40+ so what wol.13

Ja omassa navassa ei dippauksien suhteen mitään uutta... mutta jotain juu Eilen olimme ihokkain ja sen lopputuloksena tulvahteli vaaleanpunaista vuotoa roppakaupalla, tänään sitten aamusta juilinut ja jotain pientä vuotelua. Eipä miulla tällaista ennen ole ollut... Taitaa tädillä olla käpälät jo porstuassa, höh, nyt jo! :'(
 
Memmu sulla tuo kierron pituuden vaihtelu pitää sua todellakin jännityksessä =) Saattaapi olla, että siellä pieni pesäkoloaan kaivaa kohdun sopukkaan, jos ovis on ollut :heart: ...tai sitten vasta mahtava Oili siellä tekee tuloaan keimaillen ja viivytellen. Pongasitko muuten oviksen tässä kierrossa?
 
Ja soittelin tuloksiakin labroista. Viljely oli vielä saapumatta, joten lääkäri ei ollut tuloksia katsellut/arvioinut, mutta ei kuulemma mitään normaalista poikkeavaa :confused: :LOL: Uteloin kuitenkin tuloksia ja jos oikein nappasin virkailijan empivästä suusta, niin FSH olisi ollut kp13 5,8 ja Kilpparin arvo ths? 0,88. Jos näin, niin viitearvojen sisään mennään =)

Jospa loppuviikosta saan puheloida itse The Doktorin kanssa
 
Ihan totta puhut, Oliivitar. Kiertoni pituuden vaihtelu tosiaan pitää jännityksessä! Ja menee ovisajankohdankin arviointi vähän hakuammunnaksi, kun minulla ei ikinä ole ollut minkäänlaisia oireita. Tai en ainakaan ennen ole mitään huomannut, kun ei ole ollut tarvetta niitä bongailla. Pitänee vaan pitää touhutahti tiiviinä, että sattuu sitten niille otollisillekin päiville. :)
 
Mur-mur Tiedätkö mitä :O Se vuoto loppui kuin seinään. Nyt ei mitään, nada, ingenting =) Pelleileekö tää miun kroppa mun kanssa, no ainakin pitää jännityksessä! Tosin jokainen vessareissu hirvittää..... Karmitkin tunkee päälle : /

Memmu Täällä yksi meän olkkarin ihuna touhuili joka toinen päivä ja arvaa mitä :heart: Juu-uh plussa tuli! Olen kyllä kuullut että joka kolmas päiväkin riittää :D
 
  • Tykkää
Reactions: Esteri1 ja memmu05
Iltaa Ihunat!

Plussavahvistusta täällä puuhkun! :whistle: Voi kuinka jännittävää aikaa siellä muutamalla elellään :heart:

ON; Täti se tekee tuloaan, jomotus niiiin tuttua :mad: Olisi ollu vielä puikkotestikin käyttämättä, mutta en viitsi kun oireet ei viittaa sinne tärppiin päinkään.

Mukavaa illan jatkoa ja lämpimiä hetkiä kaikille! :kiss:
 
Mua niin ärsyttää, kun on niin hoppu, etten ehdi muille kommentoida. Työt alkoi tuossa vähän aikaa sitten ja nää työaamut/-päivät on pientä säätämistä. Lukemassa kuitenkin oon käynyt ja puhureita täältä puhaltelen jokaiseen testiin. Ehkä viikonloppuna on aikaa muuhunkin...

Tässä tän aamuiset (dop12). Noita herkkiä testejä en kyllä suosittele kenellekään, ne on aika susia. Tässä näkyy ero halvan ja kalliin testin välillä :).

[/URL][/IMG]
 


Keskiviikko 19.06.2013

Nimi / ikä..................Kp......................yrityskerta

lily-rose (38)...................kp 22/28...............yk ?
memmu05 (40)..............kp 21/23-33............yk 1
Esteri1 (40)....................kp 8/28................yk 9
PippuriPiia-70 (42)..........kp 20/26-28...........yk 6?
Oliivitar (42)...................kp 1/26-29...........yk 7
Marza (43).....................kp 22/30................yk 2v
Talvi-74 (39)..................kp 1/25-28.............yk 5
Minttu71 (41).................kp 9/30.................yk 6
Mamma vaan (41)...........kp 22/24-25............yk 2v
Fiialiia (40+)...................kp 9/27-30............yk ?
Justiina (40)...................kp 56/30-60............yk ?
Onnenmurunen (39)........kp 24/27-28.............yk 3
Morticia (44).................kp 21/29-35..............yk ?



Piinailupäivät:

Marza (43)..........dpo 6
Onnenmurunen (39)....dpo 12






Plussanneet:

Sirppuliini (40)........28.3.13........yk 2
mamuska7 (39)........22.4.13........yk ?
äiskä-73 (40)............6.6.13........yk 7






Taustailijat/kadonneet:
Rominas (42v)............kp?/26-27.........yk2
sinivatukka (43)..........kp?/22-32.......yk4
sarialeksandra (42)......kp?/30...........yk2v
anuliini72 (41)............kp?/27............yk2
Tintti-Tiivari (42)........kp?/26............yk8
Tepias (42)................kp?/26-29.......yk10
Wienna (41)...............kp?/?..............yk?





HCG Calculator and hCG Level Tool | BabyMed.com
 
Viimeksi muokattu:
Esterille!



"Sanaseppä pajassaan,
matalassa majassaan
sanahelmet kadottaa,
mietteisiinsä vajoaa.
Löytää helmet sanaseppä,
löytää ilon jälleen.
Solmii niistä pienen runon
ystävälleen.
Sanaherkin sormin helmet nauhaan pujottaa
ja ystävälleen ojentaa
sanahelminauhan:
Onnea ja iloa,
voimia ja valoa
uusiin kymmeniin!"


Tervetuloa ikään hienoon! Oliivitar :kiss:
 
  • Tykkää
Reactions: Esteri1
Talvi:
"ON; Täti se tekee tuloaan, jomotus niiiin tuttua Olisi ollu vielä puikkotestikin käyttämättä, mutta en viitsi kun oireet ei viittaa sinne tärppiin päinkään. "

:hug: Tää vielä testasi aamulla, vaikka tuhruili yllättii viime yönäkin... Ja ei ei ei, ei me pupuiltu :D Negahan tuo oli, eli kyllä se täti salakavalasti haluaa tulla vuokralle. Täällä tuo jomotus nyt niin tuttua myös. Talvi, kun vierailulle tuo täti tulee, pöllytetään koko akka niin, ettei halua tulla sitten.... ainakaan 9 kuukauteen :heart:

... tai rohkenitko ihunainen tänä aamuna?...
 
  • Tykkää
Reactions: Talvi-74
ON: En haluaisi millään alkaa taas turhaan toiveilla, MUTTA; päätä on pienesti särkenyt jo ainakin kolmatta päivää, ei niin paljoa, että viitsisi särkylääkettä ottaa, tupakka ei meinaa maistua (ei lainkaan huono asia!), alapää "lorisee" melkoisesti ja lämpö on 36,8, kun yleensä 36,4... :whistle: Kun nyt osaisi pitää päänsä kylmänä, eikä liikoja uumoilisi, ei tulis taas petyttyä niin pahasti!
 
onnea syntymäpäiväsankarille ja minä sain tuon ens viikolla 3v täyttävän tyttösen kuukausi sen jälkeen kun oli 40v mittarissa oli ihana syntymäpäivälahja.
Hulluna oon laitellu kaikkea pihalla että olis ihuna juhannus meillä kun on saakelisti sakkia talossa ja kaikki 4 lastamme siis myös kotona ihanaa kun saa olla suuressa sakissa koossa.mulla ruokaa sitten taas liikaa varmaan varattu kun ei meinaa pakkaset eikä jääkaappi enää vetää.
Onneksi on ettei lopu kesken ja oon koittanu miettiä kaikki viimesen päälle ettei tartte näppejään nuolla mutta mulla se taipumus tulee äidin puolelta tuolta kainuusta missä vieraat aina kestitään niin ettei pääse liikkeelle vaan joutuu nukkumaan vielä yönkin yli ;)
torstai illalla meinaan osan ruuista laitella kuten mun kuulun juhannussalaatin mikä on sitten ihanan laihduttavaa kaikkine smetanoineen ja creme fraicheineen lukuunottamatta kermaviiliä...ei oo ihme että itellä peppu leviää heh heh
piti käydä tänään hommaamassa lisäpöytä ihan vaan ruokia varten.
mies aina marisee että kuin helevatisti mää laitan muonaa mutta hyvinhän nuo on uponneet.
juhannuskoivujen haualla alkaa meillä perjantaiaamu ja siinä retroradio jyllää taustalla ja laulellaan varmaan karaokea jos sais miehen innostumaan viritteleen karaokepelit
ulkosalle.pelejä pelataan ja istutaan ja naukkaillaan juhannusjuomaa ja muksut alkohoolitonta jääboolia.saunaa ja uimista...siinä se ilta vierähtää rakkaiden parissa.Ens viikolla mennään katsomaan seinäjoelle ehkä meidän tulevaa asuntoautoa..kiire tulee sillä ollaan miehen kera suunniteltu menevämme kolmeksi viikoksi matkaileen suomeen ja kainuuseen proasniekkoihin missä mun mummolakin on ja mun tontti. ja jos sitä juhannustaikoja sais vällyjen alla ja ihme kävis että ei täti ens kerralla tuliskaan mun housuista sisälle =)
 
Viimeksi muokattu:
Moikka!

Onnenmurunen :heart: voi ihanaaaaaa! Turvallista masuaikaa!

Onnea Esteri, synttärionnea :flower: ja plussaonneakin seuraavaan tikkuseen! :whistle:

Oliivitar joo näin me tehdään! Kepitetään sitä kunnolla :stick:

Ja ON; kyllä se niin oli,jotta täti tuli,ilman vuokrasopimusta täräytti pihaan ja kai se nyt tossa kuppaa sitten muutaman päivän! Ja sitten EI tulemista. :mad: Ja ei muuta kun tikkukauppaan ja "klikkaa kassalle" :LOL: Eli tänään kp1 ja onkos se nyt hmm en muista, yk5

Ihanaa iltaa ja auringon paistetta,sekä plussa puhureita :whistle:
 
Viimeksi muokattu:
Noniin.... Solis kp1 Että se sitten viimein kehtas koko naamansa täällä näyttää :mad:


Ajattelin, että nyt saa kaikki tikut ja liuskat lennellä taivaan tuuliin!!! Mutta kuinkas kävikään :heart: Postipoika toi odottamattoman yllätyksen =) Avasin paketin ja sieltä löytyi Apteekin raskaustestipaketti, Pregcheck liuskapaketti, aromatisoitua teetä ja salmiakkia. Ja minä, että mitä? :O Kuka lie tämän keksinyt :D Pohjalta sitten löytyi lappu, missä pahoiltiin viallisesta testipaketista... olin aivan unhoittanut taannoin tekemäni reklamaation. No täytyyhän tällainen paketti vielä hyödyntää =) Pienestä sitä tulee iloiseksi :heart:

Talvi samoilla mennään! Ei muuta kun möyhentämään tuota pirun akkaa
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Talvi-74

Yhteistyössä