Miulle on tulleet R&O-testit AINA huomaamattomasti kirjekuoressa - ei lähettäjää.(tai sellaista nimeä josta kävisi ilmi, että paketissa testejä):wave:Täällä tää vielä lojuu...palstalla
Hei te tikkujen tilaajat. Mitenkä ne tulee jos tilaa, siis postilootaan kun tulee? Niin onko ne näkyvissä mistä tulee/mitä sisältää yms. Ajattelin vain, en siis MISSÄÄN NIMESSÄ ole tilailemassa mutta jos sattuisi JOKU hetkellinen mielenhäiriö.... Osaako siis lukutaitoinen samassa taloudessa oleva tajuta mistä on kyse, mikäli ehtii ennen äippää postilaatikolle
Ois se noloa kun yleensä pyytää, jotta käytkö hakemassa postin ja sitten yks kaunis päivä huutaa naama punasena,että älä vaan mene sinne postilaatikolle. Jos ymmärtenette mitä tarkoitan :kieh:
Mie voisin laittaa pääni pantiksi, että tuo on plussa!:heart:oliivitar Sä taidat olla ihan yhtä kaheli kun minäkin Kun kattoo sun testiä ja vetäytyy läppärin ruudulta taaksepäin niin näyttää kyllä että siellä viiva näkyyyy!!!!!:heart: (mun kuvassa pitää tehdä sama....kun vetäytyy ruudulta pois päinn iin näkee jotain, tai ainakin mä nään. Tosin noi viivat tuli jo viime yönä uniinkin, nään vaan viivoja, toivottavasti en näissä testeissä olemattomia :saint:
No kävin sit cittarissa ja ostin neljä testiä Oon niin varma että jos tää on nyt raskaus niin se viiva pitää olla huomenna vahvempi, joten testejä on nyt sen verta että pitihän sitä dipata kauppa reissun jälkeen (onneks mies ja lapset ei oo kotona vielä. Muuten soittaisivat valkotakkiset paikalle) pissa oli rakossa vajaa 3h. Silmiin näkyy haamu jossa on hivenen punertavaa.
Mä en oo ikinä ennen saanut mitään viivanpaikkoja eli kun en ole ollut raskaana niin ei ole tullut minkäänlaista toista viivaa. Jotenkaan en jaksa uskoa että nää kaikki ois jotain viivanpaikkoja?
Näättekö tässä mitään:
XkJbGx - Image - Aijaa.com
Voi oliivitar olen pahoillani tädin tulosta :hug:Huomenta ihunaiset !
Mamuskan dippailua täällä kurkin. :heart: Puuuuuuuuh :heart:
Omani päätyi sangen surullisesti... Kävi samoin kuin viime kierrolla. Eli Räähkä täällä jälleen luutuamassa paikkojani entistä ehommaksi :headwall: kp1/26-29
Joo mietin sitä digiä vaan kun alkaa noita testejä oleen jo tuolla kaapissa Sieltä löyty yksi apteekin oma...pitäiskö sillä vielä kokeilla? Isäntä on sitä mieltä että oon seonnut lopullisesti, mutta sehän ei oo miään uutta Nainen kun tulee kypsään ikään niin voi alkaa viiraamaan. Mä hommasin meille koiran, yritin sillä tainnuttaa tän kauhean vauvakuumeen. Vaan kuinkas kävikään? Koiralle on hommailtu omaa petiä makkariin, olkkariin ja lastenhuoneeseen lepotyynyt, on leluja joka lähtöön, on oma kynsienleikkuupöytä, kantokoppaa, takkia.... Ja perhana vauvakuume on vaan kasvanut, haluun vauvan jolle saan ostella kans kaikkee kivaa. Koira on ihana ja rakas :heart:, mutta koira tarttee kaverin ja mikäs sen parempi kaveri kun vauva (auts ei mennyt läpi miehellekkään tää, mut siitä se ajaus sit lähti ) Mies vaan totes että kiva joo kun tää vauvanteko maksaa jo tässä vaiheessa kun rouva kantaa raskaustestejä säkkitolkulla, mitä se sit maksaa kun rouva raskaana, saatikka kun vauva syntyy? Tietää että hän tekee sit ympäripyöreetä töitä (tekee melkein jo nyt)Alkuperäinen kirjoittaja äiskä-73;28361557:mamuska7 musta se on ihan hyvä haamu =)
ja sullahan on vasta menossa dpo11 joten kerkee hyvin siitä vahvistumaan
Jos raaskit niin osta apteekista CB:n digi niin saat vähän lisää varmuutta,,,
(Vaikka itse sain sillä viimeks 1-2 rask. ja keskeyty...)
Mutta eihän se kaikilla nyt sit tarvii keskeytä,,, TSEMPPIÄ :heart: