Nyt vaan uutta onnea päin, Tyydeli, ei voi ikuisesti jatkua tuollainen kauheus, mitä sulla on ollut!
Kurjaa stressailla vielä ylimääräisistä jutuista, Jimima. Ihan hyödyllinen sun postaus kyllä, pitäisi muistaa itsekin tarkemmin tutkia rintoja, säännöllisesti. Mä en ole ollut synnytyksen jälkitarkastuksen jälkeen edes gynegologilla, eli yli kolmeen vuoteen! Mut ei oo ollut asiaa...
Sahramiini, jännää! On se jo sillä rajoilla, että voi olla kiinnittymistäkin. Kipu kyllä aika outoon aikaan. Mulla oli ihan samanlaista viime kierrossa, no ei tuhrua, mutta pistostuntemuksia oviksen jälkeen monena päivänä, etenkin dpo4. Tuhrun kyllä luulis kertovan jostain. Kun tuskin se nyt ovis enää on. Mulla on joskus siitä tullut tuhrua.
Täällä aloin jo ovulaatiotestit, tahdon nähdä nyt kunnon vertailun ja samoilla liuskoilla, viimeksi kun vaihdoin merkkiä kesken kaiken.
Ihanaa, kerrankin olo, ettei tunnu mitään missään! Menkat ohi, niiden loppuaikana oli outoa ovismaista pistoskipua ilman vuotoa, kaikkineen menkat kesti huimat 4 päivää ehkä, tosi kummalliset oli. Mutta nyt ei satu yhtään minnekään, jes... Oon huomannut, että mulla ilmeisesti aina tuntuu vatsassa "joku" oviksesta menkkojen loppuun asti eli semmoinen reilu viikko per kuukausi on mukavaa!
MaiMei kp7 yk5