40+ so what wol.13

Mitä kuuluu Virkki ja Meibijees?
Oisko se sitten Virkillä kaksoset tulossa jos dpo 6 noin vahva haamu?
*Olitkin kerennyt jo vastaamaan Virkki! Eri testithän ovat erilaisia, joku näyttää haaleaa siinä kuin toinen vahvaa. Kaupassa ne piilottaa ne kotitestit sitten hulluihin paikkoihin! Meidän ässästä ne löytyy sieltä, missä on luontaistuotteet, ravintolisät sun muut, alimmalla hyllyssä piilossa. Etsin niitä joskus tovin jos toisenkin.:mad:

Minä hölmöä testailin tänään myös, huono valo ja kuva tai ei, mutta negatiivinen se on. Harmi!

http://aijaa.com/SADBjF

Tuhrutkin alkoivat jo pari päivää sitten kp 20!
Olin hetken taas toiveikas uusista nivuskivuista, unettomuudesta sun muista ihme oireista. Noh, olkoon.

Mutta Tinkeraq, miksi ihmeessä miehesi on sulle noin sanonut? Ja miksi siedät tuollaista? Kuinka pahasti moisilla sanoilla voikaan satuttaa?! Jestas. :unsure:
En tietenkään miestäsi tunne, enkä sinua mutta itse ottaisin tuon niin pahasti että sais olla eri osoitteessa ton tölvimisen jälkeen :mad:.
Voimia sinulle!
 
Viimeksi muokattu:
Pirunpelto, mites minusta näyttää, et tuolla alareunassa viivan kohdalla punertaa? Huomenna uusiksi vaan, aikaset päivät sullakin vielä.

KeltainenSeepra, kiva kuulla sinusta :)

Virkki, sehän on ihan selkeä plussa! :love: Samaan tahtiin saada jännäillä miten käy. Ei kait pari lasia viiniä tuossa vaiheessa vielä vaikuta, kyllä minäkin joulun aikaan otin muutaman lasin.

Tässä minun dpo 11 uittelut, ei tarvitse tihrustaa enää. :rolleyes: Lievä pakokauhu ja paniikki meinaa taas iskeä...
http://aijaa.com/fyRMXR
http://aijaa.com/8fT6u1
 
SUNNUNTAI 2.1.2016


nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Joyzy (41)............................................52kp/28
Minttu71 (44).....................5.................50kp/30
Pilhilinna-74 (40)...............6..................39kp/27-28
Leijis (43)...........................2.................31kp/28
Elotar74.............................3..................31kp/26-27
MaiMei (40)........................2..................27kp/26
Meibijees (37).....................2.................26kp/32-34
Jimima (43).........................2..................26kp/28-30
Kalabaliikki (39)......................................25kp/22-28
Nuppu73 (42)......................5..................25kp/29-34
Pirunpelto (40)....................1..................23kp/28
Esteri1 (42).........................2..................22kp/
Virkki (39)...........................2...................21kp/26
Athina (41)..........................6...................18kp/28-30
Koivutar75 (40)...................3...................15kp/23-27
KeltainenSeepra................2....................15kp/24-26
Babez74 (41)......................1...................10kp/29
Heinäpelto (42)...................2....................7kp/24-25
C. rotundifolia (40)..............2....................7kp/26-29
Minzi (39)............................3....................5kp/27-29

Piinailupäivät:

Joyzy (41).........................................dpo 38
Kalabaliikki (39)................................dpo 14
MaiMei (40).......................................dpo 14
Meibijees (37)...................................dpo 11
Nuppu73 (43)....................................dpo 11
Pirunpelto (40)...................................dpo 10
Jimima (43).......................................dpo 10
Virkki (39)..........................................dpo 8

Plussanneet: :love:

2016


2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/15
Tyydeli...................(42) - 8/15
Mileena74................(41) -9/15
SuloinenSalaisuus...(40) - 10/15
Zandi.......................(40) - 10/15
Woodoo..................(40) - 12/15


Taustailijat:

Toiveilija38
Zini76 (39)
Jelli75 (40)
Tammityttö (39)
Katjusmaaret (41)
Martza (44)
Anuliini1975 (40)
Touhulan mamma (40) 3.
Glearblue (44)
Choco_brown (38)
~lounakehto~ (41)
Leo Pardi (40)
Meibibeibi (44)
harrastoive (43)
mama na baba (42)
Johanna75 (40)
Lumikki 1970 ( 45 )

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


[/QUOTE]
 
Voi vitsit, 2 plussaa tammikuulle, wau!
Tuhannesti onnea meibbari ja Virkki, toivottavasti me päästään joskus mukaan!
Meibijees, se on tuo perhanan rfsu:n tikku joka tekee niitä aika vahvoja viivanpaikkoja. Ottaa vaan väriä jostain sivusta itseensä.

Tässä vielä ihan kuivunut testi, kääntelemällä jotain näkyy, mutta se on harhaa.
[URL]http://aijaa.com/39idjm[/URL]
 
Saako teidät Meibijees ja Virkki siirtää plussanneisiin? Minäkin epäilen Virkille kaksosia, kun noin vahva viiva jo tässä vaiheessa kiertoa :D Ja Meibijees, sulla on ihan selkeä homma jo! Nyt vaan toivotaan myötätuulta matkaan!

Pirtsi, höh. (Tosin minäkin olen näkevinäni tuossa alalaidassa väriä...)

Täällä tosiaan kp 15. Oviksesta ei mitään hajua. On jäänyt tikuttelut väliin kahdessa (vai kolmessako?) kierrossa. Heitin jo kirveen kaivoon, kun laskin väärin, että oltais mahdollisen oviksen aikaan miehen kanssa eri paikkakunnilla. Noh, eilen sitten aloin laskea uudelleen ja hemmetti, mullahan oli paljon vähemmän päiviä kuin luulin. Luulin siis olevani viikon pidemmällä menossa kuin olenkaan :mad: Onneksi mies on ollut innokas ja laskeskelin eilen, että talleteltu on kp 11, 12, 14 ja 15. Nyt vain sitten odotellaan :D
 
  • Tykkää
Reactions: Pirunpelto
Hyvä keltsi, ainakin tallettelut kohdillaan :D !
Googlettelin äsken taas, yllättävän monella on alkuraskaudessa ollut unettomuus oireena!
Minä siis yleensä olen nukkumatin ystävä, nukun helposti jopa 12h, mutta nyt herään jo muutaman tunnin jälkeen ja en saa unta. Inhottavaa. Ei mua väsytäkkään yhtään! Tänäänkin heräsin jo 03.00 ja olen siivonnut koko kodin jo, ruoka uunissa ja sitä rataa. (n)
 
Hurjaa plussameininkiä täällä! Onnea Meibijees ja Virkki!
Tervetuloa Woodoon kera tuonne paisuvamahaisten puolelle!!
Toki tämä kehoitus koskee teitä kaikkia, erityisesti Jimimalle olis paikka lämmitettynä jo...
Teitä onkin niin hurjan moni piinailemassa, että ties millainen tammikuu tästä vielä tuleekaan!!

Tyydeli ja 24+0
 
Meibbari, onnea! Sulla on hyvin pulla uunissa! Nyt jännätään, miten käy. Keltsikin on kaikkensa tehnyt! Hienoa! Itsellä helkatinmoinen epävarmuus. Älkää siis siirtäkö mua plussanneisiin vielä... Ehkä sitten joskus ajallaan (jos pääsen edes ekaan ultraan). Alkuun oli ihan rauhallinen fiilis, mutta nyt alkoi epäilyttämään. Tosin eihän tämä ole vasta kuin kiinnittymässä, joten vielä ei voi olla mitään tuntemuksia. Ja tiedän, tiedän, että ainakin hyvin varhaisessa vaiheessa tuli jo viivat. Peukut ja varpaat ristiin, että tuolla alapäässä kehitys jatkuisi. Neljäs keskenmeno on liikaa!
 
  • Tykkää
Reactions: Meibijees
Ja Nuppu, voihan perä! Ihan tyhmä nega! Tyydeli, kiitos tulen heti, kun olen varma, että jotain tuolla on. Ajattele, sä olet ihanan pitkällä! Mahtavaa! Zandilla on siellä kurjat paikat, mutta onneksi kaikki taitaa olla ok! Terkkuja tyttäret! Käyn tsekkaamassa teidän kuulumisia!
 
  • Tykkää
Reactions: Zandi
MAANANTAI 4.1.2016


nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Joyzy (41)............................................53kp/28
Minttu71 (44).....................5.................51kp/30
Pilhilinna-74 (40)...............6..................40kp/27-28
Leijis (43)...........................2.................32kp/28
Elotar74.............................3..................32kp/26-27
MaiMei (40)........................2..................28kp/26
Meibijees (37).....................2.................27kp/32-34
Jimima (44).........................2..................27kp/28-30
Kalabaliikki (39)......................................26kp/22-28
Nuppu73 (42)......................5..................26kp/29-34
Pirunpelto (40)....................1..................24kp/28
Esteri1 (42).........................2..................23kp/
Virkki (39)...........................2...................22kp/26
Athina (41)..........................6...................19kp/28-30
Koivutar75 (40)...................3...................16kp/23-27
KeltainenSeepra................2....................16kp/24-26
Babez74 (41)......................1...................11kp/29
Heinäpelto (42)...................2....................8kp/24-25
C. rotundifolia (40)..............2....................8kp/26-29
Minzi (39)............................3....................6kp/27-29
o0o (40) ..............................2....................5kp/28-31

Piinailupäivät:

Joyzy (41).........................................dpo 39
Kalabaliikki (39)................................dpo 15
MaiMei (40).......................................dpo 15
Meibijees (37)...................................dpo 12
Nuppu73 (43)....................................dpo 12
Pirunpelto (40)...................................dpo 11
Jimima (44).......................................dpo 11
Virkki (39)..........................................dpo 9

Plussanneet: :love:

2016


2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/15
Tyydeli...................(42) - 8/15
Mileena74................(41) -9/15
SuloinenSalaisuus...(40) - 10/15
Zandi.......................(40) - 10/15
Woodoo..................(40) - 12/15


Taustailijat:

Toiveilija38
Zini76 (39)
Jelli75 (40)
Tammityttö (39)
Katjusmaaret (41)
Martza (44)
Anuliini1975 (40)
Touhulan mamma (40) 3.
Glearblue (44)
Choco_brown (38)
~lounakehto~ (41)
Leo Pardi (40)
Meibibeibi (44)
harrastoive (43)
mama na baba (42)
Johanna75 (40)
Lumikki 1970 ( 45 )

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 
Viimeksi muokattu:
o0o
Luin kirjoituksianne taas pari viikkoa taaksepäin ja voisin liittyä joukkoon. o0o (40) ............2..............kp 5 / 28-31

Eka syntyi 11/14. Kakkosta aloitimme yrittämään menkkojen alkaessa toukokuussa 2015. Imetin ja menkoista sekä innokkaasta ovistestaamisesta huolimatta ensimmäisen ovisplussan sain vasta imetyksen jo lähes loputtua lokakuussa 2015. Siitä raskaaksi ja sykkeenkin jo ehdimme nähdä, mutta liian pieni koko varhaisultrassa ja km 9+0.
2.12.2015 keskeytynyt keskenmeno ja cytotec tyhjennys + runsasta vuotoa reilu 2 viikkoa
28.12. hcg 121 ja raskausmateriaalia,
29.12. mva imutyhjennys ilman puudutusta, kohtu ultarattu tyhjäksi imun jälkeen, vähäistä vuotoa imun jälkeen 2 päivää.
31.12. raskaustestin nega ja voimakkaan vuodon alku.
4.1. vuoto näyttää loppuneen

Nyt mietin, että oliko nuo äskeiset menkat ja kaikki varmasti tullut ulos? Voikohan tästä kierrosta jo alkaa yritystä vai olisiko järkevää odottaa yhdet menkat vielä varsinkin kun kevytkaavinnasta vasta viikko?

Iso vauvakuume ja malttamattomuus vaivaavat. Turhaan en halua kiertoja jättää väliin tässä iässä, mut toisaalta en halua ongelmia / uutta keskenmenoakaan kiirehtimiseni vuoksi.

Kovasti tsemppiä teille ja onnea plussanneille :)
 
Päivitin listan, toivottavasti ei mennyt ihan metsään. Korjata saa. :) ONNEA Meibijees ja Virkki, joko teidät saa virallisesti laittaa plussanneiden listalle?

Tyydeli, ihanan pitkällä olet jo! :love: Kiitos, tulisin NIIN mielelläni sinne teidän joukkoon, mutta kun ei vain tunnu meillä enää tärppäävän. :( Elän nyt KP 27 / DPO 11 (tai jotain), joten toivossa on toki hyvä elää, mutta aika pessimistiksihän tässä on tullut. Oireita nolla. Nyt tammikuussa tulee kolme vuotta yritystä täyteen (sisältäen toki yhden KKM:n ja sen jälkeisen muutaman kuukauden yritystauon), joten vaikka kovasti edelleen toivon ihmettä, usko tähän hommaan alkaa kyllä olla pahasti koetuksella. Jos nyt meni taas pieleen, ensi kiertoa ei kaiken lisäksi todennköisesti päästä hyödyntämään miehen matkan takia. Höh ja pöh! (n) Noh, odotellaan nyt rauhassa mitä tällä viikolla tapahtuu.
 
Moro,

Ihan tuplaplussa uuden vuoden kunniaksi. Todella aikasilla päivillä, nyt sormet ristiin ja peukut pystyyn ettei kuukautisia tule!! (y) Onnea!! Ja Virkki noina päivinä ne punaviinit on vaan lääketieteellisesti hyödyllisiä!

Mä olen ihan hysteerinen raskauteni kanssa, edelleen kyylään vessassa paperit todella tarkasti. Lisäksi mietin, että väsyttääkö tänään, kun eilen väsytti. Välillä väsyttää niin ettei ysin jälkeen jaksa olla hereillä, mutta eilen en meinannut illalla saada unta joten suora johtopäätös siinä oli että tämä on nyt tässä. Ja arvaa nukuttiko sen johtopäätöksen jälkeen. Noh, jotain hyvää tässä silti, joulu ei ole tuonut lisäkiloja koska pelkkä ajatus viidestätoista raskauskilosta oksettaa, joten nyt alkoi kuuri.

Katsotaan kuin kauas kantaa. Parin viikon päästä varaan ultran jos ei ennen sitä valu pois. 7+ viikoilla luulisi jo jotain näkyvän, jos on nähdäkseen.

Olen orpo, en kuulu mihinkään palstaan juuri nyt. Täällä lueskelen kuitenkin juttujanne, eli tämä lienee eniten kotini juuri nyt.

terkuin ja peukutuksin woodoo
 
o0o, tervetuloa joukkoon. Mulle tehtiin kans syyskuussa tuo mva-imu. Tosi vähäistä oli jälkivuoto sen jälkeen, menkat alkoi imusta neljän viikon päästä. Ymmärsin lääkärin puheista, että tuo aika ystävällinen kohdulle. Ja sulla kuitenkin tyhjennys ollut jo joulukuun alussa eli suurin osa tavarasta tullut silloin ulos. Uskaltaisin yrittää tuossa tilanteessa.

Jimima, kiitos päivityksestä! Minä kans vähän aikaa vielä olisin siinä piinailjoiden pinossa, ainakin viralliseen menkkapäivään asti (kp 32). Sit voi siirtää plussanneisiin, tullaan sit maitojunalla takas, jos tarvetta. Odottajiin en ihan heti uskalla siirtyä.

Virkki, ootko testannu tänään? Miltä näyttää? Mites Pirunpelto? Mullakin muuten ollut vähän huono unisuutta.

KeltainenSeepra, täällä peukut pystyssä. Ajoitus ainakin tuntuu olevan kohdallaan, toivottavasti myös tähdet (y)

Kiitos kaikille onnitteluista, perus pessimisti tai realisti täällä ei oikein halua vielä tuuletella. Kolmas raskaus vuoden sisään, eka oli se kohdunulkoinen, joka räjäytti toisen munatorven ja toinen sitten tuulimuna. Joten katsellaan miten käy, ehkä kolmas kerta toden sanoo? Mä luulen, et neljättä ei pääkoppa enää kestäisikään. Et sikäli voipi olla viimeinen kerta, meni syteen tai saveen.

Nythän on vasta dpo 12, joten olisko viikot huimat 3+5 nyt eli ihan mitä vaan voi vielä käydä. Tänään uitin myös testin, mutta ei ollut yhtään eilistä vahvempi, ehkä jopa hailakampi. http://aijaa.com/0jFubf
Tissikipu ja ajoittainen huono-olo kuitenkin kertoo, että jotain tapahtuu. Ja saakeli flunssankin iski päälle, nokka ihan tukossa ja silmät vuotaa vettä. Onhan se kiva vapaapäivillä sairastaa...

Summa summarum: ihan hullun jännä fiilis taas, pelottaa ja ahistaakin. o_O :eek: :oops: :cautious: :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: nuppu73 ja o0o
Hyvää huomenta leidit !!
Kylläpä täällää on uusi vuosi alkanut lupaavasti !! Hurjasti onnea virkki ja meibijees :love: ja tarrasukkia matkaan !! Luo ainakin toivoa tänne palstalle nuo ihanat pinkit viivat, jospa niistä tarttuisi sitä väriä pian meille muillekin :p
Ja tervetuloa 0o0 :) en ikävä kyllä osaa vastata tuohon kysymykseesi, kun itsellä ei ole kokemusta (ainakaan vielä) noista keskenmenoista tai tyhjennyksistä, pahoittelut sinulle kurjista kokemuksista ja parempaa onnea tälle vuodelle ;)
Itellä on nyt menkat selätetty ja niiden mukana myös pahin masis ja ketutus, nyt vaan taas kohti uutta ovista mennään, hitaasti mutta varmasti :notworthy:
Tsempit piinailijoille sekä kaikille muillekin vaiheisiinsa (y)
 
Tervetuloa o0o. Ei ole sullakaan ihan helpoimmiten mennyt tuo keskeytys. Meibijees, ollaan niin samassa veneessä! Molemmilla neljäs km ois sit tää. Minä en kyllä haalenemista noissa näe. Mua kans valvotutti viime yönä ja ajattelin, että tämä on kuukautisten alkamisvalvontaa. Mulla on aina uniongelmia ennen kuukautisia! Aamulla ei ollut rinnat enää arkana yhtään ja nyt tuntuu, siltä, että ei se tainnutkaan olla todellista raskautumista-yritystä vain! Plaah! Testiä en tehnyt, kun mulla ei sellaista ollut! Muuten olisinkin tehnyt! Jotenkin fiilikset meni! Ärsyttää, että pitikin mennä testaamaan niin varhaisilla päivillä! No, jos tästä vuoto alkaa, niin ei kun Gonalit kehiin ja soittamaan polille.

Woodoo, ole ihmeellä kanssamme ja jaa ajatuksia. Muistan tuon VU:n odottaminen tuskan. Tuo oireiden tarkastelu on niin tuttua! Senhän minä jo aloitin heti ovulaation jälkeen ja tietenkin on ollut selvät merkit ilmassa siitä asti.

Jimima: Ootko sä käynyt hoidoissa? Tai gynellä? Oliko sulla joku plääni asian suhteen?
 
Virkki, en ole käynyt hoidoissa. Konsultointikäynneillä kylläkin. Ensin 8 kk:n yrityksen jälkeen, silloin lääkäri lähinnä ihmetteli mitä me siellä tehdään, kun on vasta 8 kk yritetty (ikä 41 v. ei ilmeisesti ollut tarpeeksi hyvä syy). o_O Sitten kävimme uudestaan vuoden yrittämisen jälkeen (ikä 42 v.). Silloin mitattiin FSH, kilppariarvo ja joku kolmas (ei kuitenkaan AMH) ja kaikki kolme olivat oikein hyvät. Lääkäri oli sitä mieltä että IVF:ää voi harkita, mutta kehotti yrittämään vielä luomusti. Sitten tulinkin raskaaksi 03/2014, mutta se meni kesken 04/2014. Seurasi muutaman kuukauden tauko yrittämisestä 09/2014 asti ja sen jälkeen ei ole enää tärpännyt. :( Viime huhtikuussa näin sitten Mehiläisen mainoksen Facebookissa, jossa mainostettiin jotain hoitoa, joka olisi erityisesti suunnattu 40+ naisille ja validointiryhmästä puhuttiin myös. Innostuin siitä ja soitin sinne. Hoitaja haastatteli puhelimessa ja tuumasi että saattaisin hyvin sopia ryhmään (jonka jäsenenä siis saisi hoidot halvemmalla), joten varasin ajan lääkärille. Lääkäri sitten ampui ajatuksen alas samantien, koska en ollut ollut aiemmin hoidoissa. Sitä ei sitten voitu sanoa puhelimessa. (n) Mutta MaiMei näköjään saattaa päästä siihen ryhmään ilman hoitoja, joten ehkä lääkäri vain piti mua liian vanhana (puhelimessa sanottiin kyllä että 46 vuotta olisi heillä rajana). :( Tai sitten se on lekurista kiinni ja mun lääkäri haluasi vain hoidoissa olleita mukaan ja toinen oli sitten joustavampi, en tiedä. Joka tapauksessa taitaa hoidot jäädä mun osalta, sillä sen verran kallista se on, ettei näillä onnistumisprosenteilla oikein viitsi maksaa itsensä sairaaksi. Jos olisin pari vuotta nuorempi, saattaisin harkita, mutta nyt tuli jo 44 v. täyteen, joten siinä menisi todennäköisesti rahat hukkaan. Gynellä olen tietysti käynyt ja mitään vikaa minusta ei ole löytynyt. Yksi 4-vuotias lapsi on ja kaikki näyttää pelittävän niin kuin pitää, mutta ikä on tehnyt tehtävänsä. Tein sen virheen että koska esikoinen sai alkunsa niin nopeasti ollessani 39-vuotias (YK 4 ja vieläpä 13 vuoden yhtämittaisen e-pillereiden syömisen jälkeen), luulin että toinenkin tulisi yhtä helposti ja odotimme kunnes esikoinen oli reilun vuoden ikäinen ennen kun aloimme yrittää hänelle sisarusta. Vaan ei sitten tullut toinen yhtä helposti. :notworthy: Taidan olla oppikirjaesimerkki siitä, miten hedelmällisyys romahtaa kun 40 ikävuotta on kasassa. Kuitenkin elättelen edelleen toivoa että jospa kuitenkin jollain ihmeen tuurilla se yksi kelvollinen munasolu löytäisi vielä kaverin. Ei siihen tarvita kuin se yksi hyvä... Sydän jaksaa vielä toivoa, vaikka pää kyllä jo tajuaa ettei tästä mitään tule.
 
Jimima: eijei en mäkään siis siihen testiryhmään ole päässyt. Myös vaaditaan ainakin yksi epäonnistunut ivf. Eli siihen nyt menossa. Epäonnistumaan :) Ja meidän ongelma oli myös se, että ollaan liian nuoria :) Mutta tosiaan ne vaativat ainakin yhden maksullisen kokeilun, ja luultavasti enemmänkin. En usko siis, että ryhmään on pääsyä, mutta tuonne ajateltiin mennä, koska tuntui, että tietämystä oli paljon eri tyypeille sopivista menetelmistä. Jos alkaa vtuttaa, kokeillaan entistä klinikkaa. Siis rahaahan ei ole, ja juuri mietin, että onks mulla edes mitään arvokasta mitä vois myydä. No ei oo. Lotto vetämään.

Mut se, minkä suorilta sai, oli dhea-resepti. Sitä varten ei tarttenu mitään hoitolupauksia. En oo vielä ees soittanut lääkärille. Ekan dhea-purkin pohja jo häämöttää. En ole oireita huomannut, ellei niitä ole outo huulten turpoaminen aamulla. Toissa-aamuna oli ylähuuli, eilen ei mitään, tänään alahuuli (!!). Sit se menee päivän aikana ohi. Kiva.

Plääh ne menkat ei vaan ala. Ties mitä dhea vielä tekeekään. Jollain oli kierto pidentynyt 40 päivään, kun googlasin. Muttaaa, ei kai luteaali voi olla loputon?? Ovis oli kuitenkin ihan selvä. No vasta tässä on dpo15, nou hätä.
 
Sorry MaiMei, olin käsittänyt väärin. :oops: Kiitos selvennyksestä. Mua niin ottaa päähän tuo etten osannut kunnolla vaatia sitä DHEA-reseptiä. Lekuri suositteli sitä mullekin, mutta kysyin typerän rehellisenä saisiko sellaisen myös luomukokeilua varten, niin eipä saanut. Olisi pitänyt teeskennellä hoidoista oikeasti kiinnostunutta. :sneaky: Muutenkin sain käsityksen että saisin sellaisen vasta AMH-kokeen jälkeen ja sitä koettahan mä EN halua tehdä. Veikkaan että tulos ei olisi kovin piristävä ja haluan jatkaa toivossa elämistä sen sijaan että joutuisin heittämään hanskat tiskiin lopullisesti. :unsure:

Mutta MaiMei, oletkos tehnyt raskaustestiä?? Jospa sellainen kertoisi syyn miksei menkat ala... ;)
 
Aika erikoista, ettet Jimima 8 kk yrityksen jälkeen ole päässyt tarkempaan syyniin! Vaihtelee näköjään tosi paljon kohtelu paikkakunnan ja lääkärin mukaan. Jotenkin epäreilua! Ystävälle sanottiin 39v, että heti hoitoihin, jos puolen vuoden jälkeen tärppi ei käy! Mulle toitotettiin sitä, että kolme keskenmenoa odotellaan.... No ei ehkä olisi kannattanut odottaa. Minusta tuntuu siltä, että tämä sekundäärinen lapsettomuus (vaikkakin ollaan jo vanhahkoja kanoja) on tosi yleistä. harmillista!

Mulla on menkkatuntemuksia. Plaah! Kiitos, mutta ei kiitos niitä ihan vielä.

Muoks! Joo, tee Maimei testi! Ihan vaan meidän iloksemme!
 
Eikä Meibbari! Sulla oli kyllä ihan selkeästi siinä plussa. Jos se olisi jotain kiinnittymishässäkkää! Voi meitä hätähousuja. Ehdittiin olla hetki ihan intona ja molempien tunnelmat on jo lässähtänyt!

Nuppu, sulla on aika hyvät DPOT! Mulla ei juuri koskaan päästä yli 10.
 

Yhteistyössä