onnea syntymäpäiväsankarille ja minä sain tuon ens viikolla 3v täyttävän tyttösen kuukausi sen jälkeen kun oli 40v mittarissa oli ihana syntymäpäivälahja.
Hulluna oon laitellu kaikkea pihalla että olis ihuna juhannus meillä kun on saakelisti sakkia talossa ja kaikki 4 lastamme siis myös kotona ihanaa kun saa olla suuressa sakissa koossa.mulla ruokaa sitten taas liikaa varmaan varattu kun ei meinaa pakkaset eikä jääkaappi enää vetää.
Onneksi on ettei lopu kesken ja oon koittanu miettiä kaikki viimesen päälle ettei tartte näppejään nuolla mutta mulla se taipumus tulee äidin puolelta tuolta kainuusta missä vieraat aina kestitään niin ettei pääse liikkeelle vaan joutuu nukkumaan vielä yönkin yli
torstai illalla meinaan osan ruuista laitella kuten mun kuulun juhannussalaatin mikä on sitten ihanan laihduttavaa kaikkine smetanoineen ja creme fraicheineen lukuunottamatta kermaviiliä...ei oo ihme että itellä peppu leviää heh heh
piti käydä tänään hommaamassa lisäpöytä ihan vaan ruokia varten.
mies aina marisee että kuin helevatisti mää laitan muonaa mutta hyvinhän nuo on uponneet.
juhannuskoivujen haualla alkaa meillä perjantaiaamu ja siinä retroradio jyllää taustalla ja laulellaan varmaan karaokea jos sais miehen innostumaan viritteleen karaokepelit
ulkosalle.pelejä pelataan ja istutaan ja naukkaillaan juhannusjuomaa ja muksut alkohoolitonta jääboolia.saunaa ja uimista...siinä se ilta vierähtää rakkaiden parissa.Ens viikolla mennään katsomaan seinäjoelle ehkä meidän tulevaa asuntoautoa..kiire tulee sillä ollaan miehen kera suunniteltu menevämme kolmeksi viikoksi matkaileen suomeen ja kainuuseen proasniekkoihin missä mun mummolakin on ja mun tontti. ja jos sitä juhannustaikoja sais vällyjen alla ja ihme kävis että ei täti ens kerralla tuliskaan mun housuista sisälle =)