45 Min ja Anneli Auer

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voisiko ihminen enää syyllisemmältä näyttää...:O

Onko tuolle Auerille tehty koskaan valheenpaljastustestiä tän asian osalta? Tietääkö kukaan?

Hermostunut oli haastattelussa. Jalat vatkas. Ei liikuttunut missään vaiheessa, takelteli. Pelottava lähinnä :x.

Jännä että siinä Häke nauhalla ei kiljunut / kirkunut / huutanut mitään murhaajalle / lapsille, oli tyynen rauhallinen vaan ja laittoi vielä lapset katsomaan joko murhaaja oli positunut talosta :O.
Plus, että poistuessaan puhelimesta ja kun muksu pitää puhelinta, Auer tokaiseen "...uole" ja Jukka S Lahti vaikeroi.

Minusta tässä hypitään nyt edesmenneen miehen haudalla :(.

Ton haastattelun perusteella ei kukaan voi sanoa juuta eikä jaata. Kukaan ei ole mitenkään luonnollinen tossa tilanteessa. Miten elehti tai mitä sanoi ei kyllä kerro syyllisyydestä tai syyttömyydestä.

Tottakai se oli etukäteen valmistautunut ja miettinyt mitä sanoo ja varmasti jännittäis rohkeempaakin ko. tilanne. Saattaisi kädet täristä ja vaikuttaa "oudolta", oli sitten syyllinen tai ei.

[QUOTE="vieras";24582192]Jännä miten toiset on herkempiä vaistoamaan totuuden.
Itse jo lapsena nuo tuntosarvet joutunut kasvattamaan.[/QUOTE]

voi kuule niin minäkin aina luulin tietäväni ihmisistä totuuden kunnes haksahdin narsistiin. mun narsisti ei ollut mikään lipevä auervaara vaan ihan perusinsinööri josta ei ikinä uskoisi mitään pahaa. älä ikinä kuvittelekaan tietäväsi totuutta ilman tiukkaa faktaa. siinä ei ihan oikeasti jotkut pelkät päännykäykset sun muut riitä. mikään ei ole pelottavampaa kuin se kun ollaan niin varmoja että omat luulot on faktaa. siinä ei syyttömällä ole mitään mahkuja jos todisteeksi riittää että näytti selvästi siltä että valehteli, siis apua ihmiset!!!

[QUOTE="vempula";24583218]Ton haastattelun perusteella ei kukaan voi sanoa juuta eikä jaata. Kukaan ei ole mitenkään luonnollinen tossa tilanteessa. Miten elehti tai mitä sanoi ei kyllä kerro syyllisyydestä tai syyttömyydestä.

Tottakai se oli etukäteen valmistautunut ja miettinyt mitä sanoo ja varmasti jännittäis rohkeempaakin ko. tilanne. Saattaisi kädet täristä ja vaikuttaa "oudolta", oli sitten syyllinen tai ei.[/QUOTE]

älyä ja järkeä vihdoin! halleluuja, tämä onkin harvinaista, onnittelut!!! oikeasti olen jo luullut että ei ole enää olemassakaan ihmistä jolla liikahtaisi päässä muu kuin silmät.

[QUOTE="vieras";24583347]älyä ja järkeä vihdoin! halleluuja, tämä onkin harvinaista, onnittelut!!! oikeasti olen jo luullut että ei ole enää olemassakaan ihmistä jolla liikahtaisi päässä muu kuin silmät.[/QUOTE]

Sanoppa muuta! Varsinkin tällä palstalla näyttää kulminoituvan nämä järjenjättiläiset. Ihan järkyttävän tyhmää porukkaa kommenteista päätellen. Ei voi kuin päätä pudistaa. Siis että näyttää psykopaatilta, syylliseltä ja pelottavalta??? Huhhuh :D

Minun ihmistuntemukseni ei ainakaan riitä päättelemään ko. henkilön syyllisyyttä/syyttömyyttä telkkarihaastattelun kehonkielen perusteella. Ja vaikka minulla mielipide olisikin, en sitä näin julkisesti möläyttäisi. Näitä keskusteluja kun ei saa ikinä pyyhittyä olemattomiin, ja kysymys on todellakin ihan oikeista ihmisistä ja heidän läheisistään, ei mistään salkkarihahmoista.

Yleisellä tasolla uskallan todeta, että hyvin usein tekijä taitaa löytyä uhrin lähimpien joukosta.

Jos sulle hoetaan viis vuotta että oot tehny jotain vaikket oikeasti olis niin sä opetteletkin sen oman tarinas ulkoa. En mä osaa enää kertoa mitä tapahtui jos multa kysyttäis pahoinpitelystä josta mua syytettiin koska olen kuunnellu siitä niin monen eri ihmisen version eikä kukaan ole uskonut sitä mitä itse sanon. Koita siinä sitte toistella omaa tarinaas kun tiedät ettei kukaan ole samaa mieltä.

Mutta tosiaan en tiedä onko syytön vai syyllinen. Ton takia vaan voi vaikuttaa hermostuneelta ja eleet on mitä on.

Kukaan ei ole pakottanut menemään tohon ohjelmaan,saati ottamaan yhteyttä lehtiin,milloin milläkin juttulla.
Oikeasti ällöttää koko nainen.Hyppii miehensä haudalla.
Julkisuuden kipeä.Jollain ammatti-ihmisellä on varmasti hänelle jokin nimitys.
Vertaan juttua erääseen toiseen ihmiseen jota syytettiin,ja todettiin syyttömäksi.Erona se ,että tämä syytön ei jäänyt julkisuuteen ja vielä kerjännyt huomiota.Poistui takavasemmalle ja juttu oli sillä hyvä.

[QUOTE="vieras";24581881]No nyt on katsottu, ei enää syyllisempi voi olla:([/QUOTE]

E niin! Tunnustaisi vaan, niin säästyisi vaivaa ja rahaa. Telkien taakse moinen nainen, luihu kuin mikä.

[QUOTE="vieras";24581895]Näin me nähdään eri tavalla. Minusta vaikutti vilpittömältä.[/QUOTE]

Nämä pahimmat kemit taitavat sen vilpittömälle näyttämisen. Ei kovin vilpitön voi olla. käyttänyt lapsiaan seksuaalisesti aikuisille ja paljon muuta tällainen vilpitön.

[QUOTE="vieras";24583142]Voisiko ihminen enää syyllisemmältä näyttää...:O

Onko tuolle Auerille tehty koskaan valheenpaljastustestiä tän asian osalta? Tietääkö kukaan?

Hermostunut oli haastattelussa. Jalat vatkas. Ei liikuttunut missään vaiheessa, takelteli. Pelottava lähinnä :x.

Jännä että siinä Häke nauhalla ei kiljunut / kirkunut / huutanut mitään murhaajalle / lapsille, oli tyynen rauhallinen vaan ja laittoi vielä lapset katsomaan joko murhaaja oli positunut talosta :O.
Plus, että poistuessaan puhelimesta ja kun muksu pitää puhelinta, Auer tokaiseen "...uole" ja Jukka S Lahti vaikeroi.

Minusta tässä hypitään nyt edesmenneen miehen haudalla :(.[/QUOTE]

Kyllä, juuri näin. Olin aiemmin vakuuttunut Annelin syyttömyydestä, mutta kun näin tuon dokkarin mielipiteeni muuttui täysin. Tuossa naisessa ei ole mitään aitoa tai luonnollista, vaan jotenkin kaavamainen ja syyllisen oloinen. Elämänkokemuksen ja työn kautta tulleen ihmiskokemuksen kautta sanoisin, et syyllisyys suorastaan haisee hänestä.

Yhteistyössä