Yöeläjä, mun käsittääkseni noi digitetsit ei ole niin kamalana tarkkoja kuitenkaan, joten en olisi noista lukemista niin huolissani. Lupaavan kuuloiset oireet sulla ainakin on. Mulla oli muistaakseni enemmän menkkamaista jomoa noihin aikoihin, mut mitä olen nettiä lukenut niin just nuo repäisykivut on tosi yleisiä monella. Jos hcg:n nousu huolettaa, niin testinhän voi ottaa myös yksityisellä, vaikka toki se maksaa jonkin verran (meidän klinikalla n. 50 €). Tsemppiä kovasti, mä uskon ja toivon että kaikki on niin kuin pitääkin!
Virkki, ei vielä heitetä kirvestä kaivoon! Esim. tuolla alkionsiirroista plussanneet -ketjussa on ollut monia, joilla on ollut runsastakin vuotoa ja kaikki on silti ollut kunnossa. Eli ei se välttämättä keskenmenoa tarkoita! Mutta ymmärrän kyllä tuon piinan ja jännityksen. Voi kunpa kaikki olis hyvin!
Virkki, ei vielä heitetä kirvestä kaivoon! Esim. tuolla alkionsiirroista plussanneet -ketjussa on ollut monia, joilla on ollut runsastakin vuotoa ja kaikki on silti ollut kunnossa. Eli ei se välttämättä keskenmenoa tarkoita! Mutta ymmärrän kyllä tuon piinan ja jännityksen. Voi kunpa kaikki olis hyvin!