä kipulääkettä :eek: tai niin ainakin sanoivat että antoivat ... mun teki niin pahaa pienen puolesta vaikka hyvähän se leikkaus oli ja auttoi mutta pienten kärsimykset on jotain mitä minä en kestä :(
 
minne
se kasvain oli aika järkyttävän näköinen.en aluks tienny et itkeekö jai nauraa,mut kyl itku pääs kuitenki yllättää,onneks leikkas sen kasvaimen pois,ni sai sille paremman elämän:)
 

Yhteistyössä