Morticia Mulla sama, älä siirrä vielä, laita vain tuohon rktt:n. Haluan tehdä toisen digin ensin jossa 2-3vko Sit voidaan harkita plussanneisiin siirtymistä
No juuh, tottahan toki Olin tänään siellä reikihoidossa ja mie tunsin miun vauvan :O Siis vaikea selittää mutta tunsin ja se niinkuin ilmestyi kuvana mun mieleen ja kuiskasi että kaikki on hyvin... jännä juttu ja vaikia selittää... hoidon jälkeen oli ihanan rentoutunut olo tila Olin hyvä hoidettava kun energiat kulki läpi helposti, johtuisiko tästä raskaudesta että nyt vihdoin ei oo niitä tunne solmujaNaapurin tyttö..dippaatko aamulla taas iloksemme?:kiss:
..ihuna nähdä kun viivanen vahvenee
Mikä hcg-arvo oli? Josko se olisi ollut matalahko viikkoihin nähden, että haluavat katsoa miten kehittyy? Muuta syytä en keksi :/ON: Tää ei voi olla enää totta! Olin eilen veritestissä, tänään terkkari soitti vastaukset.. plussaa näytti, MUTTA lekuri vaatii uusinnan ens viikol. Eikä suostu kirjottaan lähetettä ennen. Se pirun akka vaan ei taho uskoo, että tän ikänen vielä raskautuisi.
Onko tällanen käytös normaalia??? Muilla vastaavia kokemuksia?
RV 6+1
Täällän minä :wave: Ette te musta eroon pääse, vaikka yrittäisittekin Jos ovis olis ollut myöhemmin, r-testi näyttäis negaa (peittoja ei myöhemmin heiluteltu) Korkeintaan 3 päivää vois heittää oviksen ajankohta, ellei sit oo jotain tehosimppoja ollut viel kytikselAlkuperäinen kirjoittaja Naapurin tyttö;27363649:Perhis Mie jo aattelinkin että missä sie oikein olet...
Mie oon tässä miettinyt ja josko ootkin lyhyemmällä kuin itse luulet siis josko siulla olisi ollut myöhäinen ovis? Miullahan oli myöhäinen ovis ja siksi laskurit näyttää yli 5 viikoa ja ite tiiän että se on vasta päälle 4
Mie täällä piän peukkuja siulle että kaik on hyvin loppuun asti
Se on kännikukko ja se on viinamauste eli, laitetaan kirkkaan viinan sekaan, kumpaakin raakana ja juodaan, kännikukko vie äkkiä sit jalat alta että suosittelen olemaan varovainen Sitten kun pullo on tyhjä voi pulloon laittaa jonkun oman sekoituksen sokeroitumaan virolaista taattua laatua...No ihania uutisia tullut ja olen onnellinen kaikkien plussanneiden puolesta Perhis,naapurin tyttö ja mrsbree IHANAA :heart:
Mun on pakko kysyä kun en osaa tota ovista bongailla niin nyt mulla kai kp 15/30 ja tänään on tullut ihan juoksevaa limaa oisko se merkki että olis ovis?
Että mä olen dille ei saa nauraa kahden lapsen äidille mutta oikeasti mulla ei oo hajuakaan oviksesta :|
Ja sitte toisekseen huomenna tulee puoli vuotta hääpäiväämme ja isäntä oli niin ihana tuli töistä litran mansikkalikööripullon kanssa missä on sellainen sokerikristalli pohjalla joku kännykukko tms... se on sellaisessa työssä että saa paljon ihania vinettoja himaan niin siksi tuo tuli nyt mulle sitten lahjaksi =)
tässä eka kulaus mennyt ja ilta alkaa meillä juhlinnassa nyt lapsivapaa vkl edessä ja illalla saunaa ja mies jo ite sanoi että parvelle tekis mieli
IHANA mies mulla