40 veelle runoa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ämmmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ämmmä

Vieras
Pikapikaa apua, (onnittelu)runoa 40vee ystävänaisen onnittelukorttiin?? Siis ihan oikeaa runoa, ei mitään värssyä tai väkisin riimiin tungettua kliseetä. Kukaan tietäis / löytäis näin yhtäkkiä?

Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:
Mikäs se oli se:Mistä kunnon naiset tehty jne. Mää sain sellasen kun täytin 40v.
(luin muuten otsikkos aluksi:40 veelle ruohoa..... :laugh: )

Ai, niinku oliks siihen itse keksitty sit ne koiranhäntätupsukkajutut?? Lissää ideoita, please. Juu ja lahja meillä jo on... ;)

Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:
Vuodet ovat olleet
ystävällisiä - ne ovat
ne viikonloput,
jotka ovat
tehneet tuhonsa.

Ikävää et vanhenet,
mut nuorena sä pysynet,
jos pidät tavat entiset!

Lähtökohtana meillä nelikymppisillä lienee että niitä "tuhoja" ei vielä näy...

Alkuperäinen kirjoittaja ämmmä:
Mikäs se oli se:Mistä kunnon naiset tehty jne. Mää sain sellasen kun täytin 40v.

Ai, niinku oliks siihen itse keksitty sit ne koiranhäntätupsukkajutut?? Lissää ideoita, please. Juu ja lahja meillä jo on... ;)

Voi hitsit kunnen löydä sitä mistään...väkevästä pissasta ja muusta siinä...Tais olla toi samanen,muttei sitä ihan huumorintajuttomalle uskalla laittaa... =)

Alkuperäinen kirjoittaja ämmmä:

Voi hitsit kunnen löydä sitä mistään...väkevästä pissasta ja muusta siinä...Tais olla toi samanen,muttei sitä ihan huumorintajuttomalle uskalla laittaa... =)

Juu ei pissakakkapierujutut ei uppoa ko. sankariin.

Yhteistyössä