Minähän teen mitä te pyydätte. Tässä siis tiirattavaa kuitenkin: testi
Peesi tälle täältä. Mulla oli juuri 4 päivää kestävä setti menossa, 24/7 kohtaus päällä. Välillä tulee juuri noita infernaalisia särkykohtauksia ja vaellan pitkin asuntoa kuin muumio, makaan, seison, olen kylmässä, pimeässä jne ja mikään ei auta.Omaanapaa. Pidettiin tämä kuu taukoa yrityksestä (harmillsesti tosi vahvat ovulaatiotuntemukset ja -limat jäi nyt käyttämättä). Mulla on migreeni äitynyt aivan infernaaliseksi, aloitin beetasalpaajat, jotka lopetin kesällä kun aloin suunnitella lapsen yrittämistä. Mulla on tainnut olla myös rytmihäiriöitä nyt syksyllä, eikä verenpainekaan ole ihan optimaalinen ollut. Beetasalpaajan olen nyt vähitellen kohottanut sopivaan annokseen, ja migreeni on helpottanut tosi ihanasti ja olettamani rytmihäiriöt hävinneet. Verenpaineenkin oletan olevan hyvä.
Kysyin lääkäriltä, että miten on metoprololin käyttö raskausaikana, ja voi kuulemma syödä huoletta koko raskauden ajan. Nettitutkimusteni perusteella sitä ei kuitenkaan aivan huoletta voi syödä, se voi vaikeuttaa istukan verenkiertoa ja aiheuttaa kasvuhäiriöitä. Kumpaa uskon: lääkäriä vai internettiä?
Haluan lapsen. Mutta nyt vähän tuntuu, että olenko tosi itsekäs, kun vaan haluan lapsen, vaikka on sairauksia: jatkuva migreeni (joka edellisessä raskaudessa tosin helpotti jonkin verran raskausaikana) ja verenpaine eivät varmasti tee hyvää, samoin kuin ei myöskään tämä lääke. (Ja voihan olla, että tämä kaikki jää vain spekulaation tasolle, koska voi olla ettei tämä kroppa kykene enää edes lisääntymään endometrioosin vuoksi. Mihin raskaus muuten taitaa olla ihan hyvä hoito.)
Kiitos Virkki. Meidän uusioperheeseen kuluu yhteensä 6 lasta. Minun ed. liitosta 3 iältään he ovat 22, 20 ja 15 ja mieheni ed. liitosta 2 iältään 28 ja 25. Lisäksi meidän yhteinen 10v., Vanhimmat asuvat jo omillaan.. toiveissa olisi siis vielä "iltatähtien iltatähti"Tervetuloa Nuppu! Kerhoon vaan! Onko sulla jo lapsia? Ja kiitos Rassukka. Kunpa itselläkin tärppäisi. Aatelkaa naiset, jos meillä ois menskut yhtä aikaa!! Voi sitä valituksen, mälväämisen ja suremisen määrää. Nyt sentään on aina joku tsemppaamassa. Woodoo, ei kait jo nyt tuhrua?? Mulla taitaa olla kp 23 ja mulla tuli kans valkkiksen kans hieman verta tai tuhrua tai jotain! Viimeksi letroilin kp 36 asti ja nytkö tulee lyhyt kierto?? Sovitaan, et meillä on kuuluisaa kiinnittymisvuotoa! Mulla on lisäksi hiivaoireita, joten siellä täti kolkuttaa jo ovensuulla!
Zandi, älä pidä meitä liikaa jännityksessä. Elottarelle sormet ja varpaat pystyyn! Mee ihmeellä käymään isolla kirkolla. Ite kävisin harva se viikko, jotta ois edes hieman luottavaisempi mieli.
Sain tänään vauva-uutisia. Joo, kyllä ärsytti. "Mulla on kyllä nyt yksi juttu...." Joo, Oisit pitänyt juttua omana tietona! Tämä satutti ja otti koville, vaikka muuten oon ollut ihan coolina.