V
vieras
Vieras
Tää on niin varma Nykäs-juttu taas, asun itse lähistöllä ja kun toi Teivaalantiekin mainitaan oikein niin se jo kertoo kenestä kyse..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:No voihan vittu! Mä olen niin uskonut, että Masa oppi siitä edellis kerrasta...
Toivottavasti niillä nyt menee välit poikki lopullisesti, ja Matti löytää jonkun itselleen sopivan naisen, jonka kanssa saa elää elämänsä rauhassa loppuun asti.
Alkuperäinen kirjoittaja Pikachu:Aika varmaltahan tuo tuntuu mut mix ei missään juoru uutisissa asiasta oo mitään mainintaa!? Luulis että lehdet olis ensimmäisenä hyökänny kimppuun!?
Alkuperäinen kirjoittaja kaikki muakin kiinnostaa:Ylöjärven puolella Teivaalantietä ei näytä olevan kuin alle kymmenen taloa. Kartasta ja ilmakuvista kun laskeskelin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kaikki muakin kiinnostaa:Ylöjärven puolella Teivaalantietä ei näytä olevan kuin alle kymmenen taloa. Kartasta ja ilmakuvista kun laskeskelin.
Mutta kuinkahan tarkkoja nuo lehdet on rajoista?
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Toki voin olla väärässäkin, mutta käsittääkseni Nykänen ei asu Teivaalantiellä.
Alkuperäinen kirjoittaja plm:Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Toki voin olla väärässäkin, mutta käsittääkseni Nykänen ei asu Teivaalantiellä.
Vaan missä?
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Alkuperäinen kirjoittaja plm:Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Toki voin olla väärässäkin, mutta käsittääkseni Nykänen ei asu Teivaalantiellä.
Vaan missä?
Pikkutiellä joka erkanee Teuvaalantiestä.
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Alkuperäinen kirjoittaja plm:Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Toki voin olla väärässäkin, mutta käsittääkseni Nykänen ei asu Teivaalantiellä.
Vaan missä?
Alkuperäinen kirjoittaja Arethusa:Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Alkuperäinen kirjoittaja plm:Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Toki voin olla väärässäkin, mutta käsittääkseni Nykänen ei asu Teivaalantiellä.
Vaan missä?
Mun lenkkipolkuni menee siitä niitten ohi, kyllä se on mun mielestä ihan Teivaalantietä. Se talohan vaan on hiukan sivummalla ja suojassa, ei oo ihan tien vieressä.
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Alkuperäinen kirjoittaja Arethusa:Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Alkuperäinen kirjoittaja plm:Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Toki voin olla väärässäkin, mutta käsittääkseni Nykänen ei asu Teivaalantiellä.
Vaan missä?
Mun lenkkipolkuni menee siitä niitten ohi, kyllä se on mun mielestä ihan Teivaalantietä. Se talohan vaan on hiukan sivummalla ja suojassa, ei oo ihan tien vieressä.
Eikö se talo ole järvenrannassa?