@Hulbertiina , pahoittelut vielä täältäkin, että hoidot eivät tuottaneet tulosta.
Ihanaa kuitenkin, että perheessänne on jo lapsia, joihin miehelläsi on läheinen suhde.
Toivon että letroilu tai luomuilu vielä toisi teille iloisen yllätyksen, vaikka elämä on varmasti hyvää näinkin.
@Aamuska lle samoin isot pahoittelut negasta.
Mutta hienoa, että sinulla on jo jatkosuunnitelmat selvillä. Lahjasoluilla mahdollisuudet ovat niin paljon paremmat kuin omilla soluilla, että uskon sinun niillä onnistuvan. Tsemppiä lahjasoluhoidon odotteluun!
@Rusakkonen , sinulla testipäivä onkin jo lähellä! Täällä on taas peukut isosti pystyssä niin että onnistuminen tulisi.
Olet kyllä niin ihailtavan päättäväinen tässä vauvaprojektissa ja muutenkin, että se takuulla palkitaan jossain vaiheessa!
@Katti75 , kovasti onnea tulevaan siirtoon - kunpa nyt onnistuisi!
Olen samaa mieltä kuin Rusakkonen siitä, että viestisi ovat ihanaa luettavaa, kun jaksat aina niin hienosti huomioida kaikkia meitä kirjoittelijoita. Arvostan tosi paljon sellaista huomaavaisuutta.
@kirsillevauva , tsemppiä luomuyritykseen!
Eikös teilläkin ole lahjasoluhoito ihan kohta edessä, joko jännitys on nostanut päätään?
@MatildaM , onpas kurjaa että kroppa ei suostunut yhteistyöhön juuri silloin kun sitä eniten toivoisi.
Mutta kuten muutkin täällä ovat maininneet, PAS-siirroissa on ihan yhtä hyvät jollei paremmatkin mahdollisuudet onnistua kuin tuoresiirrossa. Ymmärrän hyvin pettymyksen, mutta pian saatte uuden mahdollisuuden.
@Momon , tervetuloa mukaan! Minä olen ollut Dextrassa hoidoissa ja erittäin tyytyväinen klinikkaan, joten suosittelen kyllä varaamaan sinne ajan tutkimuksia varten.
ON: Onkin tullut viime aikoina kirjoiteltua aika harvoin, kun mitään uutta kerrottavaa ei ole ollut. Olen kyllä lukenut palstaa säännöllisesti ja elänyt mukana vaiheissanne. Meidän poika täyttää parin viikon päästä vuoden, ja tarkoitus olisi lopettaa imetys siihen mennessä. Enää jäljellä on yksi imetyskerta per vuorokausi, mutta se onkin se vaikein pois jätettävä, koska poika nukahtaa päikkäreille mennessä aina tissille. (Jos muuten jollakulla on vinkkejä tissittelystä vieroitukseen, niin mielelläni kuulisin.
) Oli miten oli, imetyksen lopettamisen jälkeen voisi sitten alkaa valmistautua pakkasalkion siirtoon. Täytyy kyllä myöntää, että tuntuu vähän tympeältä palata taas siihen jännityksen ja pettymysten oravanpyörään, josta on jo kerran päässyt onnellisesti pois.
Mutta ei auta - jos lapselle haluaa yrittää sisarusta niin se on nyt tai ei koskaan!
PS. Mitenkäs Virkillä menee? Toivottavasti toipuminen keskeytyksestä on sujunutt hyvin ja ajatukset jatkon suhteen selkiytyneet!