40+ so what wol.13

Vauvatoiveinen, sorry jos sananvalintani särähteli korvaasi. ;) Olen toki samaa mieltä siitä, ettei työnantajankaan rahoja pidä tuhlata ja olen kiitollinen ja iloinen siitä, että meillä on laajat työterveyspalvelut. Tuo mitä sanoin tuli lähinnä siitä, että todettiin tutkimuksen yhteydessä että työterveyshuolto korvaisi sen neulanäytteenkin. Ehkä ajatteli että mietin kustannuksia, kun nyt näytteenotolle ei ollut mitään pakottavaa syytä.

Äiti 74, kiitos kun jaoit omat muhkurakokemuksesi. Kyllähän näitä patteja tosiaan monelta löytyy ja onneksi suurin osa on vaarattomia, mutta huh-huh minkä ahdistuksen tuo löydös sai minussa aikaiseksi. Mulla kun muutenkin on taipumusta märehtiä asioita ihan liikaa, puuttuu se on-off-nappi päästä, ja jos olen jostain huolissani, olen sitten oikein kunnolla huolissani. Välillä aika rasittavaa. Mutta nyt kun on vuorokausi mennyt, niin alkaa jo olla suht rauhallinen olo asian suhteen. Kerran kuussa kun tutkii itse ja sitten puolen vuoden päästä kontrolliin, niin eiköhän se riitä.

Sahramiinilla on mielenkiintoinen tilanne päällä. Voiskohan silti olla kiinnittymisvuotoa...?! Peukut pystyssä. :)

Glearbluelle pahoittelut menkoista!

Mites Tyydeli, nyt kai kaavinta takana?

).( Itselläni nyt KP 13. Ovistikun testiviiva oli tänään vahvempi kuin aiemmat tikut tässä kierrossa, mutta haaleampi kuin kontrolliviiva, joten josko huomenna pamahtaisi plussa testiin, saas nähdä. Talletukset tehty joka tapauksessa. :D

Nyt nukkumaan, hyvää yötä!
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta Jimima! Kotona ollaan. Kaavinta oli taas yhtä helppo ja nopea toimenpide. Ei taida olla edes vuotoa. Mutta piinallistahan se oli kökkiä nälkäisenä siellä osastolla aamu 7lähtien, kun operaatio oli vasta klo13. Mutta se on nyt mennyttä. Hyvät oli unilääkkeet kun koko illan nukutti ja yö meni niin makoisasti. :)
Mutta nyt ei vieläkään huvita tuulettaa. Eiköhän tämänkin jälkeen vielä jotain komplikaatioita voisi vielä keksiä...

Jännä tilanne Sahramiinilla. Ja ihanaa lukea kaikkien muidenkin kiertojen kuluista ja piinailuista, sekin on sitä normaalia! Mun postaukset ovat olleet vähän kehnompia tähän asti...

Ens to jo hormoonipoli. Tulee vähän äkkiä, kun hädin tuskin tästä päästy. Ja tosiaan, nyt ekaa kertaa ei ole enää uusi yrittäminen päällimmäisenä mielessä. Ehkä ja mitä luultavimmin se palaa, mikäli yhtään itseäni tunnen. Katsotaan.
 
Nyt vaan uutta onnea päin, Tyydeli, ei voi ikuisesti jatkua tuollainen kauheus, mitä sulla on ollut!

Kurjaa stressailla vielä ylimääräisistä jutuista, Jimima. Ihan hyödyllinen sun postaus kyllä, pitäisi muistaa itsekin tarkemmin tutkia rintoja, säännöllisesti. Mä en ole ollut synnytyksen jälkitarkastuksen jälkeen edes gynegologilla, eli yli kolmeen vuoteen! Mut ei oo ollut asiaa...

Sahramiini, jännää! On se jo sillä rajoilla, että voi olla kiinnittymistäkin. Kipu kyllä aika outoon aikaan. Mulla oli ihan samanlaista viime kierrossa, no ei tuhrua, mutta pistostuntemuksia oviksen jälkeen monena päivänä, etenkin dpo4. Tuhrun kyllä luulis kertovan jostain. Kun tuskin se nyt ovis enää on. Mulla on joskus siitä tullut tuhrua.

Täällä aloin jo ovulaatiotestit, tahdon nähdä nyt kunnon vertailun ja samoilla liuskoilla, viimeksi kun vaihdoin merkkiä kesken kaiken.

Ihanaa, kerrankin olo, ettei tunnu mitään missään! Menkat ohi, niiden loppuaikana oli outoa ovismaista pistoskipua ilman vuotoa, kaikkineen menkat kesti huimat 4 päivää ehkä, tosi kummalliset oli. Mutta nyt ei satu yhtään minnekään, jes... Oon huomannut, että mulla ilmeisesti aina tuntuu vatsassa "joku" oviksesta menkkojen loppuun asti eli semmoinen reilu viikko per kuukausi on mukavaa!

MaiMei kp7 yk5
 
Viimeksi muokattu:
Pwrjantai 17.10.2014

nimi / ikä........................kp / kierron pituus


Äiti seiskanelonen (40)................. 28kp / 26-30
äiskä-73 (41).............................. 24kp / 32
sahramiini (42)........................... 19kp / 26-28
Jimima (42)............................... 14kp /28-30
Vauvahaaveita#3 (41)................ 12kp / 28
ruutana (39).............................. 9kp / 24-32
MaiMei (38)............................... 7kp / 27
Zandi (39)................................. 7kp / 24-30
Hedelmiina (39)......................... 7kp / 35-40
Minttu71 (43)............................ 7kp / 30
Marza (44)................................ 6kp / 30
vauvatoiveinen (38)................... 4kp / 27-29
Glearblue (44)........................... 3kp / 25-29


Piinailupäivät:

Äiti seiskanelonen (40)... dpo 13
äiskä-73 (41)................ dpo 10
sahramiini (42)............. dpo 5

Plussanneet: :heart:

Saana72 (41) - 02/2014
Iines* (40) - 03/2014
Tuuliannaliina (40) - 03/2014
Esteri1 (40) - 5/2014
Vesipossu (41)- 7/2014
Jopo73 (41) - 8/2014
Fleur (39) - 9/2014
bugsy (44) - 9/2014


Taustailijat:

Tyydeli (
~lounakehto~ (41)
mörrinkäinen (36)
Susseli72 (42)
Memmu05 (40)
SoturiPrinsessa (43)
Jadee (39)
Tiuku74 (39)
PippuriPiia-70 (43)
Tintti-Tiivari (43)
Fiialiia (40+)
Piksukka (39)
Nipsu74 (40)
Lumikki1970 (43)
Kessu (41)
Jetsulleen (39)
hupiaelämään(40+)

Fertility Calendar Tool | babymed.com


"All will be well as long as we do our best"
 
Heipat kaikille

Täälläpäin satelee hiljalleen lunta, hui. Onhan se ihanaa ainakin lapsista, mutta jotenkin masentaa, että alkaa taas pitkä talvi, joka meikäläisellä helpottaa tuossa tammikuulla, kun taas saa alkaa odottaa kevättä ja päivät alkavat hiljalleen pidentyä.

Tyydeli voi kerta kaikkilaan mitä oletkaan saanut kestää tässä vauvaprojektissa. Kyllä liian paljon on ollut vastoinkäymisiä, ja varmasti pistää miettimään jatkoa. Toivotaan, että vielä löytyisi toivoa ja iloa, ja elämä kantaisi eteenpäin. Kovasti jaksamista, ja onneksi nyt ainakin luulisi kaiken olevan takanapäin, eikä enää jatku mitkään ongelmat.

Juuri katsoin jostain ohjelmasta, kuinka potilas itse tiesi, että jokin ei ole kunnossa, vaikka lääkärit niin väittivät, ja niinhän se loppujen lopuksi olikin, että potilas oli oikeassa. Kovasti toitotettiin, että ihminen itse tuntee oman kroppansa parhaiten, ja on vain vaadittava hoitoa, mutta miten tässä säästöyhteiskunnassa enää paljon vaadit, kun kaikesta pitää selvitä mahdollisimman halvalla. Ei potilas läheskään aina saa mitään vastauksia ja hoitoja, vaikka kuinka vaatisi.

Mutta tärkeintä on, että asiat nyt vihdoin on hoidossa.

Oikein mukavaa viikonloppua kaikille.

T: bugsy 11+4
 
Lauantai 18.10.2014

nimi / ikä........................kp / kierron pituus


Äiti seiskanelonen (40)................. 29kp / 26-30
äiskä-73 (41).............................. 25kp / 32
sahramiini (42)........................... 20kp / 26-28
Jimima (42)............................... 15kp /28-30
Vauvahaaveita#3 (41)................ 13kp / 28
ruutana (39).............................. 10kp / 24-32
MaiMei (38)............................... 8kp / 27
Zandi (39)................................. 8kp / 24-30
Hedelmiina (39)......................... 8kp / 35-40
Minttu71 (43)............................ 8kp / 30
Marza (44)................................ 7kp / 30
vauvatoiveinen (38)................... 5kp / 27-29
Glearblue (44)........................... 4kp / 25-29


Piinailupäivät:

Äiti seiskanelonen (40)... dpo 14
äiskä-73 (41)................ dpo 11
sahramiini (42)............. dpo 6

Plussanneet: :heart:

Saana72 (41) - 02/2014
Iines* (40) - 03/2014
Tuuliannaliina (40) - 03/2014
Esteri1 (40) - 5/2014
Vesipossu (41)- 7/2014
Jopo73 (41) - 8/2014
Fleur (39) - 9/2014
bugsy (44) - 9/2014


Taustailijat:

Tyydeli (
~lounakehto~ (41)
mörrinkäinen (36)
Susseli72 (42)
Memmu05 (40)
SoturiPrinsessa (43)
Jadee (39)
Tiuku74 (39)
PippuriPiia-70 (43)
Tintti-Tiivari (43)
Fiialiia (40+)
Piksukka (39)
Nipsu74 (40)
Lumikki1970 (43)
Kessu (41)
Jetsulleen (39)
hupiaelämään(40+)

Fertility Calendar Tool | babymed.com


"All will be well as long as we do our best"
 
Huomenta päivää kaikille!

Täältä taidetaan kanssa lähteä uuteen kiertoon, testi tehty ja tyylipuhdas negahan se oli, näillä päivillä luulis jo hiukan haamuilevan jos jotain tapahtuu...
eli uutta kiertoa odotellessa, onneks vatsakivut jo hellitäneet.

TSEMPPIÄ KAIKILLE TASAPUOLISESTI :heart:
 
Mä olen niiiin huono olemaan huonolla tuulella ja niin "lyhytvihainen", niin kiitos kysymästä Sahramiini, mikäs tässä. Kaikki ok. Oli kiva päivä. Tuuraamassa yhdellä kirppiksellä, niin en ehtinyt ajatella asiaa tänään ollenkaan! Ja varovaisesti alkaa ajatella, että josko tää kaavinta olisko mennyt nappiinsa ja toipuminen sittenkin olis alkanut...
Vielä kun tuhru loppuis, niin vois alkaa vaikka ajatella petipuuhia ukkokullan kanssa. Vaikka. Joskus. Vehje on ollut telakalla aika kauan.
 
Hienoa Vauvahaaveita#3 että olet vihdoin oviksen pongannut =)
Nyt sitten vaan simppaset uiskentelemaan ja piinailemaan :whistle:

Mukava kuulla Tyydeli että olet noin pirtsakkaassa kunnossa :heart:
hus hus tuhrut pois ja toimiin... :kiss:

Sahramiini sinullakin alkaa jännimmät päivät lähestymään =)
 
Sunnuntai 19.10.2014

nimi / ikä........................kp / kierron pituus


Äiti seiskanelonen (40)................. 30kp / 26-30
äiskä-73 (41).............................. 26kp / 32
sahramiini (42)........................... 21kp / 26-28
Jimima (42)............................... 16kp /28-30
Vauvahaaveita#3 (41)................ 14kp / 28
ruutana (39).............................. 11kp / 24-32
MaiMei (38)............................... 9kp / 27
Zandi (39)................................. 9kp / 24-30
Hedelmiina (39)......................... 9kp / 35-40
Minttu71 (43)............................ 9kp / 30
Marza (44)................................ 8kp / 30
vauvatoiveinen (38)................... 6kp / 27-29
Glearblue (44)........................... 5kp / 25-29


Piinailupäivät:

Äiti seiskanelonen (40).... dpo 15
äiskä-73 (41).................. dpo 12
sahramiini (42)............... dpo 7
Vauvahaaveita#3 (41).... dpo 0

Plussanneet: :heart:

Saana72 (41) - 02/2014
Iines* (40) - 03/2014
Tuuliannaliina (40) - 03/2014
Esteri1 (40) - 5/2014
Vesipossu (41)- 7/2014
Jopo73 (41) - 8/2014
Fleur (39) - 9/2014
bugsy (44) - 9/2014


Taustailijat:

Tyydeli (
~lounakehto~ (41)
mörrinkäinen (36)
Susseli72 (42)
Memmu05 (40)
SoturiPrinsessa (43)
Jadee (39)
Tiuku74 (39)
PippuriPiia-70 (43)
Tintti-Tiivari (43)
Fiialiia (40+)
Piksukka (39)
Nipsu74 (40)
Lumikki1970 (43)
Kessu (41)
Jetsulleen (39)
hupiaelämään(40+)

Fertility Calendar Tool | babymed.com


"All will be well as long as we do our best"
 
Hmmm... oli ihan pakko kirjottaa...
Kun tänään tein o- ja r-testit niin ovis testiin tuli kirkuvan punainen viiva :confused: ja r-testissä en kyllä huomannut mitään mainittavaa niin jäin miettimään sitten sellaista kun minulla oli perjantaina kokopäivän hirveät vatsapoltot niin olisiko se voinut olla vasta kiinnittyminen tai onko minulla uudestaan ovulointi tässä kierrossa joka aika myöhään kuitenkin, olen kuullut ja tietoinen siitäkin että ovistesti saattaa näyttää raskauden ennen kuin raskaustesti.... Nyt sit täällä täytyy vaan oottaa ja ihmetellä tulevaa :popcorn: kun noi r-testitkin loppu, onneks maanantain postissa tulee lisää =)
 
Vauvahaaveita, onnea ovisplussasta! Oikein.. hmm.. untuvaista viikonlopun jatkoa sinulle ja miehellesi ;)

Äiskä -73, saitpas hassua mietittävää :) Jos sinulla oviksen jälkeen viivat häipyi ja ovat nyt tikussa uudelleen, sinuna ainakin elättelisin pieniä toiveita. Onko sinulla minkälaisia oloja?

Minulla nyt dpo 7 ja oviksesta asti ollut menkkaoloja, jotka meni ohi vasta eilen. Rinnat sitten kipeytyi sivusta, mutta ei ole yhtään lisääntyvä olo :(
 
sahramiini en oikee osaa sanoo oisko mitää oloja... no turvottaa jonkinverran, röyhtäytellyt tänään jonkinverran ja alavatsaa ehkä kihelmöi hiukan mutta en kyllä oikee osaa sanoo muuta, tein tossa iltapäivällä yhen o-testin ja se taas oli aika hailakka????
täytyy varmaa tehä aamusta toi viimei o-testi ja kattoo miltä se sitten näyttää!!!!!
ihmetyttää ja kummastuttaa mitä tää on!!!!?????
Sullakin vielä aikaa jäljellä voi tulla vielä vaikka mimmoisia oloja ;)
 
Enpä meinannut uskoa silmiäni! R-testi lähes nega, vain vaivoin havaittava haamu!! Jee!! Aika nopeasti. Ke hcg oli vielä 350-400, en muista tarkkaa arvoa, niin ihan kiva että tippui noin nopeesti lähelle nollaa. :)

Pyydän vielä anteeksi, etten ole tajunnut kommentoida teidän kuulumisianne. Eteenkin Jimima, sun muhkuratapaus oli varmasti pelottava kokemus!
 
Äiskä-73, tuohan kuulostaa varsin mielenkiintoiselta. :) Jospa olisi tärpännyt!? Pidetään peukkuja!

Tyydeli, mahtavaa että vihdoin näyttää olevan kohta ohi. Eikö olekin hassu tunne iloita (melkein) negatiivisesta r-testistä!? :D Toivotaan että nyt lähtee uusi kierto kohta käyntiin ja menestyksekäs sellainen. :) Eikä tarvitse anteeksi pyytää kommenttien puutteesta, sullahan on ollut ihan riittävästi omaa mietittävää. Mutta kiitos tuosta viimeisestä kommentistasi, oli kyllä todella pelottavaa, juu. Eikä se vieläkään kokonaan poissa mielestä pysy, mutta kai se siitä, pikkuhiljaa. :)

Äiti 74, joko olet testannut?

Itselläni nyt menossa KP 16 ja veikkaisin DPO 1, joten ilmoittaudun nyt sitten piinailijoiden joukkoon. Ovistesti oli mielestäni positiivinen perjantaina ja eilen oli jo haaleampi viiva, joten oletettavasti ovis oli, jos oli, eilen. Mulla oli siinä plussaliuskassa testiviiva tasavahva sen kontrolliviivan kanssa, monesti aiemmin on ollut paljon tummempi kuin kontrolliviiva, mutta kyllä tuo silti oli mielestäni positiivinen, joten nyt sitten piinailemaan seuraavat kaksi viikkoa. :popcorn: Minulle outoina oireina on ollut nyt pari päivää närästystä iltaisin, mitä mulla ei juuri koskaan ole ollut, ja aristelevat rinnat (varsinkin tänään). Niin, ja flunssaa pukkaa myös. :| Mutta eihän nuo oireet tässä vaiheessa kiertoa kerro mitään.

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!
 
Viimeksi muokattu:
Mulle voi päivittää kp1 vaikka nyt ensi hätään ja poistaa piinailijoista. Joku kp on menossa, mutta en tiedä mikä kun on aika niukkaa tuo vuoto vielä. Testejä tein dpo10 ja 12 (negaa tietty) ja sittenhän alkoi jo tukilääkityksen läpi vuotoa joka nyt kai voimistuu. Meil on sit joko vielä yks hoitomahdollisuus (icsi) tai sit ei enää mitään, ei oo vielä päätetty.

Hienoa Tyydeli, kuulostaa, että vihdoin asiat normalisoituu.
 
Maanantai 20.10.2014

nimi / ikä........................kp / kierron pituus


äiskä-73 (41).............................. 27kp / 32
sahramiini (42)........................... 22kp / 26-28
Jimima (42)............................... 17kp /28-30
Vauvahaaveita#3 (41)................ 15kp / 28
ruutana (39).............................. 12kp / 24-32
MaiMei (38)............................... 10kp / 27
Zandi (39)................................. 10kp / 24-30
Hedelmiina (39)......................... 10kp / 35-40
Minttu71 (43)............................ 10kp / 30
Marza (44)................................ 9kp / 30
vauvatoiveinen (38)................... 7kp / 27-29
Glearblue (44)........................... 6kp / 25-29
Äiti seiskanelonen (40).............. 1kp / 26-30


Piinailupäivät:

äiskä-73 (41).................. dpo 13
sahramiini (42)............... dpo 8
Jimima (42)................... dpo 2
Vauvahaaveita#3 (41).... dpo 1

Plussanneet: :heart:

Saana72 (41) - 02/2014
Iines* (40) - 03/2014
Tuuliannaliina (40) - 03/2014
Esteri1 (40) - 5/2014
Vesipossu (41)- 7/2014
Jopo73 (41) - 8/2014
Fleur (39) - 9/2014
bugsy (44) - 9/2014


Taustailijat:

Tyydeli (
~lounakehto~ (41)
mörrinkäinen (36)
Susseli72 (42)
Memmu05 (40)
SoturiPrinsessa (43)
Jadee (39)
Tiuku74 (39)
PippuriPiia-70 (43)
Tintti-Tiivari (43)
Fiialiia (40+)
Piksukka (39)
Nipsu74 (40)
Lumikki1970 (43)
Kessu (41)
Jetsulleen (39)
hupiaelämään(40+)

Fertility Calendar Tool | babymed.com


"All will be well as long as we do our best"
 
Viimeksi muokattu:
Voi harmi Äiti 74 :hug: että ne menkat piti nyt sielläkin alkaa :mad:

Tyydeli hienoa että arvot ovat laskeneet noin nopeasti :) ja pian pääsist aloittamaan uutta kiertoa.

Jimima tervetuloo piinailemaan....

Täällä oli vielä yksi o-testi kaapissa niin pakkohan se oli testata ja kyllä siihen piirty nätisti punainen viiva... no nyt oottelen postia että r-testit saapuu niin pääsen dippaamaan ja sit ihmettelee että piirtyykö siihenkin viivasta...
 
Hei taas!

No tulihan se r-testikin tehtyä mutta en kyllä nähnyt siinä mitään ja taas toi o-testi antaa viivaa höh ei kyllä yhtä vahva kuin kontrolli viiva mutta hyvä viiva kuitenkin, alavatsaa kyllä jomottaa jo siihen malliin että menkat sieltä on tuloillaan, jos mulla sitten toi ovis testi antaa jostain syystä vaan viivaa ennen menkkoja :eek: voisko se sitten olla niin!!!!??? Huomen aamulla taas testit kehiin jos ei oo menkat alkaneet =)
 
Onpas jännät paikat sulla, äiskä-73! Toivotaan, että r-testiin kanssa ilmestyis jotain! Mulla ennen menkkoja oli aika vahva haamu ovistestissä, mutta haamu kummiskin selvästi. Menkkojen jälkeenkin heti oli vahvaa haamua, sitten se haaleni, ja nyt taas, kp10, tärähti tummemmaksi kuin tähän asti. En oo siis koko aikaa testaillut, kp6 aloitin, kun haluan nähdä kunnolla tässä kierrossa, että kuinka se viiva käyttäytyy. Yhden ovistestin tein viime kierron lopulla samalla kuin raskaustestinkin. Niin siitä vaan nämä seikat huomioin.

Taidetaan tässä kierrossa lemmiskellä joka päivä näinä akuutteina päivinä... Jos joka toinen ei riitäkään...
 
Ihania uutisia sinulla Tyydeli :) Jo oli aikakin viivan haalistua, turhan kuoppainen on tuo sinun tiesi nyt ollutkin. Ja niinkuin kaikki muistamme, taidat olla aika helposti raskautuvaa tyyppiä... saat katseen taas kohti tulevaisuutta (lue: peittoa ja lakanoita ;) )

Pidä Äiskä -73 meidät ajan tasalla, ettet joudu "palstan hivutuksen" kohteeksi :D Täällä mikään maltillinen testitahti ei käy, aamulla vähintään ja illalla viimeiseksi!

... ja Maimei, jos fiilikset on noin kohdillaan niin meette vaan samalla kaavalla kuin Äiskä -73:a neuvoin testien kanssa - aamulla vähintään ja illalla viimeiseksi :D
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä