42-vuotiaana raskaaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Huhtikuussa tuli itselle mittariin tuo 42v.
Mies on 2v vanhempi.
Lapsia meillä on jo 5, heistä vanhin 22v, sitten 3 ala-asteikäistä ja 1-v kuopus. Neljä poikaa ja yksi tyttö.
Olen tunnustellut omia ajatuksiani ja ihan selkeesti vauvakuumetta on pukkaamassa.
Eilen illalla avauduin miehelle ja hänellä oli samat aatokset!
Ainoo, mikä askarruttaa on tuo ikä.. Kaikki raskaudet ja synnytykset menneet kyllä hyvin, mutta silti.

Uskaltaisitteko te vielä?

Tuo ihan kuopustaaperomme oli meille ihama yllätys. Siis annoimme vauvalle mahdollisuuden tulla, ja hän tulikin heti. Uskoin, etten enää 40-v tule raskaaksi, mutta tulinkin eka yrittämällä. Ja nyt toivon tietty, että taas kävisi niin. Nyt käytämme vielä ehkäisyä, mies ehdotti että jättäisimme sen pois heinäkuussa kesälomareissumme jälkeen
:heart:

Miten oisit nyt yhtäkkiä mummoutunut, jos sulla on 1v lapsikin! ?
Eli siitä vaan. Eihän toi ole ikä eikä mikään.

Vaikka sulla onkin jo liikaa lapsia (mun mielestä), niin jos ei se sua itseä haittaa, senkun vaan maha pystyyn! :whistle:

Siskoni täyttää 44v loppuvuodesta ja odottaa neljättä.Pari vuotta sitten sai kuopuksen.Verenpainetaudista huolimatta kaikki mennyt hyvin.
Itse täytän 39v heinäkuussa ja viidennen la on heinäkuussa =) <br><br>

Mun äiti oli 42 kun mut synnytti. Parempaa äitiä saa hakea. Ja olin perheen seitsemäs lapsi (ei olla lestadiolaisia). Ei iällä oikeasti ole väliä. Oikea vanhemmuus kostuu jostain ihan muusta kuin ikävuosista. Jos tuntuu, että perheenlisäsystä kaipaatte niin toivottavasti siinä myös onnistutte! :flower:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 07:39 Lunatic kirjoitti:

Vaikka sulla onkin jo liikaa lapsia (mun mielestä), niin jos ei se sua itseä haittaa, senkun vaan maha pystyyn! :whistle:

Miten niin liikaa?Takerruin tuohon sanaan :ashamed: Mikä sitten ei ole liikaa sinun mielestäsi?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 07:54 Pantteri kirjoitti:
\

Miten niin liikaa?Takerruin tuohon sanaan :ashamed: Mikä sitten ei ole liikaa sinun mielestäsi?

Mun mielestä pitäs tehdä laki, että lapsia saa 1 nainen tehdä maksimissaan 2. Alkaa tää pallo jo pullistella siihen malliin ihmisiä, että joku kontrolli pitäis muistaa lastenkin teossa.

Turha siitä on hernettä vetää nenään, ajattelen vaan laajemmin näitä asioita, en ilkeyttäni siis. =) <br><br>

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 08:03 Lunatic kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 07:54 Pantteri kirjoitti:
\

Mun mielestä pitäs tehdä laki, että lapsia saa 1 nainen tehdä maksimissaan 2. Alkaa tää pallo jo pullistella siihen malliin ihmisiä, että joku kontrolli pitäisi pitää lastenkin teossa.

Turha siitä on hernettä vetää nenään, ajattelen vaan laajemmin näitä asioita, en ilkeyttäni siis. =)

:D Ei pelkoa, ei mulla mene herne helposti nenään.Jokaisella on oikeus mielipiteeseensä ;)

\
:D Ei pelkoa, ei mulla mene herne helposti nenään.Jokaisella on oikeus mielipiteeseensä ;)

[/quote]

=) No hyvä.
42v ei ole liian vanha, se nyt kumminkin oli pointti. Eksyin aiheesta.

Yhteistyössä