mur-mur kyllä tuossa alimmaisessa näkyy selvä viivan paikka :heart:Yön kähmyräistä..mie hullu vielä veskin roskista sen liuskani pengoin
Tuolta se näyttää nyt, hieman valoisuutta säädin tummemmaksi.
Alareunassa olevan lommon yläpuolella näkisin sen testiviivasen..ja tuossa heti kontrolliviivan alla on värikertymä viiva.
Aika punertava tuo liuskan tausta kyllä kokonaisuudessaan on..vaan jatkan dippailuja kun kerta aloitinhin tälle kiertoa
Laitan vielä saman kuvan, toiste päin..
On kyllä tosi lommoisia nyt nuo testit: /..kuivuttua huomaa.
..saattanut tulla kyllä siitä kun pahvi pehmeää/kosteaa ja kun sen työntää takaisin siihen liuskapakettiin, naarmuuntuu herkästi.
Nati nati:heart:
Täällä kanssa jännityksellä ootellaan tulevientestejen tuloksia PippuriPiia opcorn:En vielä, eilen oli auto miehellä käytössä koko päivän, ajattelin nyt aamusella kävästä "kirkolla" ja hakea testit, teen sitten muutaman tunnin pissasta toisen ja aamupissasta huomenna toisen.
mur-mur alimassa kuvassa näen viivanpaikkaa :heart::heart:
Voi Marza Suure suuri :hug: teille kaikille sinne ja pikaista paranemista :heart: Niin ja samanlainen on muuten tuo meidänki isäntä... : /meillä sitten sairastellaan ihan urakalla sillä olen itse loppuviikon saikulla ihan tän pitkittyneen lentsun takia ja eilen olin verikokeissa ja tulehdusarvot koholla johtuu ihan takuulla siitä että meillä töissä koululla hometta ja remppa alkaa siellä vasta kesällä suurin osa opettajista ja oppilaista on jatkuvasti flunssassa.sitten meillä likka oli korvatulehduksessa ja sai amorion antibioottikuurin ja nyt kun loppui alkoi ripuloimaan ja oksenteleen ja eilen tuli iholle kaikkialle punasia pilkkuja joten sitten likan kera lekuriin vaan eipä siinä kun maitohappobakteerijauhetta nesteeseen ja kurkkuun ja aamulla vaan oli paljon pahempi iho oikeen säälittää pikkanen.sitten mieskin oli eilisen poissa töistä ripulin takia ja eipäs menny aamullakaan töihin kun oli ripulia voi elämä etten paremmin sanos kun miehet osaa olla niin NIIN kipeitä sittten kun on jotain mitä vaan sairastaa joten koita tässä sitten passata kaikkia ja olla se kaiken tervein HUOH