40-vuotisjuhla vinkkejä kaivataan!!!!!!!!!!

Hei! Mieheni täyttää kesällä 40-vuotta ja haluaisin järjestää hänelle jotain todella erilaista ja kivaa syntymäpäiväksi. Rahaa ei ole paljon käytettäväksi mutta muuten ideoita kaipaan! Meillä on ollut raskas vuosi terveydellisesti takana ja nyt olisi jo aihettakin rentoutua kunnolla ja saada ajatukset iloiseksi. AUTTAKAA HYVÄT IHMISET JA ANTAKAA MINULLE IDEOITA! KAikista vastauksistanne jo etukäteen kiittäen! =)
 
Kiitos isäntä! Eikö kukaan muu voisi antaa jotain erilaisia vihjeitä? Tuo Ystävien kutsuminenhan on tietty kiva asia ja tarpeen mutta jotain erilaista kaipaisin,voi ystävät olla mukana mutta jotain ikimuistoista...
AUTTAKAA!
 
surenkorento
mieti jokin teema juhlille (mihin kuuluu kaikkien pukeutuminen teeman mukaisesti) tai pidä yllätysjhlat, joista miehesi ei osaa ees unelmoida.. mielikuvitusta peliin ja ajoissa liikkelle!!
 
Kata41
Hei sinne ja onnea jo etukäteen!!
Vietin itse pari vuotta sitten 40v synttäreitäni. Budjetti ei ollut kovin iso, joten tein kaiken itse. Helpoimmin pääset kun teet ruuan itse ystävien kanssa. Itselläni oli perunaa, lihakastiketta, leipää, 2 laatua salaattia, sekä punajuuria ja suolakurkkuja, mehua ja maitoa....sekä täytekakkua...eipä siinä muuta tarttenut.
Isoa budjettia ei tartte jos käyttää omia käsiä hiukan siitä on vaivaa mutta säästää selvää rahaa!!!
Kutsu vanhoja miehesi ystäviä joita ette ole tavanneet moneen aikaan. Siinä on yllätystä kerrakseen ja ohjelmaa varmasti löytyy omasta takaa...m,einaan aina löytyy joku joka voi laulaa ja runoja lausua sekä vapaan sanan aikaan voi esittää muutakin ohjelmaa.
Juhlamieltä toivoen teille ensi kesään!!
 

Yhteistyössä