Tääl vaan menkkoi ootellaan tutuissa oloissa. Tein ovistestinkin eilen, ihan nega sekin. Toki teen sitten uuden r-testin to-aamuna, jos tarpeen on, silloin starttaa pien ulkomaanmatka. Mutta silleen tietyllä tapaa tuntuu menkat jaloissa jo, mulla jotenkin aina siitä tuntemuksesta alkaa.
Jännä kierto tämä oli kyllä, erilainen selkeesti. Sainpahan opetuksen, että vaikka olisikin TÄYSIN erilaista (aluksi), niin SEKÄÄN ei merkitse mitään
Ainahan siis joku asia poikkeaa, tässä kuussa se oli oikeanpuoliset tuntemukset, vahvat pistot dpo7 ja se, että rinnat kipeytyivät eri lailla kuin aiemmin. Kunnes kaikki tiet veivät kuitenkin lopulta ihan normiloppukiertotuntemuksiin.
No, tässä kierrossa oli se huono ajoituskin, että ei ollut oviksen jälkeen kyllä toiveet korkealla.
En oo helppoo tää ikäihimisenä raskautumisen yrittäminen! Mitenhän tää nyt menee tilastollisestikin, huonolta näyttää, kun ei ole aikoihin plussia tullut kellekään... Kohta ollaan jamassa, että plussan mahdollisuus on pari-kolme krt vuodessa - YHDELLE meistä! Kääk! No tää oli liioteltua!
Sahramiinille tsempit petipuuhasteluun, toivottavasti luistaa hyvin tällä erää!
Kerro miehenkaatokikkoja sitten tännekin, kohtahan ne taas on ne ajat jälleen...
Täytyy vielä sanoa, että mä olin tuossa viikko sitten jotenkin ihmeen varma raskaudesta, ja sitten se alkoikin hirvittää ajatuksena! Mieleen pääsi niin iso toivonkipinä, että sit jo iski kauhu, että entä jos ONKIN raskaana... Tässä kun ei ole päästy vielä stage ykkösellekään: siis raskaaksi. Sen jälkeenhän tulee stage 2.: varhaisen keskenmenon uhka, 3.: myöhäisen keskenmenon uhka, 4.: seulakärähdysten uhka, 5.: ennenaikaisuuden uhka, 6.: synnytysongelmien uhka, 7.: uudet vauva-aikojen haasteet, sosiaaliset uhkat ja sen sellaiset...
Näissä positiivisissa tunnelmissa,
MaiMei dpo 13