Mintulle vielä halitukset kun joutui Räähkän kiusaamaksi :hug:
Nipsu toivottavasti vuodot ovat nyt takanapäin ja nyt voimme katseen suunnata eteenpäin :heart: Itse olen myös kokenyt kaavinnan. Minulla oli keskeytynyt keskenmeno rv12, joka huomattiin vasta niskaturvotusultrassa. Menin lääkkeelliseen tyhjennykseen sairaalaan ja vuotelu ei päättynytkään siellä ollessani, illasta meni jalat alta ja kipinkapin kaavintaan. Henkilökunta oli loistavaa :heart: ja lämpimästi toivottivat minut toiselle puolelle (vastasyntyneet) uudelleen
Ja sen tein kahdesti :heart::heart:
ja nyt yrittelen sinne vielä kolmannen kerran :ashamed:
Piti käydä välistä ruokkimassa perhe ja muistaa syödä itsekin muuta kuin lapsien lautasilta jämät
Vauvahaaveita En uskoisi, että papakokeen otosta olisi haittaa
Näytehän otetaan kohdunsuulta ja sen tehtävänä on sulkeutua sitten, kun pieni on tarrannut kiinni... mutta onhan se niin haurasta ja ihmeellistä tuo elämän alku, että kysäse kuitenkin etukäteen lääkäriltä, että mitä mieltä hän on asiasta. Minulla yhdessä raskaudessa alkoi hematooma vuotelemaan rajustikin rv14 ja kun menin ultraan, niin lääkäri ripsasi samalla papakokeen. Olin aivan hermona jo siitä, että vauva vuotais pois hematooman matkassa, niin toinen otti vielä koepalan. Vakuutteli kyllä ettei vaikuta raskauden kulkuun. Ja niinpävainen minun pieni selvisi hematoomasta ja papakokeestakin :heart:
Esteri En ole kuullut, että Astmalla olisi vaikutusta raskauteen...
Oliskohan lähinnä lääkityksellä osuutta asiaan? Yhdellä ystävättärelläni on kaksi lasta ja hänellä on astma. Oliskohan täällä viisaampia...
Mur-mur ?:heart:
Alun innostuksen jälkeen olen laskeutunut maahan ja jalat ovat tukevasti siinä kiinni.
Toistaiseksi. Olen pikkuhiljaa tehnyt työtä, ettei ehkä meille pieniäistä enää tule. Olettaisin että ongelmana minulla olisikin juuri tuo ovulaation heittely. Ja kieltämättä poden vauvakuumeväsymystä. Onkohan sellaista?
Koska juuri kun olen sinut itseni kanssa, löydän itseni ihan
HurlumHei -tunteissa
:heart: