40+ so what wol.13

Täällä ollaan vielä, vaikka palstailu on jäänyt vähiin. Onnea, paljon onnea plussanneille ja muille kovasti tsemmppiä. Minulla vielä menossa sama vanha kierto Aattelin just tsekata, että monesko päivä se oikein on menossa... No, Oili vieraili vasta, kun tädin jo piti tulla. TAi sitten se oli toinen oili, koska alkukierrosta musta oili vieraili myös - oli ihan sellaiset tuntemukset. No, kaikki vaikuttaa olevan aika sekaisin: on HIRVEÄ stressi töissä ja HIRVEÄ stressi muutenkin. Just tänään mietin, että hakisiko saikkua, mutta kun en ole moneen vuoteen ollut saikulla, vaikka lekuri on sitä joskus ehdottanutkin... Vaan näillä eteenpäin.
Oikein valoisia ajatuksia kaikille (yritän tässä itsekin piristyä)!
 
Moikka ! Täällähän tapahtuu, ihanaa !!!!!!!!!!!
Onnea plussanneille ja vauvautuneille :hug: !
Toivottavasti perässä tullaan, en kyllä ikinä usko että meille tulisi vielä vauva. Olen jo sunnitellut luovuttavani kesän jälkeen tämän asian kanssa. Kun nykyään ärsyttää jo kaikki "iso mahaiset" ihmiset ja pelkään että tästä tulee pakkomielle....

Meillä minä olen 43 v ja mies 41 v. toista lasta toivottu pari vuotta, yksi tuulimuna raskaus saatu aikaiseksi hoidoilla. Nyt hoidot lopetettu, meidän toiveesta. Selittämättömiä ollaan, minulla kilpirauhasen vajaatoiminta, mutta senkin pitäisi olla "hoidossa". Vasta-aineita löytyy, kortisonia syöty.

Kiitos mur-mur hyvästä linkistä tilasin jo digitestejä:heart: !

Plussatuulia lisää tähän ketjuun !!!!!!!!!!!
t. maariaa
 
Hei Fiialiia Kovasti jaksamista ja tsemppiä sinulle :hug::heart:
Haluatko hypätä taustailijoista takasin listalle? jos haluut ni kerrotko kp? ja yk? ni nostan listalle =)
Me ei taideta olla vielä samaan aikaan täällä kuumeiltu mutta nyt sitten :D
 
Fiia ja Maaria, tervetulo tänne turiseen. Maarialla kans ollut sama kohtalo kuin mulla: tuulimuna. :( Meillä meni raskaus kesken tuossa loppuvuodesta, raskaus kerkesi viikolle 7+1 miten pitkälle sinulla meni?

ÄISKÄ: käy tuokin jos siihen pakko jotain on laittaa. Meillä kun välillä tuossa ollut semmoinen off-kausikin,ettei olla tekemisissä oltu. Mutta laita vaikka se 18 yk.
 
BUGSYlle ja hänen perheelle vauvantuoksuiset onnittelut! Ihanaa vauva-arkea :)

MUR-MUR sinähän oot innostunut tikuttelemaan ihan tosissaan :) montako testiä tänään menikään? En pysynyt laskuissa mukana.

ÄISKÄlle tietoja: elikkä mun ikä on 42v. kierto 27-28 yritystä ollut n.1,5v. tuossa oli välillä se km. hmmm... olikohan siihen muuta?
Kolme dippasin tänään - vaan..:D
..kuvia vaan suollan tänne ja tuonne monesta eri kulmasta..
 
  • Tykkää
Reactions: oliivitar
Täällä ollaan vielä, vaikka palstailu on jäänyt vähiin. Onnea, paljon onnea plussanneille ja muille kovasti tsemmppiä. Minulla vielä menossa sama vanha kierto Aattelin just tsekata, että monesko päivä se oikein on menossa... No, Oili vieraili vasta, kun tädin jo piti tulla. TAi sitten se oli toinen oili, koska alkukierrosta musta oili vieraili myös - oli ihan sellaiset tuntemukset. No, kaikki vaikuttaa olevan aika sekaisin: on HIRVEÄ stressi töissä ja HIRVEÄ stressi muutenkin. Just tänään mietin, että hakisiko saikkua, mutta kun en ole moneen vuoteen ollut saikulla, vaikka lekuri on sitä joskus ehdottanutkin... Vaan näillä eteenpäin.
Oikein valoisia ajatuksia kaikille (yritän tässä itsekin piristyä)!
Voi ihunainen..hae saikkua ja l e p ä ä, tee jotahin siulle oikein rakasta - silloin henkinen&fyysinen huono olokin väistyy.:kiss:
..tulee vaan niitä lisä sairauksia jos ittensä liian piippuun vetää..osaatko ihuna sanoa ei?..siis kieltätyä jos tunnet, ettet vaan jaksais..kieltäytymisestä ei ainakaan kannata huonoa omaatuntoa potea.:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja äiskä-73;28291892:
Naiset on ihan pakko laittaa pari kuvaa vielä :p:whistle:
Katsokaapa ylemmän testin testialueen vasenta reunaa,,,
onko siinä jotain ja jos on niin voiko se olla noin reunassa???


Näkisin sen punertavan alueen värikertymänä..testiviiva on pikkasen oikealle enämpi - miun mielestäin.

David liuskaan kyllä tulee se viivanen aika vasempaan reunaan..
Ihuna, jospa tuo alkais tietää hyvää:rolleyes::heart:

 
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
Minäkin täällä taas vähän huutelen, työmatkalla metrosta.

äiskä kyllä toi viivalta näyttää. Ihan yhtä leveä kuin kontrollikin. Voi kun olis sitä ihteään. :heart:

Täällä on tullut tekstiä ihan sairaasti ja mur-murkin dippaillut. Niissä sun testeissä näkyi jotain, mut ei kai vielä dpo6 näkyis mitään? Vähän aikaista. Mutta! Mitäs se viivanen sit olis... Ettei vaan sinullakin... :heart:

punapippurille isot pahoittelut. :hug:
 
Huomenta Iihunaiset!

Kyllä tuossa eilisessä testissä vaan oli joku värikertymä kun nyt aamutesteihin ei tullu mitään,,, täällä taidan kyllä ihan rauhassa antaa testien olla ja rupeen tätiä oottelee, taitaa sekin ajoissa tulla kun oviskin oli tässä kierrossa normaalia aikaisemmassa :)
Uus kierto ja uudet kujeet...

Tästä se viikonloppu taas alkaa ihunaiset...
 


Perjantai 5.4.2013

Nimi / ikä..................Kp......................yrityskerta

Glearblue (42).............kp22/28...........yk18
Esteri1 (39)................kp18/28............yk6
Pippuri-Piia-70 (40)....kp3/26-28..........yk5?
anuliini72 (41)...........kp16/27.............yk2
Oliivitar (42)..............kp15/26-34........yk4
Tepias (42)................kp5/26-29.........yk10
sarialeksandra (42)......kp30/30...........yk2v
äiskä-73 (40)..............kp22/30-33.......yk5
tattinen (42)...............kp29/28............yk29
Marza (42)..................kp25/30..........yk2v
Talvi-74 (39)...............kp1/25-28...........yk2
Minttu71 (41)..............kp15/30............yk4
Tintti-Tiivari (42)..........kp9/26............yk8
Mamma vaan (41).......kp16/24............yk2v



Piinailupäivät:
äiskä-73.........dpo10

Plussanneet:
Sirppuliini (40)..........28.3.13.....yk2


Taustailijat/kadonneet:
Rominas (42v)............kp?/26-27.........yk2
Morticia (44)..............kp?/29-35.........yk4
D-mamma (43)...........kp?/?................yk?
sinivatukka (43)..........kp?/22-32.......yk4
Fiialiia (40+)................kp?/27-30.....yk7


 
Viimeksi muokattu:
Bugsy Onnittelut tyttövauvan johdosta



Ihania uutisia ja kuinka hyvän kokoinen neiti! Onnea uudelleen Jos käyt täällä kurkkimassa sinä ikuinen kuumeilija ja vauvailija Olisi ihana kuulla kuinka suuri koitos meni? Ainakin tuloksesta päätellen täydellisesti =)

Ja miehän hyppäsin tänne kuumottavien naisten seuraan täysillä... Pois alta risut ja männynkävyt, täältä tulee Oliivitar kera tikuin ja testein :D
Ja lopputulokseen astihan sitä haluaa päästä. Joten toivottavasti Onni kulkee tässä pinossa kaikkien meidän mukana... Tarkoitushan alkuun oli vain pari kiertoa kuumeilla :ashamed: ja sitten tjottailla, mutta kyll tää siltä näyttää, että mun psyykeellä täällä ollaan niin kauan mukana kun naista minussa riittää, taustalla tahi listoilla.

Voih, Äiskä Älä vielä heitä pyyhettä kehään... Saattaa se vielä plussaksi muuttua, onko oireita? Peukutukset täältä :kiss:

Sirppuliini ..... metrossa... Kuinka tuo lause sain minut ikävöimään pääkaupunkiseutua. Ja varsinkin sen kevättä!! Torikahviloita ja koirankokoisia lokkeja Suomenlinnassa :LOL: Niin täydellinen ajoitus raskautua :heart: Silitykset pienoiselle masukumpareelle, joko on pompsahtunut esiin?
 
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
Fiialiia :hug: Pitkän kierron päätteeeksi Yllätysplussaa siulle toivottelen :heart: Ja toivottavasti pääset stressikierteestä ulos! Ei kuulostaisi yhtään hassummalta siirtyä saikulle (luota vain lääkäriin) ja nauttia elosta ja rentoutua
 
äiskä - jos nyt luulet, ettei pylläri yllätä..ensi kierrolla sitten:kiss::heart:
..mutta siulla vasta dpo10..odotellaanpa vielä.

Sirppuliini - niinhän mie aina ajoissa aloittelen;)
..en vain usko, että raskaus miut nyt enää pääsisi yllättämään..ei mitään oirehia muuta kuin tisun päät herkät

Eilen sattui TV:stä silmiini ohjelma jossa kertoiltiin, että jos nainen kovin ylipainoinen, ei alkio pääse kiinnittymään "huonoon" kohdun limikseen..syy yksi voi olla tämä koska hedelmöitys on tapahtunut suht hyvin(parhaillaan perätysten melkeinpä: 2010 elokuussa ja lokakuussa)..ja tietenkin se IKÄ..aina vaan ikä..
 
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
Heippa naiset!

Tervetuloa uusille ja onnea pikkuisen saaneelle, niin ja niitä plussatuulia kaikille muille!

Juuri kun luulin, jotta kevät aurinko antaa virtaa ja saa uusia voimia niin.... En tiiä,jotenkin on niin saamaton olo ja lorpottaa. Nyt sitten pahviaivo menin lukemaan edellisen Meidän Perhe-lehden jutun Sennistä... Silmät on nyt turvoksissa ja mieli maassa. Tosi pahalta tuntuu ja omaa pikkuistani kävin varmaan sata kertaa tuijottamassa kun kerrankin näyttää nukkuvan oikeat päiväunet. Heräsi sen verran aikaisin. Nyt sitten mieli tekee tepposiaan ja miettii olenko oikeutettu haaveilemaan siitä neljännestä lapsesta kun toisille ei suoda sitä ensimmäistäkään ja toisilta otetaan pois aivan liian aikaisin. Yäää. Tää on ihan hullua tää maailma. No täytyy muistaa olla tooooosi onnellinen siitä mitä on saanut ja unohtaa pienet vastoinkäymiset ja ainaisen rahan miettimisen. Nautitaan onnellisista hetkistä. :) Anteeksi vuodatus on niin tunteet pinnassa. :'(

Ja niin sitähän se massun nipistely tiesi. Ei tule joulutonttua meille. Täti tuli ja kp:llä 25 eli se taitaa tuo kierto olla nyt taas 25. Kierukalla oli 28 vaan taas synnytyksen jälkeen lyhempi. Mulle voi tuonne listaan laittaa jos joku viitsii sen kp 1/25 yk 2
Taidan lähteä ulkoilemaan kun pikkuinen heräilee josko nämä turvonneet silmät laskeutuisi normaalitasolle.

Mukavaa tulevaa viikonloppua kaikille! :heart:
 
Tässä kuvanen..kuvattu 1h dippaamisen jälkeen..


..ja n. 15min dippaamisesta..
Viivanpaikkaa himmeää näkyi tulkitsemisajalla jo.


Suuremman(ylemmän)kuvan valoisuutta muokkaisin hieman - en värejä ja kun kansiossani kuvaa kääntelin, tarkkuus kärsi hieman:|..näen kumminhin haaleaa haaleaa..
 
Heippa naiset!

Tervetuloa uusille ja onnea pikkuisen saaneelle, niin ja niitä plussatuulia kaikille muille!

Juuri kun luulin, jotta kevät aurinko antaa virtaa ja saa uusia voimia niin.... En tiiä,jotenkin on niin saamaton olo ja lorpottaa. Nyt sitten pahviaivo menin lukemaan edellisen Meidän Perhe-lehden jutun Sennistä... Silmät on nyt turvoksissa ja mieli maassa. Tosi pahalta tuntuu ja omaa pikkuistani kävin varmaan sata kertaa tuijottamassa kun kerrankin näyttää nukkuvan oikeat päiväunet. Heräsi sen verran aikaisin. Nyt sitten mieli tekee tepposiaan ja miettii olenko oikeutettu haaveilemaan siitä neljännestä lapsesta kun toisille ei suoda sitä ensimmäistäkään ja toisilta otetaan pois aivan liian aikaisin. Yäää. Tää on ihan hullua tää maailma. No täytyy muistaa olla tooooosi onnellinen siitä mitä on saanut ja unohtaa pienet vastoinkäymiset ja ainaisen rahan miettimisen. Nautitaan onnellisista hetkistä. :) Anteeksi vuodatus on niin tunteet pinnassa. :'(

Ja niin sitähän se massun nipistely tiesi. Ei tule joulutonttua meille. Täti tuli ja kp:llä 25 eli se taitaa tuo kierto olla nyt taas 25. Kierukalla oli 28 vaan taas synnytyksen jälkeen lyhempi. Mulle voi tuonne listaan laittaa jos joku viitsii sen kp 1/25 yk 2
Taidan lähteä ulkoilemaan kun pikkuinen heräilee josko nämä turvonneet silmät laskeutuisi normaalitasolle.

Mukavaa tulevaa viikonloppua kaikille! :heart:
Lämmin rutistus:kiss:mieli varmasti piristyy kun pieneis kera ukoilemaan lähdet.:)

..lapsen menetys, on kyllä varmasti se ahdistavin ja peloittavin asia jo ajatuksenakin, mitä tiedän.:'(

 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
Sulintäydeltä onnea Bugsy!!!!!

*mur-mur* minä luulin, että ylipaino vaikuttaa tähinnä siihen ovuloiko vai ei, mutta että sitten kiinnittymiseenkin. Huoh, painoa on mullakin.

Mulla oli ovistikku punaisella maanantaina. Nyt alkoi rintasärky.
 
Sulintäydeltä onnea Bugsy!!!!!

*mur-mur* minä luulin, että ylipaino vaikuttaa tähinnä siihen ovuloiko vai ei, mutta että sitten kiinnittymiseenkin. Huoh, painoa on mullakin.

Mulla oli ovistikku punaisella maanantaina. Nyt alkoi rintasärky.
Niin minäkin olen aiemmin luullut, että vaikuttaisi ovuloimiseen ja esim. ylipainoisilla on usein monirakkulaiset munasarjat.

Esteri1 - jospa siellä munasolu olisi kohdannut Simeonin, sen parhaan&kestävimmän kroolarin;):heart:
 
Nyt taas tuollainen te-rä-vä viivanpaikka:confused:..isommassa kuvassa hiukka reunat punertaa.


..kuvattu kuitenkin taas 1h dippaamisesta..5-15min sisään näkyy noissa dippauksissani aina viivanpaikka, hyyyyvin haaleahko..sitten se haalenee näkymättömiin..ja 1h eteenpäin, taas tullut esiin hieman selvempänä.

Pisu oli taas tummaa ja sakeaa..edellinen oli aamupisuun dipattu ja olen kyllä huomannut, että aamuvirtsasta en saa tärpin käytyä niin vahvaa viivasta, kuin sitten taas iltapäivällä.

Viiva tuossa kontrolliviivasen edessä, tuli ilmeisesti kynnestäni..mutta nämä halppisliuskat ovat usein l o m m o i s i a, olen joutunut pari dippausta suoraan heittämään roskiin koska niin lommoisia.: /
 
*mur-mur* Kyllä siellä minusta selvästi jotain on :).

Täytyy toivoa, että täälläkin. Ollut selvästi tavanomaista vahvahormonisempi kierto muutenkin, näyttävät vaihtelevan. Yritystä on kyllä ollut päivittäin, että ei se sen puutteesta pitisi jäädä väliin.
 
Esteri1 - täällä kuule peukkuset pysytyssä:heart::heart:

..minähin tuossa dippauksessani näen jotahin..*huoks*, vielä olisi aikaa päiviä, ennen kuin mahdollinen tärppi voisi hamuisena pilkahtaa näkyviin ja ihan vaikutusajalla..ehkä dpo10..
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä