Voi vitsi Maraza jos sulla onkin nyt kiinnittymis vuotoa sullahan oli ovis tuntemukset samoihinaikoihin kun mullakin ja siitä noin viikko tapahtuu kiinnittyminen ja sen aikoihin voi tulla juuri tuollaista satunnaista vuota,,,Oikeesti nyt ooon ihmeissäin sillä aaamulla herätessäni oli pöksyissä rusehtavaa verta siis eli aaattelin että joo menkat alko mutta kun siis vasta kp 21/30 NIIN EI PITÄIS OLLA MENKAT oon aivan ihmeissäin sillä vuoto ei oo runsasta vaan ihan hitusen sillon tällöin ollu niukkaa vuotoa kun pisulla käynyt...huoh mitä helvettii tää on onko tää kp 1 muka vai mitä.en tiiä en pysy kärryillä enää itekkään nyt siis ei taas oo tullu mitään
Oikeesti nyt ooon ihmeissäin sillä aaamulla herätessäni oli pöksyissä rusehtavaa verta siis eli aaattelin että joo menkat alko mutta kun siis vasta kp 21/30 NIIN EI PITÄIS OLLA MENKAT oon aivan ihmeissäin sillä vuoto ei oo runsasta vaan ihan hitusen sillon tällöin ollu niukkaa vuotoa kun pisulla käynyt...huoh mitä helvettii tää on onko tää kp 1 muka vai mitä.en tiiä en pysy kärryillä enää itekkään nyt siis ei taas oo tullu mitään
Mä oon varmaan liikaa tiiraillut noita testejä....mutta miten mä olen näkevinäni jotain tuossa ylimmässä testissä?!?!?!Alkuperäinen kirjoittaja äiskä-73;28424977:No niin täällä tää kuva friikki / hätähousu ei sitten malttanut olla dippaamatta
elikkä kp 20 dpo 5 menossa nyt,,, ylimmäinen r-testi, alimmainen o-testi
nyt sitten ultrakatseet mukaan mitä näätte itse en näe vielä r-testissä oikeestaan mitään,,, mutta eihän siinä vielä tarviikkaan näkyä
Vähän lauantai viihdettä tänne olkkariin
Kylläpä minähin siellä jotahin haamun poikasta testissä näen..sille kovasti vahvistumista:heart:Alkuperäinen kirjoittaja äiskä-73;28424977:No niin täällä tää kuva friikki / hätähousu ei sitten malttanut olla dippaamatta
elikkä kp 20 dpo 5 menossa nyt,,, ylimmäinen r-testi, alimmainen o-testi
nyt sitten ultrakatseet mukaan mitä näätte itse en näe vielä r-testissä oikeestaan mitään,,, mutta eihän siinä vielä tarviikkaan näkyä
Vähän lauantai viihdettä tänne olkkariin
Onnea koiravauvasta:heart:..ja ei sitä tiedä jos pyllärihin sieltä vielä..:kiss:Moikka taas (taas? Pitkä aika viimeisestä piipahduksesta!)!
Kiva huomata, että mäki olen vielä listalla. Päätin tosin, että lopetan hampaat irvessä yrittämisen. Ehkäisyä en ole ottanut kuvioihin mukaan siltikään. Kovin vähäistä tosin on meidän kuteminenkin. Olen kamppaillut oman henkisen terveyteni kanssa ja yrittänyt saada apua, sitä silti saamatta. Nyt sitten vihdoin ja viimein sain diagnoosin masennuksesta. Ihmeen kauan olenkin sinnitellyt ja olen jopa ylpeä siitä, kuinka olen pärjännyt näinkin kauan. Nyt kun sai diagnoosin, on helpompi jatkaa eteenpäin, ja ymmärtää itseään miksi on tällainen/tällainen olo. Se en olekaan minä vaan uupumuksen aiheuttama masennus.
Vihdoin päätin lopettaa kaiken YRITTÄMISEN; en yritä edes NÄYTELLÄ jaksavani, mitä olen harrastanut. Ja sitä paitsi nyt kun kissa on nostettu pöydälle, jaksan paremmin
Meille on tullut koiravauva ja kyllä senki kans ulkona ravaaminen aikasin aamulla on työstä käypää... Mutta jospa pääsisin tolpilleni tässä elämässä taas.
Masennuksesta huolimatta mietin kans tuossa, että mun viime kuukautiset (männä vkolla) kesti kovin vähän aikaa... Joko ne kuukautiset nyt loppuu kokonaan, vai stressikö se riivaa, vai olisko vahingossa raskautunut... No tuskin sentään.
Mutta IHANAA KEVÄTTÄ KAIKILLE!!! :heart: :flower: