40+ so what!!! (vol. 8)

:heart: Lämmin kiitos kaikille lohdutuksista :heart:

Olen ihan ok asian suhteen muuten paitsi että tuo tuulimuna on melko tympeä juttu, kun ei meinaa lähteä ulos vuotamaan ja yhäkin oireilee ällönä olona yms... Lääkäri sanoi, että jos ei viikkoon vuoto ala tulla,niin sitten täytyy palata asiaan. Mitään suurta vuotoa ei ilmeisesti kuitenkaan ole odotettavissa. Lääkäri näki ultrassa sellaisen litistyneen pussin, ja mullahan jotain vedentyyppistä tuli pöksyihin viime perjantaina ja ihmettelin sitä kovasti. Eli silloin pussi oli varmaan tyhjentynyt.

Mutta hei , mimmimammalla näkyy testissä punainen viiva - oikein paljon vauvaliimaa & onnea matkaan!

:hug: :hug: halauksen tarpeessa oleville, ja onnea ja vauvapölyä kaikille tasapuolisesti!! :heart: :heart:
 
Perjantaita kaikille!

Tänään on päivitysvuoroni ja meinasin ottaa itseni rktt-listalta, mutta raskaustesti teki taas sen eli alkoi haamuttaa. Kyseessä Apteekin raskaustesti ja nyt voi vain odottaa mitä tapahtuu. Ei onnitteluja, sillä tämä on jo niin tuttua, ettei siihen voi luottaa millään tavalla.Uskon olevani raskaana, jos 12 rv:a saavutetaan. Kyseessä on muuten sama päivä kp 28, jolloin viime kierrossa sain illalla plussan testiin, aamulla en silloin vissiin testannutkaan.

Mimmimammalle
lähetän symppiterveisiä, sillä samassa veneessä ollaan. Sulla on varmaankin vahvempi plussa, sillä omani on tosiaan haamu.

Solakka Silakalle onnea hedelmöitymisestä. Nyt sitten toivotaan hyvää jakaantumista ja sopivaa määrää alkioita kyytiin.

Mulla poika tänään kotihoidossa, kun varahoitopaikkaan tulikin yllättävä este. Eipä taida tulla työnteosta senkään vertaa, mitä tavallisena etäpäivänä.
 
[/url]



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

mur-mur (44)....................................................3./2. yht.
jääräpää....................kp1/27-31...........yk1.................3.
Little Bear (37)...........kp3/23-24..........y.n.3v.............1.
nillanilla (42)...............kp4/28-33.......yk8...........1.
taavi166 (38)................kp4/28-42..........yk11............3.
Mahdotontako (45)......kp5/29.............yk5...........1.yht.
onlydream (37)...........kp7/23-29.........yk?...........3.
ikiemo (45)..................kp9/20-50..........y?.............4.
haave3 (41).................kp9/28.............y.2v..........3.
Taikakuu (41)..............kp10/27-32........y.n.3v.......2./1.yht.
ninni-70 (39)...............kp10/29-35........yk10.........2.
Solakka Silakka (40)...kp15/24-28.......yk19........1.
Sariella09 (43)............kp15/40............yk?..........5./1.yht.
haave2010 (43)..........kp17/29-30........yk13......4./1.yht.
liiza (43)......................kp17/24-25.......yk22........4.
Ottis (42).....................kp18/23-28........yk8........1.
Rominas 40...................kp20/25-27........yk8...........2.
Leena65 (44).............kp20/25-27..........yk9........3./1.yht.
Rinja (39)....................kp21/23-24......yk3..........1.
Minnihiiri68 (41).........kp22/28...............yk3..........2.
Iida-Karoliina (45)......kp23/23-26.........yk10.......5./1. yht.
happihyppy (39).........kp24/28...........yk5(26).....3./1.yht.
Inia (43)..................kp26/26-30........yk18.....1.
Lumisydän (45)...........kp27/28-32.........yk?..........?
MamaStella (39)..........kp27/28............yk1...........6/2.yht
Terri (45).....................kp28/27-32.........y.2,5v.........2.
mimmimamma (47).....kp32/28..........yk100..........4./1. yht.
oivikki (41)..................kp37/23-27.......yk9...........1.

Kadonneet lampaat:
AinoEmilia (45)............kp47/31...........yk?..........4./1. yht.
Siiri Sisilisko (39)........kp47/28................yk22........1.
Äiti7 (41)......................kp56/28................y?.............8.


RKTT

mimmimamma (47)........dpo20.......PLUSSA 26.2.2010 :heart:
Mamastella (39).............dpo14
Terri (45)........................dpo13
Minnihiiri68 (41)............dpo10
happihyppy (39).............dpo10
Inia (43)..........................pp10
Iida-Karoliina (45).........dpo9
Rominas (40)..................dpo8
Rinja (39).......................dpo8
liiza (43).........................dpo6
Ottis (42)........................dpo5
haave2010 (43).............dpo3
mur-mur (44).................dpo0
Solakka Silakka (40)........pp0

[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

[/quote]

 
Pitipä vielä lisäämäni, että eilen illalla Wc-paperiin tuli pieni verijuoste ja ihmettelin, että alkaako ne menkat lugeista huolimatta. Eikä oo ainakaan vielä alkaneet.

Ja lämmöt on taas yli 37 astetta.

Kaikenlaista sitä tulee tänne kirjoitettua ja sitten kun kaikki toiveet romahtaa, harmittaa, että on taas antanut oman kroppansa vetää itseään höplästä.
 
Huomenia!
Terri nyt kovasti peukutan etta se viiva vahvistuisi! Ja se viiva pysyisi 9kk :D
Ja samaa mimmimammalle peukutetaan!!! :heart:
Ja solakka silakka alkaa toivottavasti pullistumaan pian :heart:

Mulla se tati tuli nyt sitten tupaan oikein voimalla alun ujostelun jalkeen. Viime yona kaks kertaa herasin kun tuntu etta varmaan jo uin veressa, ihan kamala vuoto! :eek: Ei tarvi ku istualtaan ylos nousta niin holjahtaa sellanen litra :kieh: ainakin silta tuntuu! Noh, toisaalta hyva etta nyt tulee ja puhdistuu, se alun rusehtava niukka vuoto ei tuntunut yhtaan kivalta ja edelliset menkat oli niukat, niin nyt hanat auki ja menoks. Jospa tama on tadin viimeinen vierailu talle vuodelle ja se tekee loppusiivousta :D

Mun mies oli ihana eilen kun se tuli kotiin, sen mielesta kaikki on nyt hyvin; kysta pienenee, me voidaan yrittaa taas ja hommat on hanskassa. Sitten minakin aloin aatteleen etta mitas tassa murehtimaan, hommat voidaan alkaa ja onpahan edes pieni mahdollisuus tassa kierrossa :)
Joten sita ovista odotellessa.....
 
Oon vieläkin suu messingillä suomen naisten menestyksestä!!! Kyllä me ollaan hyviä. Kyllä mitali nyt maistuu kun alkukisat meni ihan plörinäksi. Meillä tilttasi alakerran kone joten yritän jonkun tekstin tähän väkertää tällä ikivanhalla romulla yläkerrassa. Eli en pääse kovin usein nyt nettiin niin kauan kuin tuo kone reistaa alakerrassa.
Mutta siis nyt alkaa jotain tapoahtua...eli PÄIVITTÄJÄmulle voi laittaa KP1. Vähän on oudonlaiset kivut ja hiukan pelottaa et onko nää nyt varmasti menkat jotka alkoi eikä mitään kaavintaan liittyvää :ashamed: . Sitäkin ihmettelen että kun sen oviksen ehkä onnistuin bongaamaan (kaks viivaa testissä) silloin 12 päivää sitten sunnuntaina niin se irtoaminen olis ollut maanantaina. Eikös luteaalivaiheen pitäis olla normaalisti 14 vrk mut mun laskujen mukaan muölle tulis vain 11-12 päivää
:eek: . Mikä raja siinä oli kuinka lyhyt oli vielä normaalia. Oliko se raskautumisen kannaltahuono jos luteaalivaihe 11? Mulla on se yleensäö ollut 14 päivää. Ajattelin vaan että jos se jatkossakin rupeaa olem,aan tuollainen outo!

Terri Toivottavasti viivat vahvistuvat :heart:
 
Ottis
Terri Äläs sure yhtään, vaikka tulisi haaveiltuakin, sillä sehän pääosa raskautumista just on. Meinaatko, että tekisi toisen kerran saman, ett kp28 haamuilee ja siihen kaikki jää :(? Hyvää etätyöpäivää sinulle!

Psst. Mä sain tänä aamuna olla itelleni tosi tiukkana, etten testannut ;).

LB Vai rupesi täti oikein suursiivoukseen? Jospa se kysta lähtisi samalla. Peukuttelen :). Niin muuten minäkin tykästyin tohon pesäkuvaan :).

Jääris Muistan oman km:ni jälkeen kuinka epäilin kaiken mahdollisen olevan pielessä nimenomaan keskenmenon vuoksi. Luonto kuitenkin korjaa paikat aika hyvin ja vikkelään. Km:n jälkeen menkat voi hyvinkin olla oudot. Kyllä se 11 pv varmaan riittää luteaaliajaksi kiinnittymiseen, mutt sais se silti sen 14 pv olla. Ei ihme jos kierto nyt vielä vähän heittelee ennenkuin kroppa muistaa vanhan kierron. Onnittelut näistä menkoista nyt kuitenkin, sillä sehän on merkki, että sun kroppa pelittää. Ovista nyt vaan odottelemaan :heart:.
 
Jääräpää laitoin sinut kiertolistalle. Nyt en muista ikääsi, monesko yritys ja lapsi. Ilmoittele, jos haluat ne näkymään listassa.

Miten muuten laskette yrityskertojen määrät? Joku taitaa aloittaa keskenmenosta uudestaan ja joku toinen laskee siitä kun vauvasta on alettu haaveilemaan.

Kiitos tsempityksestä, mä oon vaan niin kyllästynyt näihin kiinnittymisyrityksiin, ettei niin siis yhtään kiinnostaisi nähdä viivaa, joka ei sitten kuitenkaan vahvistu kunnolla, vaan menkat alkavat kuitenkin. Oma vika tietysti, kun testaa. Pitäisi jaksaa vaan odottaa kun menkat ovat pisimmän kierron mukaan myöhässä viikon, mutta kukas siihen pystyy.

Jostakin olen lukenut että 10 päivää luteaaliajaksi on vielä riittävä, mutta tietysti aina parempi, mitä pitempi.
 
Terri mie kovasti toivon että viianen NYT vahvenisi!!!:heart:

Jääräpää sie kyselit luteaalivaiheesta..mie olen ymmärtänyt että tuo 10vrk minimi..
Siun ekat, jopa tokatkin menkat voi olla hieman erillaiset tuon kaavinnan vuoksi.

..mietin tuossa omaa "kiinnittymisaikaa" edellisestä plussasta. Ovis kp17-28ja plussa kp29/dpo12..menkkoja odottelin 25.12..joten 12vrk jäisi sitten luteaaliajaksi..eiköstä?

mimmimamma oletko vielä testaillut?.. =)
 
Little Bear hyvä että kierto pelaa, nyt sie pääset sitten pupustelemaan ja kovasti yrittelemään sitä vaavia:wave::heart:..jospa se kystahin sieltä pienenisi ittestään, esteenähän se ei raskaudelle kuiteskaan kait ollunna?! =)
 
Ottis


LB Huomasinpa, että meillä on ihan samanlaiset lilypiet ;). Mulla toi laski jotenkin oudosti, ett vaihtoi kesken päivän seuraavaan vuorokauteen, enkä ole sillä viittinyt käyttää. Katotaanpa miten nyt pelittää.
 
Ottis
Emily67 Jaksamista sinulle! Ei tuulimunaa ole sen helpompi hyväksyä kuin keskeytynyttä keskenkenoakaan saati mistään suuresta haaveesta luopumista. Kurjaa, että joudut odotella vuodon alkamista ilman, että mitään tehdään :ashamed:.
 
Heippa!
Nyt en ehdi lukemaan muita juttuja. ANteeksi omanapaisuuteni. Tulen uudelleen myöhemmin. Tulin vain kertomaan, että kyllä masensi aamulla , kun toiveikkaasti pissasin digitestiin ja näytti ei raskaana. Kyllä harmitti. :/ :'(
 
Ottis
Rinja Voi sua :ashamed:. Minäkään (testien suurkuluttaja) en hannoisi käyttää digitestiä kuin vasta, kun täti selvästi myöhässä, tai siis vähintään päivän. Varmasti harmittaa.

Mullapa alkoikin loma, jeeeeee!
 
Ottis
Nostanpa tänne ton mur-murin esiinkaivaman linkin testauspäivistä. Vaikka minuakin kuinka tänään töistä tullessa himotti purkkiin pissiä, yritin muistaa, ett vaikka testiohjeet mitä lupaa, testiä ei kannattais tehdä kuin aikaisintaan dpo10 ja silloinkin joutuu viel varustautumaan siihen, että tulos ei ole luotettava kumpaankaan suuntaan :(.

http://babymed.com/faq/Content.aspx?14684

En tätä sillä laita, ettei varhainen testaaja pääsisi sitä matoa nappaamaan, vaan sillä, ettei tulis heti valtava suru jos aikaisin testatessa nega näkyykin. Tämä on samalla ihan isse mulle isselleni muistutus siitä missä mennään jos intaannun vaikkapa huomenaamusta purkkiin pissimään :saint:.
 

Yhteistyössä