K
Keittiönoita
Vieras
Onko se siis lopullisesti ohi?Kaipaan juuri sitä huolettomuutta kuten ap mainitsi. Sitä että eletään hetkessä ja kaikki on mahdollista.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onko se siis lopullisesti ohi?Kaipaan juuri sitä huolettomuutta kuten ap mainitsi. Sitä että eletään hetkessä ja kaikki on mahdollista.
Itselläni on vieläkin näin, ei se ikääntyminen tarkoita sitä että mahdollisuudet loppuu ja rajoittuu tai ettei voisi elää.Kaipaan juuri sitä huolettomuutta kuten ap mainitsi. Sitä että eletään hetkessä ja kaikki on mahdollista.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;29599172:Onko se siis lopullisesti ohi?
Itselläni on vieläkin näin, ei se ikääntyminen tarkoita sitä että mahdollisuudet loppuu ja rajoittuu tai ettei voisi elää.
Itse taas koen ja näen että KAIKKI on edelleen mahdollista elämässäni/ elämässämme. Lapset lentävät kohta lopullisesti pesästä ja sitten maailma on avoin meille, niin kuin nuorenakin oli. Alkaa uusienmahdollisuuksien aika.Varmaan kaikilla on omat unelmansa. Ja minulla on edelleen. Mutta ne on muuttuneet. Aikaisemmin elin hetkessä sillä lailla että ei väliä missä maassa herään huomenna. Ja haaveilin siitä unelmien prinssistä aika lapsellisella tavalla. Kyllä mä oon nykyään kypsempi ja eletty elämä on antanut mittasuhteita. Ei, en mä näe että enää KAIKKI se mitä joskus ajattelin, olisi mahdollista. Huolimatta tästä en elä huonoa elämää![]()
Mahdollisesti. Mutta mä en kyllä välttämättä enää haluaisikaan elää kuten joskus tuli elettyäTietyllä tapaa joo ja tietyllä tapaa ei. Kyllä sellainen huolettomuus kuuluu nuoruuteen. En väitä etteikö vastuuntunto olisi hyvä asia, sehän on tässä lasten myötä ja iän myötä lisääntynyt. Mutta en mä ainakaan voisi enää elää niin kuin 20-luvullani. Meillä on varmaan eri tavalla elettyjä nuoruuksia tässä![]()
Itse taas koen ja näen että KAIKKI on edelleen mahdollista elämässäni/ elämässämme. Lapset lentävät kohta lopullisesti pesästä ja sitten maailma on avoin meille, niin kuin nuorenakin oli. Alkaa uusienmahdollisuuksien aika.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;29599223:Mahdollisesti. Mutta mä en kyllä välttämättä enää haluaisikaan elää kuten joskus tuli elettyäJa jos haluaisin, niin ei mua nytkään mikään estäisi elämästä samalla tavalla. Tai no, kuopus varmaan keräisi melko sukkelaan kamppeensa, jos mutsi alkaisi saapua kontaten baareista
![]()
Mä nautin tästä 50+ elämästä ihan jo senkin vuoksi, että nyt on ihan toisella tavalla mahdollista elää hetkessä kuin 30 vuotta sitten. Voi toteuttaa mielitekojaan enemmän. Ja parasta on, että edes maineestaan ei tarvitse välittää![]()