41-vuotiaana vielä äidiksi tulleita?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="Vieras";28050524]Ei ihan osu mainitsemasi ikä kohdilleen. Olen tulossa äidiksi 43-vuotiaana, pikkasen vanhempana.[/QUOTE]

Onnea! :)

Minä olen tällä hetkellä jo 45-vuotias ja nuorin lapsi täytti juuri 5v eli ajat sitten synnytin tuon lapsen, mutta se oli sillon 41-vuotiaana. :)

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Meillä;28050859:
sain kuopuksen 40-vuotiaana,kaikki meni hienosti. Mikä ap:n tilanne? raskaanako?
ja tällä hetkellä olen 45v ja kuopus täytti juuri 5.

Tai jos tarkkoja ollaan niin olin vielä 40, nyt enskuussa täytän 46v. eli 1kk 13 päivää olin 41v synttäreiden päässä kun kuopus syntyi.

"mie"
Onnea teille! Itse olen 41v. enkä enää ole suunnitellut raskautta, mutta taidan hakea testin huomenna, kun koko ajan¨etoo.. En osaa suhtautua asiaan vielä mitenkään, kun tätä ei ole suunniteltu. Nuorimmaiseni on 5-vuotias.

"vieras"
[QUOTE="mie";28050959]Onnea teille! Itse olen 41v. enkä enää ole suunnitellut raskautta, mutta taidan hakea testin huomenna, kun koko ajan¨etoo.. En osaa suhtautua asiaan vielä mitenkään, kun tätä ei ole suunniteltu. Nuorimmaiseni on 5-vuotias.[/QUOTE]

:)

montako lasta on aikaisemmin saatuna?

"mie"
[QUOTE="vieras";28051955]?[/QUOTE]

Että en enää jaksa sitä vauva-arkea tai väsyn ja olen olen huono äiti vanhemmillekin lapsilleni. Tai että vauva ei olisi terve. Tai, että mun kroppa ei enää kestäisi raskautta, tulee diabetes tms.. Toisin sanoen, että olen liian vanha.

"Lukija"
[QUOTE="heli";28053495]Mä tulin mummoksi 41vuotiaana.[/QUOTE]

mummeliisa tuli mummoksi kun olin 38 ja sai sen jälkeen kaksi lasta vielä itsekin. Nyt huhutaan, että olisi taas raskaana.

"vieras"
[QUOTE="Lukija";28055591]mummeliisa tuli mummoksi kun olin 38 ja sai sen jälkeen kaksi lasta vielä itsekin. Nyt huhutaan, että olisi taas raskaana.[/QUOTE]

....

Eikö jo vähempikin riitä

"vieras"
[QUOTE="mie";28055405]Että en enää jaksa sitä vauva-arkea tai väsyn ja olen olen huono äiti vanhemmillekin lapsilleni. Tai että vauva ei olisi terve. Tai, että mun kroppa ei enää kestäisi raskautta, tulee diabetes tms.. Toisin sanoen, että olen liian vanha.[/QUOTE]

:)

"Vieras"
[QUOTE="vieras";28055990]....

Eikö jo vähempikin riitä[/QUOTE]

Pitäis riittää!!! Sillä on 12 tms. lasta jo nyt ja pari tusinaa lapsenlasta. Kakaroita elämä täys ja niiden kaikkien toihuissa mukana.
Missä OMA ELÄMÄ?

"vieras"
minä tulin äidiksi 41 vuotiaana, esikoinen oli tuolloin 3 vuotias. Lapsi on toki suloinen, mutta ihan kauhean rankkaa on ollut, vauva ei vieläkään nuku kuin parin tunnin pätkiä vaikka on jo 1 v ja 2 kk. Kroppani niin kamalassa kunnossa että mies ja esikoinenkin huomauttelee roikkutisseistä ja jättimahasta joka ei siis todellakaan palautunutkaan. Menetin työni kun irtisanottiin äitiysloman päätteeksi, vauvallista työntekijää ei enää haluttu. Minä en hankkiutuisi enää tässä iässä raskaaksi mutta on oma vahinkovauvakin rakas vaikka elämästä menikin vauvan myötä kaikki sekaisin kun mieskin haluaa nyt eron kun en ole enää kiinnostava.

Yhteistyössä