Kiitos minunkin puolestani uuden ketjun luomisesta! Tuo edellinen taisikin olla yksi vanhimmista ja pisimmistä yhä aktiivisista ketjuista täällä. Toivotaan että tämä uusi ketju toisi nyt mukanaan todellisen plussa-aallon.
@kirsillevauva ja
@Rusakkonen, teillä onkin nyt tosi jännät ajat edessä! Kovasti tsemppiä ja onnea matkaan!
@Iid@ , toivotaan että luomutärppi tulisi vielä viime metreillä.
Ja jollei, niin lahjasoluilla onnistumisprosentti ainakin nousee hurjasti.
Mullakin alkoi juuri menkat, joten tästä sitten lähdetään menemään kohti alkionsiirtoa, hurjaa!
Omat odotukset on kyllä aika nollassa, sillä mehän saatiin viimeisimmästä hoidosta jo tuo hurmaava 1-vuotias esikoisemme, enkä millään jaksa uskoa sellaiseen tuuriin että siitä vielä toinenkin jättipotti tulisi.
Kyselin muuten joulun alla lääkäriltäni, kannattaako minun hänen mielestään enää jatkaa hoitoja omilla soluilla (ikää kun on jo 44 v.). Hänen mielestään tilanne ei ole vielä mitenkään toivoton, vaikka toki pitää varautua siihenkin vaihtoehtoon, että mitään siirrettävää ei saada. Mulla on sikäli hyvä tilanne, että kaikissa aiemmissa hoidoissa on saatu munasoluja hyvä määrä, vaikka laadussa onkin ollut toivomisen varaa. Sitten jos soluja ei enää tulisi kuin 1-2 per hoito (tällaisiakin potilaita heillä kuulemma on paljon), kannattaisi hoitojen mielekkyyttä jo vakavasti pohtia.
Lääkäri sanoi myös, että mun iässäni keskimäärin vain joka viides alkio on enää normaali. Toisaalta voihan se yksi viidestä joskus osua kohdalle ekallakin yrittämällä, jos oikein hyvä tuuri käy – sellaisiakin tapauksia on meidän klinikalla kuulemma ollut. Mutta ei nyt mennä asioiden edelle vaan katsotaan tämä tuleva alkionsiirto nyt ensin…